puki

Ved det lyder dumt..

14 indlæg i dette emne

Kender i den der man altid ser i film når de steger en kalkun eller andet..

Som man kan suge vand op med og så spørgte det ude over stegen bagefter..

Ja det ligner faktisk lidt såen en kæmpe øre skylle ting men.. med en rør og såen pumpe i den anden ende...????

Nogen der ved om man kan købe dem her hjemme eller på nettet eller noget..?? jeg syntes det smart og mangler tit såen en til flæskestegen.. hihi...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

koster ml. 50 og 100 kr.

Men helt ærligt, hvis det er samme funktion du skal bruge den til - så er en sovseske/dy ske lige så god til at tage saften op og hælde over kødet.....

Badutski

(Som altid har lært at men ALDRIG skal købe noget til sit køkken som ikke kan bruges til mindst 3 forskellige ting, for hvis ikke tager det are for megen plads!!!) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Badutski

(Som altid har lært at men ALDRIG skal købe noget til sit køkken som ikke kan bruges til mindst 3 forskellige ting, for hvis ikke tager det are for megen plads!!!) :bearhug:

Hvor er det klogt sagt!

Og jeg skal vidst høre efter her, for jeg eeeelsker køkkenredskaber :cheerleader3:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det meget fint altsammen at man skal bruge den samme ting til 3 ting...MEN når nu jeg bruger en bredepande med rist.. såååååå jeg skisme ikke få den BIP grydeske ned i og fange vand... lidt sævrt med rillerne... hihi :balloon::bearhug:

0

Del dette indlæg

3 ting - det var sørme ikke så lidt.... Jeg tror nok at jeg skal af med halvdelen i mit køkken. Så kunne det også være at det var lidt nemmere at holde orden....

Hmmm. en æggedeler: til æg, champignon og øhhhh VÆK

Tjahh... jeg går igang med det samme! Ha ha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 ting - det var sørme ikke så lidt.... Jeg tror nok at jeg skal af med halvdelen i mit køkken. Så kunne det også være at det var lidt nemmere at holde orden....

......... SMART.............. Hihi
0

Del dette indlæg

Hvad med resten af de kogte kartofler fra dagen før - som kan bruges til brasekartofler - der bruger jeg min æggedeler til :bearhug:

badutski

(Men jeg forsøger virkelig at leve efter ovenstående regel - undtagen måske lige én ting herhjemme - brødmaskinen som jo kun kan bruges til 2 ting :balloon: )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer