martinique

Pålægsmand til reception

11 indlæg i dette emne

Hej

Vi har lige set at man hos føtex kan bestille en pålægsmand for ca 300kr.

Men hvad er en pålægsmand? Er det bare pålæg der er lagt så det former en mand eller ligger det ovenpå noget brød eller hvad? Hvor mange personer rækker sådan en pålægsmand til tror I og kan man selv bestrmme hvilket pålæg den laves af?

Har tænkt på om man kunne få lavet to der forstillede et brudepar?

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille en pålægsmand fra føtex der kan besvare disse spørgsmål?

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu aldrig bestilt en pålægsmand fra føtex, men tror nu godt at jeg kan svar.

Det er brødet der formet som en mand. pålæget bliver derefter lagt på, lidt ligesom et langgangsbød (hvis du vedhvad det er). Jeg vil mene at der er til ca 20-25 personer i sådan en, alt afhængig af, hvad tid den skal spises, og om det er noget andet (altså om den skal mette, eller om det bare er lidt ekstra godt).

Jeg tror sagtens at du kan indgive ønsker om både at få en mand og en kone, jeg vil umidelbart også tro at i selv kan være med til at bestemme hvad der skal på, eftersom at det er noget der skal bestilles.

Vil slutte med at sige, at jeg synes at det er en rigtig god ide!

:hug: Nancy

0

Del dette indlæg

Jeg har nu aldrig bestilt en pålægsmand fra føtex, men tror nu godt at jeg kan svar.

Det er brødet der formet som en mand. pålæget bliver derefter lagt på, lidt ligesom et langgangsbød (hvis du vedhvad det er). Jeg vil mene at der er til ca 20-25 personer i sådan en, alt afhængig af, hvad tid den skal spises, og om det er noget andet (altså om den skal mette, eller om det bare er lidt ekstra godt).

Jeg tror sagtens at du kan indgive ønsker om både at få en mand og en kone, jeg vil umidelbart også tro at i selv kan være med til at bestemme hvad der skal på, eftersom at det er noget der skal bestilles.

Vil slutte med at sige, at jeg synes at det er en rigtig god ide!

:bearhug: Nancy

Tak for dit svar :heart: Vi havde tænkt os at det skulle være det eneste der var til receptionen og at den skulle fungere som en let frokost til gæsterne da receptionen er fra 13.30 af. Det eneste der vil være udover skulle være lidt kage.

Hvis den virkelig kan række til 20-25 pers så er det jo en god og billig løsning :heart:

Jeg vil stadig meget gerne høre fra folk der har prøvet at bestille en fra føtex af.

:hug:

0

Del dette indlæg

Jeg har før prøvet at få sådan en pålægsmand. Og ja, det er et stort stykke brød som er skåret ud som enten en dame eller en mand, og så belagt med mange forskellige slags pålæg og det tilbehør, som hører sig til. Der er forskellige størrelser, så det er bare med at snakke med dem. Vil egentlig tro at to store (en mand og en dame) ville passe til ca 25 personer.

De er ret lækre, og ser flotte ud, samt at man jo selv kan bestemme hvilket pålæg man vil have på. Jeg synes det er en god ide....

Håber det hjælper!!

KNUS :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhm... en pålægskagemand/kone er altså rigtiggodt. Det er faktisk franskbrød som er skåret ud som en mand/dame og så smurt som det var en masse forskellige smørrebrød der er sat sammen.. Rigtig lækkert. Min far havde bestilt en som vi skulle spise til middag på selve dagen.. Bare ham, mig, min bror, svigerinde og min veninde.. Det vart så hyggeligt

0

Del dette indlæg

Kan kun sige det samme som de andre.

Jeg spekulere på at få det til natmad. Vi skal holde det hjemme, og har selvfølgelig folk i køkkenet. Men det gør det jo meget nemmere bare at kunne stille en eller to af sådan nogle ind. Og det smager rigtig godt, og ser festligt ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har lige set at man hos føtex kan bestille en pålægsmand for ca 300kr.

Men hvad er en pålægsmand? Er det bare pålæg der er lagt så det former en mand eller ligger det ovenpå noget brød eller hvad? Hvor mange personer rækker sådan en pålægsmand til tror I og kan man selv bestrmme hvilket pålæg den laves af?

Har tænkt på om man kunne få lavet to der forstillede et brudepar?

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille en pålægsmand fra føtex der kan besvare disse spørgsmål?

:cheerleader3:

Har fået pålægskagemand fra Føtex. Prisen er 299,- kr. og den er rigtig go'. Der er 12-15 forskellig slags pålæg på den (ihvertfald fra vores lokale Føtex).

Kunne ikke lige huske hvor mange personer den rækker til, så ringede til Føtex. De siger den rækker til ca. 12 personer (størrelsen er som en stor bradepande), men skal den være som en let frokost, så ville jeg ikke turde at satse på, at den rækker til mere end 10 personer, så skal I være 40 ialt, skal der bestilles 4 stk.... men ok - hvor får man frokost til 40 for 1.200,- kr.??

Det KAN gøres billigere... lav en god franskbrødsdej og bred den ud i en bradepande. Når den er bagt skæres den i den facon og deles. Så har du 2 bunde - klar til at pynte som ønsket. Desværre er det bedst at bage bundene samme dag som de skal bruges, så det kræver at der er nogen til det. Jeg har lavet nogenlunde det samme til min lillesøsters 18-års fødselsdag. Der lavede vi bare bundene runde og så blev de pyntet i cirkler... d.v.s. fra midten og ud, så når man skar et stykke (som en lagkage) så fik man alle slags pålæg på én gang.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer