Bondepigen

Åbent hus - i stedet for fest

2 indlæg i dette emne

Ja nu har vi jo ændret planer endnu engang.

Pt. er planen at vi - stadig skal vies i haven, med kun den næreste familie til at at overvære det (forældre, søskende, bedstemødre), derefter kunne vi godt tænke os at holde åben hus i stedet for fest, da vi godt vil ha en meget afslappet dag. Efter víelsen er det så meningen at vi skal holde åbent hus.

Men hvordan gør vi lige det?? Er der nogen her der har nogen gode forslag?

Har kun været til åbent hus 1 gang, men der var jeg bette så jeg kan ikke huske hvordan det forgik.

Det største "problem" er maden, jeg laver den selv, men har bare ingen anelse om hvad jeg skal lave. Vi har snakket om at stille 1-3 weber grill op i haven og så kan folk selv stege det kød/grønt som de nu må ha lyst til, dertil kan der så være frikadeller, salatbar, pasta og flødekartofler.

Men jeg synes at det vil blive meget forvirret hvis folk ikke kommer samtidige.

- Det skal lige siges at min kjæreste ikke er interesseret i at sende invitationer ud - ja det bliver meget afslappet og et meget utraditionelt bryllup hehe. Så det er noget der bare skal gå fra-mund-til-mund. Håber dog stadig få ham overtalt til at invitere til et bestemt tidspunkt ... men det tvivler jeg sq på at det kan lade sig gøre...

Kom med jeres gode idéer til hvordan sådan en dag kan foregå

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

jeg tror da netop at grill er godt, hvis folk ikke kommer på samme tidspunkt. Måske kan I leje et par af de der helt store griller lavet af olietønder. De holder jo varmen i 100 år. Så kan folk smide noget på, når de kommer.

Interaktiv middag :biggrin::biggrin:

Lyder smadderhyggeligt!

Måske er det det, vi skal, når vi skal velsignes i Århus til sankt hans til næste år :biggrin:

:bearhug:

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer