Guest krebs

Deodorant

28 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg kan godt lide blomsterdufte og som ikke er tunge i det. Hvilken deodorant vil I anbefale som holder rigtig mange timer? Det vil jo være pinligt, hvis man begyndte at lugte. :cowsleep:

Jeg kunne forstille mig, at man på sådan en dag vil svede en del om ikke andet så pga. nervøsiteten.

Knus fra Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Krebs

Jeg vil helt klart anbefale dig at købe en Anti-deodorant creme, de fåes meget billige el. meget dyre, vælg en mellem ting. Ved brug af denne creme deo, kan du bruge lige den parfume eller deodorant du har lyst til, og undgå at komme til at lugte af.. you know what!

Hilsen Jahnsen :cowsleep::bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kan især anbefale en creme deodorant - fra DIOR - det hedder EAU SVELTE, gentle antiperspirant creme. Og er kanon god, men smører den på, og så skal man altså vente til den er HELT tør, inden man tager tøj på.

Den har en meget svag duft, så man kan bruge sin egen parfume ovenpå - men den fungerer rigtig godt, og jeg har prøvet den af til en træningstime, for rigtigt at teste den, og den VIRKER!

Badutski

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

Jeg kan især anbefale en creme deodorant - fra DIOR - det hedder EAU SVELTE, gentle antiperspirant creme. Og er kanon god, men smører den på, og så skal man altså vente til den er HELT tør, inden man tager tøj på.

Enig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et spørgsmål angå. cream deodorant. Er det ligesom pulver? Jeg købte nemlig engang en deodorant som hed anti aspirant tror det staves sådan, men den var frygtelig fordi, den blev ligesom pulver og drøssede noget så forfærdeligt. Efter dengang har jeg altid brugt spray.

Krebsen

0

Del dette indlæg

Hej Krebs

Jeg vil helt klart anbefale dig at købe en Anti-deodorant creme, de fåes meget billige el. meget dyre, vælg en mellem ting. Ved brug af denne creme deo, kan du bruge lige den parfume eller deodorant du har lyst til, og undgå at komme til at lugte af.. you know what!

Hilsen Jahnsen :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif

ENIG - bruger selv en spray deodorant fra apoteket

SIGNE :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Jeg bruger Biotherm. Den hedder deo pure og er en creme deo. Den er rigtig lækker, har en blid, svag duft og så holder den bare hele dagen. Den er antiperspirant og alkoholfri.

Udover den, bruger jeg engang imellem alkuminium klorid. Det smører man under armene efter et bad ( UDEN BARBERING). Så kapsler det lissom sveden inde.

Men deoen fra Biotherm er min favorit.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Jeg bruger matas antiperspirant på spray..... Den virker på mig.... og den koster stort set ingenting..... Jeg har brugt den i flere år.... kunne ikke drømme om at skifte mærke.... Og så kan man jo selv bestemme alt efter humør hvilken parfume man vil ha på den dag...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Redigeret af Nipnap
0

Del dette indlæg

Lige et spørgsmål angå. cream deodorant. Er det ligesom pulver? Jeg købte nemlig engang en deodorant som hed anti aspirant tror det staves sådan, men den var frygtelig fordi, den blev ligesom pulver og drøssede noget så forfærdeligt. Efter dengang har jeg altid brugt spray.

Krebsen

nej, i hvert fald ikke Eau Svelte fra Dior. Det er ligesom rigtig creme - og den drysser slet ikke.

badutski

0

Del dette indlæg

Den antiperspirante creme fra matas de stribede er også rigtigt god, og koster omkring 35 kroner tror jeg. En creme er bare ligesom en slags tynd bodylotion, og den drysser ikke.

Jeg tror bare du skal prøve at købe en og gå med den i nogle dage, så kan du se om den virker. Og så tror jeg det er vigtigt ikke at eksperimentere den dag! Bare hold jer til det i kender, så kommer der ingen dårlige overraskelser!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bruger en roll on fra Vichy, den er jeg rigtig glad, den holder bedre end de andre billige som jeg har prøvet flere forskellige af, om det har noget med prisen eller noget med mig at gøre ved jeg ikke.... men holder mig til den sikre på den store dag....

0

Del dette indlæg

Jeg bruger en krystal roll-on - der er hverken tilsat alkohol el parfume. Skal fugtes med vand inden man bruger den. Den laver ingen misfarvninger.

Jeg købte den i bilka for 1 år siden og har brugt omkring halvdelen - bruger den HVER dag. mener den koster omkring 40 kr.

Udover den skal jeg have min ynglingsparfume D&G light blue på...

0

Del dette indlæg

Jeg har indtil nu kun brugt deodorant som spray. Så det er noget af et spring for mig, at prøve det som deo cream. Men lad det komme på en prøve. Jeg prøver både en dior og en biotherm. Så må vi se, hvad jeg synes om det.

Men er der ingen andre end mig der bruger deo som spray? :balloons:

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Bare af nysgerrighed..

Er der nogen her der kan give mig bare én god grund til at bruge de dyre mærker i neutral roll-on når en billig model kan fåes for 20 kr?

Nul ingen gode grunde fra mig - jeg bruger Rexona som jeg køber billigt i Tyskland når vi er dernede. Jeg har nu også oplært min bonusdatter til at bruge den samme.

Vi bruger så bare en god parfume over - så er vi sikret at vi ikke lugter af sved, selvom vi har en hård dag foran os, og vi dufter af præcis den duft vi ønsker.

:bearhug: Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hørt at biosols deokrystal skulle være supergod og så skulle den oven i købet vist nok også kunne bruges til sure fødder.

Næste gang jeg skal til sådan et party, tror jeg at jeg vil købe en. Kan ikke huske prisen, men tror den ligger på omkring 150kr, men så skulle den også kunne holde i flere år.

0

Del dette indlæg

Jeg bruger af og til en antiperspirant der hedder 'safety five' (Fås hos Matas. Ca. 140,- men drøj i brug). Den sprøjtes på efter badet og tørrer ind. Herefter er man sikret mod svedlugt i fem dage. Den er helt duftneutral. Og ellers har jeg også gode erfaringer med deo-krystallen som en anden bruger nævner.

:hug: Gitte

0

Del dette indlæg

Ja jeg slutter mig til de billige - og så i cremeform det er skønt og duftneutralt!

Vil dog indrømme at har man eventuelle allergiproblemer eller generelt vil forkæle sig selv så er den bedste jeg nogensinde har prøvet en antipersperant cremdeo fra Clarins. Man skubber en anelse op og smører på og den holder bare al lugt væk - og så har jeg ALDRIG fået kløe under armene af den!

:hug:

0

Del dette indlæg

Bare af nysgerrighed..

Er der nogen her der kan give mig bare én god grund til at bruge de dyre mærker i neutral roll-on når en billig model kan fåes for 20 kr?

For mit vedkomende så køber jeg nogle fra apotektet, som ligger på omrking 85 kr. Det gør jeg fordi den virker. Hvis jeg nu havde fundet en af de meget dyrere, og den virkede, så havde jeg nok også købt den. Så for at svare på dit spørgsmål, så tror jeg at de piger, der køber nogle af de dyre, så er det fordi de har været heldige at finde en der virker for dem. Og når det gælder svedgener, så er der nok mange, der gerne køber slev de dyre, for at komme af med problemet.

Flere stiller mig også spørgsmålet om hvorfor jeg ikke kan bruge en af de helt billige. Men jeg har prøvet og de virker ikke godt nok på mig. Desværre.

Kh Xzenia

0

Del dette indlæg

Jeg bruger af og til en antiperspirant der hedder 'safety five' (Fås hos Matas. Ca. 140,- men drøj i brug). Den sprøjtes på efter badet og tørrer ind. Herefter er man sikret mod svedlugt i fem dage. Den er helt duftneutral. Og ellers har jeg også gode erfaringer med deo-krystallen som en anden bruger nævner.

:hug: Gitte

Uha...den må jeg altså prøve....

Kh Xzenia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer