Charp

2004-liste

230 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Til alle 2004- brude!

Undskyld at listen ikke er blevet opdateret i lange tider.

Min lyst til bryllupsplanlægning og dermed bryllupsklar har ligget på et meget lavt blus de de sidste måneder. Dels på grund af et meget tragisk dødsfald i nærmeste familie og dels eksamenslæsning.

Da vi har valgt at holde fast i at holde vores bryllup til sommer trods alt, er det vist på tide at jeg får lidt mere gang i bryllups-stemningen. Så forhåbentlig er jeg at finde herinde lidt mere regelmæssigt end det har været tilfælde de sidste måneder.

Er der nogen der stadigt gerne vil på listen så lad mig det vide. Der kan også godt være sket en enkelt svipser eller to, der var godt nok mange der ville på.

Til alle jer der allerede har været en tur forbi alteret i år STORT TILLYKKE herfra.

:hjerte: - hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej charp.

Det gør mig ked af at hører om "jeres" dødsfald så du får lige et stort :bamsekram: dejligt at du er tilbage og jeg kan se at vi er mange "nye" der er kommet på listen.

Jeg synes også at det er godt at I holder jeres bryllup det tror jeg et eller andet sted også at "afdøde" ville ha ønsket ( ikke fordi at jeg skal lyde gammelklog) men det tror jeg.

Så var det her du skulle have et :iloveyou: det skulle måske bare ha stået you istedet for I.

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Hej Charp.

Ked at at høre at det har været en tragisk tid. Håber I igen kan finde bryllupsstemningen frem. :hjerte:

Det hele kan måske synes lidt ligegyldigt og småligt lige nu, men det kan måske hjælpe hele familien at se frem til noget positivt og livsbekræftende.

Du får også lige et stort :bamsekram: fra mig.

Knuzz Susanne

0

Del dette indlæg

Tak for :bamsekram: 'ene.

De varmede.

For to uger siden var jeg rigtig meget i tvivl om vi skulle holde fast i vores store planer omkring vores bryllup, da der har også har været en masse fnidder fnadder i familien efter det skete. Der er kommet en del spøgelser ud af skabet :GHOST:

Efter bl.a at have løst nogle nyopståede problemer med eksempelvis gæstelisten, er mit bryllupshumør vent nogenlunde tilbage.

Ja, jeg er sikker på at afdøde ville ønske at vi holdt fast i vores bryllupsplaner og han vil helt sikkert på en eller anden måde være en del af vores fest.

Det var vist alt herfra.

:hjerte: -hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer