Downfall

Mine dansesko

5 indlæg i dette emne

Jeg har haft en del forespørgsler på mine dansesko (eller på stedet jeg har købt dem), så jeg tænkte jeg lige så godt kunne poste en tråd hér ;)

Stedet jeg har købt er DETTE og jeg har foreløbig fået en både god og personlig service!

Jeg bruger normalt en str. 37 - 38 og har valgt at bestille skoene i str. 38 fordi jeg ved fødderne kan hæve lidt i løbet af sådan en lang dag.

Skulle de, imod forventning, være en smule for store kan jeg lægge en tynd sål i (og senere tage den ud igen) :blush:

De er "håndlavede". Jeg ved ikke hvor meget af det der laves i hånden, men jeg forestiller mig at "skelettet"; altså sålen/hælen bliver købt af et firma som halvfabrikata - og resten så laves hos producenten i Tyskland.

Jeg har givet lige knap 550,- og der kommer IKKE porto oven i! ;)

Jeg venter mine sko i løbet af en uges tid - skal nok poste med det samme, så I kan høre lidt om hvordan resultatet er blevet og hvordan de så er at gå i!!

post-14479-1145690487.jpg

:balloons:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

De er bare flotte dine sko. Jeg har selv lagt en tråd herinde ang. dansesko.

Jeg syntes bare, at det er svært at bestille over nettet. Er nok lidt den hersens gammeldags type, hvor man skal røre/mærke varen.

Jeg glæder mig til, at høre hvordan dine sko er at have på. Det er jo meget billigere, at købe dem over nettet.

Dine sko passer lige mit "kram", da jeg har svært ved, at have sko på med remme. Føler at mine tæer falder ud hele tiden.

Som sagt, Jeg glæder mig til, at høre om dine sko.

Hilsen Normann

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer