Cyen

Sommerfugle i maven

14 indlæg i dette emne

I disse dage har jeg lige så mange sommerfugle i maven, som jeg havde op til brylluppet.

Manden er taget afsted til årsmøde i fagforeningen, hvor han har valgt at stille op som formand. De er to der stiller op, så det er ikke sikkert han vinder.

Bliver han valgt, skal vi flytte fra det sønderjyske og over til hovedstaden. Bliver han ikke valgt, kigger vi på hus.

Han vil virkelig gerne være formand (skal lige nævnes, at han maks kan sidde på den post i 2 år), så jeg håber han bliver valgt. Vi er dog begge sikre på at vi vil tilbage til det jyske igen.

Det er først på søndag at resultatet foreligger. Jeg kan slet ikke koncentrere mig i disse dage... Tiden til på søndag, kan kun gå for langsomt..

:blush: Nancy (som har planlagt en tøseaften i morgen aften)

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan huske du har snakket om det. Og jeg ved da også at du har dine forbehold. Men se på det som en udfordring - og ikke mindst en kæmpe karrieremulighed for Morten.

Hvis det lykkes og I vender snuden mod Djævleøen så husk at vi har tonsvis af vikarbureauer herovre også indenfor kontorfaget. Så hvis du ikke har mod på en fastansættelse som du ved bliver midlertidig så er det så absolut også en mulighed!

Held og lykke

:blush:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Hvor lyder det dog spændende søde Nancy. Der skal i hvert fald ske ændringer i jeres liv hvad. Krydser finger for ham at han bliver valgt og at tiden til søndag går hurtig.

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have!

Nu skal jeg jo selv lige være færdiguddannet før jeg flytter med hem (det er jeg til august). Jeg ved godt, at der er masser af muligheder for jobs derovre, både vikar og fast. Det værste bliver nok også at flytte fra vennerne!

:blush: Nancy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik for 5 minutter siden en besked fra manden. Han blev IKKE valgt. Rimgede ham så op. Han er ked og knust, for det var virkelig det han gerne ville. Den anden var bare bedre til at snakke, og det vandt han så på.

Jeg sidder selv med tårerne trillende ned af kinderne. Jeg både ked og ENORMT lettet. Ked på hans vegne, og Lettet fordi der ENDELIG kom en afklaring. Nu skal jeg ikke indstille mig på, at bo i en lillle lejlighed til en vanvittig huslejepris. Jeg kan nu blive i byen, hvor vi har et dejlig netværk.

Hvad så er der sikkert nogen der tænker. Han vil nu prøve at gå ind lokalbestyrelsen for fagforeningen, og samtidig søge et arbejde.

Om 4 timer har jeg ham hjemme igen. i den tid skal jeg vist sove lidt, have noget at spise og finde mig selv igen.

:hug: Nancy

0

Del dette indlæg

Øv det var da trist :bearhug:

Ja triat, men også dejligt. Han siger selv, at han i løbet af weekenden var begyndt at tvivle om det nu også var en formandspost han ønskede. Han var ikke vild med, at alle vendte og drejede alt hvad han sagde. (det forstår jeg godt)

:hug: Nancy

0

Del dette indlæg

Orv manner.... sidder næsten her med gåsehud, og virkelig benovet over at der findes kvinder derude i den virkelig verden, som gør som dig.... :cheerleader3: du var klar til at flytte for at din mand fik lov at prøve sin livsdrøm af! Dælme stort......

Nu må der gå nogle dage før i igen føler at livet går videre..... forstår godt at din mand var skuffet.

:cheerleader3: Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Det her må være en af de situationer hvor man kan sige "at intet er så galt at det ikke er godt for noget" men det er stadig øv at han ikke fik lov til at afprøve sin drøm. :cheerleader3:

Nu håber jeg for ham/jer at han kommer i lokalbestyrelsen og han finder et job som han også bliver glad for.

Mie

0

Del dette indlæg

Tak for de dejlige ord, de varmer og støtter.

Til vores held, så har jeg ferie i denne uge. Jeg havde nu taget ferie, for at skrive min fagprøve, men tror at vi tager den med ro sammen. Jeg får da også skrevet, men vist ikke så meget som jeg ville!

:cheerleader3: Nancy

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer