Guest Titan

Er mine sko mon ok?

13 indlæg i dette emne

Hej med jer

Ville blot høre hvad I synes om mine bryllupssko som skal passe til min Rembo Styling kjole model Floria http://www.rembostyling.de/bestseller/flor...ria2/index.html

Skoene er den sammen farve som bladene på kjolen, men godt nok ikke typiske brudesko, som jeg desværre ikke er specielt vild med...kan de gå an selvom de er lidt anderledes og ikke superfine/elegante?

post-10481-1145877933.jpg

Redigeret af Titan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer

Ville blot høre hvad I synes om mine bryllupssko som skal passe til min rembostyling kjole Floria http://www.rembostyling.de/bestseller/flor...ria2/index.html

Skoene er den sammen farve som bladene på kjole, men godt nok ikke typiske brudesko, som jeg ikke er specielt vild med...kan de gå an selvom de er lidt anderledes og ikke superfine/elegante?

Hej

Vildt flotte sko, er heller ikke selv vild med de traditionelle, passer flot til din smukke kjole

Knus fra Betty :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak for roserne....

Er bare lidt praktisk orienteret og ikke til en masse dillerdaller så den her "tullestil" som jeg kalder skoens stil er mere mig. Synes de er søde og afslappede og alt andet end konede. Var dog bange for at de var for "almindelige" til sådan en dag!

Købte dem hos Bianco sko i sidste uge til den nette sum af 450,- hvilket jeg synes er en superpris. De er forholdsvis lave (en lille hæl), men da jeg måler 1.80 og min kæreste nogenlunde det samme er det perfekt. Gider altså ikke at være det tårnhøje helvede den dag! :cheerleader3:

Modellens nr/navn er 912026 Kaky - Med det nummer kan butikken sikkert bestille dem til dig hvis de ikke har den hjemme!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

De er virkelig søde dine sko! Det er ikke det man normalt forbinder med brudesko, men nu er Rembo styling også noget nyt og kreativt! Derfor må man godt have lov til at følge linjen og gøre noget utraditionelt! :cheerleader3:

Synes skoene er virkelig flotte, og tror de vil stå rigtig godt til kjolen! Prøv eventuelt at tage det hele på sammen, og passer det ikke i dine øjne, jammen så er det jo bare retur og prøve igen! Men det ser nu ud til at det vil se skide godt ud! :cheerleader3:

Derudover ser de også ret behagelige ud, og det er søreme også vigtigt i forhold til hvor mange timer man skal have dem på! Det ville jo ikke være sjovt om man var nødt til at danse brudevalsen i bare tæer og med vabler :balloons:

HÅber du får stor fornøjelse af dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer