Guest Birdie5

Min kjole er nu købt

26 indlæg i dette emne

Så er det min tur til at vise min kjole frem. Den blev købt weekenden ved SmukBrud i Thorning i Midtjylland. Meget anbefalelsesværdigt sted.

Var i dagene efter i tvivl, om den nu alligevel var den rigtige kjole, men efter at veninden har sendt billederne er jeg nu sikker på, at det er MIN kjole... :balloons:

Hvad siger I? Se dog venligst bortfra den ulukkede lynlås - den var i stykker!

(Billeder slettet igen aht. nysgerrige sjæle...)

Redigeret af Birdie5
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:blushsmiley:

Ihhh, tak. Bliver helt rød i hovedet!

Ang. min figur: Det er helt og alene kjolens skyld - én af grundene til at det blev den!

Ang. sløret: Ja, det er mit slør. Fik det med til en billig pris. Synes det passer godt til kjolen.

Hvad synes i om farven - den kaldes "golden"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

SMUK og yndig kjole!!! :bearhug:

Jeg synes dog sløret er lidt for voldsomt til, med den tunge blondekant - hvis jeg må være så frimodig.

Men for pokker, hvor sidder kjolen godt på dig :bearhug:

:bearhug:

Birgit

Det er jeg enig i - ellers er den godt nok en ufattelig smuk kjole - og som de andre også skriver - klær den din figur rigtig godt :balloons:

0

Del dette indlæg

:balloons:

nøj den er flot...... synes ikke den er anderledes?? Farven er svær at vurdere..... men det ser flot ud... min egen kjole er beige........så det er nok henad det samme..........

Tillykke med den, den sidder rigtig smukt..........

:bearhug:

altså anderledes er et kompliment i min verden hehe. Jeg synes den erlidt anderledes end mange af de andre kjoler man ser herinde, med skørtet og corsagen der går lidt langt ned....hvis altså ikke det er 1 hel kjole :bearhug:

men super smuk det er den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan I virkelig ikke lide sløret ? Altså - hvis DU kan er det vel lige meget ;)

Jeg synes ikke det gør noget, når det kun er taljelangt?

- Det skulle være det sidste nye... Ja - og?? :balloons: Derfor er det jo stadig ikke alle der har samme smag?! ;)

Først og fremmest er det jo vigtigt at du er glad og tilfreds (og det har du al mulig god grund til at være). Men dernæst, så er det jo sådan at man som regel får folks mening når man lægger noget ind her. Og det skal man jo på en måde kunne tåle :bearhug:

Så vær du fortsat glad for det du har købt - eller prøv med et andet slør hvis du er blevet nysgerrig ;)

SMUK - det ér du allerede i din fantastiske kjole :carrot:

*kram*

Birgit

0

Del dette indlæg

Jeg synes dit slør er vildt flot det minder lidt om det jeg faldt for men min kjoler er en helt enkelt en så jeg ente med at vælge et langt et fordi det pifte kjolen lidt op. Lige netop til sådan en kjole som din hvor der er stor vide i forneden kan jeg godt lide at sløret ikke er så langt.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower::loveshower::loveshower:SMUK SMUK SMUK kjole....den er godt nok fantastisk og sidder SÅ godt på dig :blush:.

Mht slør syntes jeg det er flot , men er nok enig med det der er blevet skrevet,at blondekanten måske virker for tung.Nu skal det så liiiiiiiiige siges , at jeg ikke den store slør kender , da jeg ik selv bar det til mit eget :blush: .

Siger det liiiiiiiiiige igen:SMUK,SMUK,SMUK kjole :balloons:.

:bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Kan I virkelig ikke lide sløret ? Altså - hvis DU kan er det vel lige meget ;)

Jeg synes ikke det gør noget, når det kun er taljelangt?

- Det skulle være det sidste nye... Ja - og?? :balloons: Derfor er det jo stadig ikke alle der har samme smag?! ;)

Først og fremmest er det jo vigtigt at du er glad og tilfreds (og det har du al mulig god grund til at være). Men dernæst, så er det jo sådan at man som regel får folks mening når man lægger noget ind her. Og det skal man jo på en måde kunne tåle :bearhug:

Så vær du fortsat glad for det du har købt - eller prøv med et andet slør hvis du er blevet nysgerrig ;)

SMUK - det ér du allerede i din fantastiske kjole :carrot:

*kram*

Birgit

Misforstå mig ikke - Én af grundene til at vise sin kjole frem på BK er vel at høre andres mening - og den sætter jeg pris på.

Mit indlæg om sløret var bare for at forklare mit valg. Dog tager jeg ordene til mig, og vil da nok liiiige undersøge andre slør-muligheder, inden jeg beslutter mig endeligt.

Iøvrigt tak for alle de rosende ord - kjolen er faktisk en str. 42, så jeg har normalt ikke sådan en talje, men kjolens effekt er uovertruffen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer