Lambada Bamse

Makeup....

14 indlæg i dette emne

Hmm - skal som de fleste andre have lagt make-up ved min frisør... Jeg har hele tiden været i tvivl om jeg ikke bare selv skulle gøre det, da jeg egentlig nok er lidt sippet med netop den del. Efter min polter - hvor jeg fik lagt makeup et sted - er jeg blevet endnu mere i tvivl. Jeg synes det gik meget hurtigt af !! Altså selvfølgelig fik jeg det lagt kl. 11.30, men det er jo ca samme tidspunkt det skal foregår til brylluppet. Der var næsten ingen mascara på og det var i det hele taget pænere når jeg selv gjode det...

Når jeg skal have prøvesat håret snakker vi også om make-up - men der er ikke de decideret prøve makeup med i prisen. Åh, jeg synes det er svært - for jeg er altid rimelig tilfreds, når jeg selv lægger den - det eneste jeg synes er lidt svært er øjenskyggen, men det har jeg en veninde der er knald dygtig til...

Hvad tænker i andre - er i bare sikre på at de kan gøre det bedre end i selv kan ?????

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

jamen jeg kan da også godt nogen gange få mine tvivl når jeg sådan kommer til at tænke på det... men så beroliger jeg mig selv med, at de jo er professionelle, og at vi får en snak om hvordan det skal være - hvr skarpt og markeret jeg synes det skal/skal ikke være... jeg skal have lagt make-up i matas... men har sagt at jeg selv vil lægge mascara på, da jeg ikke synes at de kan gøre det lige så godt som man selv gør.. der kommer mere på når man selv gør det synes jeg...

Ja.... ved egentligt ikke om det hjalp/ om jeg fik svaret på dit spørgsmål.. men det var da lige mine tanker :biggrin:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg er MEGET nervøs for hvordan det kommer til at se ud. Faktisk overvejer jeg at betale for en fuld makeup ved siden af bare for at prøve det. Jeg har aldrig haft foundation på, og min skræk er at jeg kommer til at se helt "kaget" ud. Samtidigt kan jeg bare se de der røde læber og alt for mørke/blege øjenskygger...

Men det er måske også rigtigt nok hvad de siger der... Der er ikke prøvemake-up med, fordi de har erfaringer med at det aligevel bliver helt anderledes når håret er sat o.s.v. Husker bare et bryllup hvor bruden havde MEGET foundation på - hun så helt klistret ud og man kunne slet ikke se hun havde øjenmakeup på... Og et andet hvor bruden havde orange øjenskygge på... :puke:

Jeg gruer simpelthen for den makeup, men jeg har heldigvis en time at gøre godt med på dagen hvis det skulle gå helt galt og de må lægge den om! :bearhug:

Redigeret af elouise1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har det nøjagtigt på samme måde. Er hunderæd for at de ikke kan gøre det bedre end en selv. Og det ville faktisk være krise....hvis ens egen amatørpålægning er bedre end hvad en professionel kan udrette.

Tænk hvis de majer en helt ud og det - som en nævner - ikke engang holder særlig lang tid.

Ved heller ikke hvad jeg gør. Tror jeg får den lagt, og hvis det ikke bliver jeg , så vasker jeg den simpelthen af igen.

Nå blot en tanke. Ved det egentlig ikke.

Kh Xzenia

0

Del dette indlæg

min frisør er samtidig stylist og vi har naturligvis snakket det grundigt igennem, så vi er enig om mine ønsker, så det blievr som jeg vil - jeg vil ikek selv kunne ligge noget lige så godt på dagen - det er mine evner ikke til, men hvis man ikke stoler på den som skal gøre det så bør man nok overveje at selv gøre det, så er der da kun en af bebrejde resultatet :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Hej...

Jeg ville aldrig turde at få en frisør til det, med mindre hun var uddannet kosmetolog... :blush: De har en tendens til at lægge makeup'en, som de ville lægge den på sig selv, og ser ikke så meget på, hvem det er, de lægger den på.... :biggrin: Men det kan jo være, at I kan være heldigere end jeg har været... :kiss:

Jeg ville først selv lægge makeup'en på dagen, men så kom jeg i tvivl om jeg havde nerver til det... :biggrin: Jeg bestemte mig så for at få en prof. kosmetolog ud til mine forældre i stedet for.... Hun skal også lægge min mors make up, så vi skal rigtig hygge os.... Frisøren kommer også ud til os, så det er så nemt... :biggrin:

:biggrin: knus Ditte

0

Del dette indlæg

Jeg er ret sikker på at jeg ikke selv kan gøre det lige så godt som en prof.

Men jeg kan dog være en smule bange for at en prof måske vil lægge ALT for meget på, men det sted hvor jeg skal have lagt makeup er der inkluderet en prøve makeup, så der kan jeg jo nok for rettet eventuelle misforståelser mv, så resultatet på dagen bliver super.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skal til min brors og svigerindes bryllup 3½ måned før vores eget bryllup og der får jeg lagt make-up af den samme som skal lægge det til vores bryllup, og så ser jeg hvor god hun er til det. hvis det går helt galt på selve dagen, vasker jeg det af og lægger det selv...

hjul

0

Del dette indlæg

Jeg har haft det på nøjagtig samme måde - jeg stoler ikke helt på min frisør mht. make-up, så jeg har booket en make-up artist, som kommer hjem til mig efter jeg har været ved frisøren. Jeg skal have lagt prøvemakeup 1 uge-14 dage før brylluppet, så det skal nok blive godt.

En anden ting, jeg er nervøs for er mit hår. Jeg har spurgt min frisør mht. prøve opsætning, men "det er hun for erfaren til". Jeg har fået sat mit hår to gange før, og jeg var meget tilfreds, men alligevel, jeg er nok ikke helt rolig, når jeg sætter mig i stolen - men vi håber det bedste!!!!

0

Del dette indlæg

En anden ting, jeg er nervøs for er mit hår. Jeg har spurgt min frisør mht. prøve opsætning, men "det er hun for erfaren til". Jeg har fået sat mit hår to gange før, og jeg var meget tilfreds, men alligevel, jeg er nok ikke helt rolig, når jeg sætter mig i stolen - men vi håber det bedste!!!!

min frisør sagde at det gjorde hun ikke, fordi det aldrig kunne blive den samme frisure to gange, det ville altid se lidt anderledes ud og hun havde haft nogle brude der så var blevet sure/skuffede/fornærmede når det ikke lige blev nøjagtig den samme frisure som sad på samme måde på selve dagen.. men jeg har fuld tillid til at vi nok skal kunne snakke os frem til en frisure når jeg skal klippes i denne uge

:balloon:

0

Del dette indlæg

Godt så - kan fornemme at jeg ikke er den eneste der er nervøs omkring makeuppen. Jeg snakker med hende til prøveopsætningen - og hvis jeg ikke føler mig mere rolig derefter tror jeg selv jeg gør det. Prøblemet er, at jeg ikke har tid til at tage et andet sted hen og få den lagt. Jeg skal være ved frisøren kl. 09.30 og skal forvente at mit hår tager over 2 timer ( det er langt og det skal krølles + sættes os ). Ind i mellem da får jeg så lagt makeuppen. Lige efter det skal jeg ind til feststedet og gøre bryllupskagen klar.. Altså bare tage den ud af køl og stille den an.. Så er kl nok 12.30 - og så skal jeg hente min datter + have frokost + have kjole på - og jeg bliver hentet 14.45... UHA...

Åh ja - de bekymringer....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvorfor men jeg tror fuldt og fast på at min frisør sagtens kan klare det så jeg er ikke nervøs :balloon:

Jeg har en samtale med hende ca en uge før bryllupet og der vil jeg fortælle hende hvad jeg godt kan lide og hvordan jeg selv har tænkt mig at det skal være. Jeg glæder mig til bare at læne mig tilbage i stolen og lade hende om den store opgave at forvandle MIG til en smuk prinssese :yllove:

0

Del dette indlæg

Jeg var nede i Matas igår og få lagt prøvemakeup, det var gratis og jeg havde hele tiden tænkt at hvis alt gik galt kunne jeg betale mig fra det hos en kosmetolog, men det viste sig så at hende der lagde min makeup var uddannet kosmetolog og at hun bare var knald dygtig, hun forstod aat se mine farver og hun var virkelig prof, jeg fik nogle fif og ideer som jeg aldrig selv var kommet på.

Det var en udelukkende positiv oplevelse og jeg skal have lagt makeuppen til brylluppet hos hende også.

Jeg kan under ingen omstændigheder gøre det lige så godt selv.

Jeg fik lagt min makeup kl 10.00 igår formiddag og da jeg gik i seng kl 2330 igår aftes kunne man ikke se at makeuppen havde siddet over 12 timer det var super godt. Måske du skulle sige til din frisør at du er lidt i tvivl og måske hun kan berolige dig ved at fortælle hvad hun har tænkt sig og hvilke produkter hun vil bruge.

Men hvis du føler at din makeup den du selv lægger er bedst og du ved den holder så kan jeg ikke se hvorfor du ikke selv skulle lægge den for det gælder jo om at have det godt med resultatet og lige på sin bryllupsdag er det altså ikke særlig fedt at være utilfreds med makeuppen så snak med frisøren og rådfør dig med hende måske hun har nogle fif til hvordan du selv skal lægge øjenskygge osv...??

Hold da op en smørre jeg fik skrevet der...håber det giver bare nogenlunde mening... :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer