linchen

Strawberrynet

13 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Så har jeg lige købt en parfume over strawberrynet for første gang - ved godt at man risikerer at der bliver lagt told på - men er det HVER gang eller bare stikprøver??

Så står der noget om, at firmaet betaler evt told, men er der nogen herinde der har fået penge retur???

:bearhug:

Linda

Redigeret af linchen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, har hørt et eller andet om, at det med stikprøverne kun gælder for pakker op til en hvis værdi, derefter er der vist ingen kære mor http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif Men om det passer ved jeg ikke!!

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Hej tøser,

Så har jeg lige købt en parfume over strawberrynet for første gang - ved godt at man risikerer at der bliver lagt told på - men er det HVER gang eller bare stikprøver??

Så står der noget om, at firmaet betaler evt told, men er der nogen herinde der har fået penge retur???

Linda

Hej LInda

Nu har jeg ikke selv bestilt derfra,men min veninde bestiller ofte derfra. Til at starte med betalte hun faktisk aldrig told,men i den senere tid har hun betalt told hver gang hun har fået derfra.

Jeg ved ikke hvordan de definerer stikprøverne,men jeg tror mest det er tilfældigt hvad de tager ud.

Hilsen Anja

0

Del dette indlæg

Hej,

jeg har handlet der flere gange, og jeg er også altid kommet til at betale told.

Jeg har efterfølgende skrevet en mail til dem, hvor jeg har scannet faktura og kvittering på betalt told og så har de sat pengene ind på min konto igen.

Så det fungerer bare super!

Men forbered dig hellere på den bliver nuppet i tolden, så kan du kun blive positivt overrasket hvis ikke den gør :bearhug:

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger,

Jeg vidste jeg kunne regne med jer!! :bearhug:

Er forberedt på at betale told, men ville bare gerne høre fra nogen, som havde fået pengene igen, så det ikke bare var en "and"

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har efterhånden købt meget hos strawberrynet og har hver gang betalt told (pånær de gang post Danmark har glemt at opkræve den :bearhug: ). Mht. at få refunderet pengene, så skriver de på deres hjemmeside, at det er "on a goodwill bases" at de gør det, så tror at det er det enkelte firma, der afgør om de yder denne service.

0

Del dette indlæg

Hey,

Jeg vil såmænd bare lige opdatere; bestilte 100 ml Marc Jacobsen "Blush" eau de toilette d 2/5, modtog den under en uge efter. Jeg skulle af med 159 kr i told, regningen sendte jeg med fax dagen efter til Strawberrynet og den 15/5 går 159 kr ind på kreditkortet! :cheerleader3:

Fed service :carrot: og så har jeg kun givet 350 kr for parfumen - billigt!! (+ jeg fik en gave)

:cheerleader3:

Linda

0

Del dette indlæg

Hey,

Jeg vil såmænd bare lige opdatere; bestilte 100 ml Marc Jacobsen "Blush" eau de toilette d 2/5, modtog den under en uge efter. Jeg skulle af med 159 kr i told, regningen sendte jeg med fax dagen efter til Strawberrynet og den 15/5 går 159 kr ind på kreditkortet! :cheerleader3:

Fed service :carrot: og så har jeg kun givet 350 kr for parfumen - billigt!! (+ jeg fik en gave)

Linda

Det er vel det man kalder god service :cheerleader3:

Hvad fik du i gave???? Sådan noget kan du ikke skrive uden at fortælle hvad du fik :)

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer