Miss-E

Jeg har forlovelsesfest idag.....

14 indlæg i dette emne

Ik for noget, men hvorfor er det lige, at det er de folk jeg regner med som ikke er der for mig op til mine vigtige dage, som jeg gerne vil dele med dem ?!

Igår skulle vi gøre lokalet klar til forlovelsesfesten (idag kl 17) har en veninde som jeg har gjort ALT for... Været der for hende hvor alle andre havde vendt hende ryggen, givet hende penge når hun var på røven..

Vi havde så aftalt at igår skulle vi hygge os og gøre lokale klar samtidig, der ville komme 2-3 piger og hjælpe.

Hun skriver en sms 2 timer før vi skal mødes, jeg kan desværre ikke komme og hjælpe idag da jeg skal til kbh og købe kjole til min egen forlovelse.... OK... der er jo ikke andre dage.. der er i hvert fald ikke påskeferie næste uge hvor jeg ved hun har fri, så hun kunne bruge 1 dag der til at finde kjole. (det er først lige blevet fastlagt hun skal forloves, hvornår ved hun ikke.. måske om en måned eller2)

Jeg skriver så en besked tilbage om at jeg havde regnet med hende og er skuffet osv...

Der går lidt tid og hun skriver tilbage "du knuser altså mit hjerte ved at skrive sådan...." jeg svarede ikke, for jeg kan ikke se min egen fejl her må jeg indrømme.

Der går så lidt tid og hun ringer, jeg snakker stille og roligt til hende og fortæller hende at det går mig på at jeg ikke kan aftale noget med hende, og regne med at hun dukker op..

jeg sagde ordret sådan her :"Skat, jeg vil bare gerne ha du er hos mig, jeg skal forloves imorgen det er en vigtig dag og vi havde aftalt en masse der skulle gøres, jeg er ærlig talt træt af at du aldrig er der for mig når jeg gør ALT for dig".

Hendes svar "Du skal sgu ikke kalde mig skat når du siger sådan nogle dårlige ting til mig..." SAY WHAT...

Dårlige ting må være fordi sandheden gjorde ondt at høre.

Så blev jeg altså sur og skældte lidt ud og sagde til hende at hvis det var sådan hun havde det behøvede hn ikke at ringe mere...

Jeg har fest om 3½ time, hun har ødelagt mit humør og min dag, jeg vil ALDRIG tilgive hende for det her...

Nu har hun skrevet til min anden veninde og sagt hun i hvert fald ikke kommer idag, for hun blev meget ked af de ting jeg sagde igår (og jeg sagde bare INTET der ikke passede... det hele kom bare på en gang, jeg har båret over med hende i for lang tid kunne jeg mærke).

Så nu er det mig der er den slemme, det er mig der har gjort HENDE ked af det så hun ikke kan komme til min fest...

Hvor er jeg træt af "snde" veninder der lader mig i stikken !

Nå men jeg skal altså forloves idag... trist og skuffet....

Håber mit humør bliver bedre senere...

Hilsen Miss E

Vi havde en dejlig dag trods alt og her er et par billeder til de nysgerrige :bearhug:

(jeg har ikke fået alle billederne endnu, så bær lige over med mine lukkede øjne og min lipgloss som er tværet op over læben) hehe

Redigeret af Miss-E
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey søde...

Det var da trist at høre. Men for mig lader det til at der er noget andet der trykker din veninde og at hun så brugte denne lille situation - som jeg i øvrigt også ville være skuffet over - som undskyldning for ikke at komme. Har selv prøvet det flere gange og det har altid vist sig at være en helt anden ting der var i vejen. Det kunne f.eks. være at hun måske var bange for at miste sin veninde, nu hvor du skal forloves, giftes og stifter egen familie.

Men jeg synes du har gjort det rigtige og konfrontere hende med hvordan du har det...at hun så blir sur kan du ikke rigtig gøre noget ved. Tror bare du skal lade hende køle lidt ned og så lade hende komme til dig, når hun indser at det nok ikke var den helt rigtige måde at reagere på...

Håber i hvert fald at i får en god fest i aften...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig også tøserne herinde - det var det helt rigtige at konfrontere hende. Hun kan ikke være bekendt sådan at melde fra, når I har en aftale om, at hun skal komme og hjælpe med forberedelserne. Der er jo masser af andre dage at gå ud og købe kjole i!

Jeg håber, at du/I havde en pragtfuld dag ...... og at du ikke lod hende ødelægge dagen for dig :cheerleader3:

:bearhug:

Charlotte

0

Del dette indlæg

Tak for jeres kram og trøstende ord...

Det hjalp lidt på humøret og til at jeg ikke følte mig helt som "bussemand" :balloon:

Min venindes mor (som er nær ven af familien) kom til min forlovelse, hun var meget ked af det på hendes datters vegne og hun håbede at jeg ville få en dejlig dag alligevel..

Og det fik jeg så :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer