Guest stineka

Pernille & Søren

113 indlæg i dette emne

Vores super band, Søren måtte jo op og synge med på Angel da vi tidligere på aften havde set en dvd med hans polterabend hvor han sang den....

Og lad mig sige det lød ikke særlig godt :balloon:

post-9893-1145287928.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter der var blevet vist dvd'en med Sørens poller skulle drengene bare lige have lærredet op igen, men det var nemmere sagt end gjort :balloon: Til sidst kom en køkken personalet og det kom op, og han fik et kæmpe bifald :griner:-

post-9893-1145288602.jpg

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg

Så lakker det vist snart mod enden....Har lagt de bedste ind.

Når vi får fotografens billeder skal der nok komme dem også...

Her i søndags da vi kom hjem, Søren måtte jo bære hans kone ind :balloon:

post-9893-1145288784.jpg

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu engang stort tillykke smukke ...hold da op en beretning sidder her og har en mega klump i halsen og meget meget våde øjne ....... det er bare en :biggrin: fortælling ....og hvor ser i bare skønne ud sammen :loveshower::loveshower::loveshower:

Som skrevet til dig før så er jeg bare så forelsket i din fritz.... den ligger helt sikker blandt mine favouritter som skal med ud til frisøren imorgen :balloon::griner:-

Endnu engang kæmpe tillykke smukke ....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

uuuhhh tak fordi du ville dele dagen med os - sikke en fantastisk beretning og sikke masser af flotte billeder - kan godt se hvorfor du ville gøre det igen med den sammen mand.

Tilykke til dig smukkepernille.

:balloon: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op skønne Pernille..... Vi er ikke længere navnesøstre, fremover lyder jeg navnet tudemarie. Jeg læste det meste af din beretning på arbejdet, men måtte stoppe da jeg synes folk kiggede mærkeligt på mig..... Er det nu ulovligt, at sidde og snøfte for tændt flexur ? :biggrin:

Det er en skøn beretning og de flotteste billeder.

Jeg kan slet ikke sige noget. Det plejer jeg altid at starte med og så kommer der alligevel en hel stil :griner:- Men jeg er bare så glad for, at i havde så dejlig en dag og at den gik helt efter bogen og mere til.

Dejlig måde du beskriver den på og fedt billed af Søren der bærer dig over dørtærsklen. :biggrin:

:balloon: Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer