Guest Svale

Topfigur - kan det gå an???

13 indlæg i dette emne

Jeg har jo ledt og ledt, og jeg kan bare ikke få topfiguren, som jeg gerne vil have, og dog.....vil helst kunne se den, inden jeg køber den, og dem jeg er faldet for, skal købes udenlands....

Idag fik jeg imildertidig en ide......og nu må I så fortælle mig, om jeg er helt gal på den eller ej...

I vores tema er der ståltrådshjerter med perler på....så jeg har fået den ide, at jeg kan lave et stort ståltrådshjerte med perler på og bruge det som topfigur, så følger det også vores tema...

Jeg har lige hurtigt gjort et forsøg.....vil lave det om, hvor jeg har lidt mere tid til det, og så ved jeg også lige, hvordan jeg skal....jeg vil nok finde et låg og lime det fast på...for det er jo ikke så smart at stikke ståltråden direkte ned i kagen....

Bedst af alt - prisen er max. 30,- kr....hvor imod de figurer jeg er faldet for koster mellem 50 og 60 euro...og ja så er jeg helt vild med ideen, for den passer jo perfekt ind i den røde tråd!!!

Hvad siger I???

Svale

post-7716-1146320863.jpg

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes også det er en rigtig sød idé.

Men ved ikke om hjertet måske skulle være lidt større?

Og ville det gå stik mod dit tema, hvis du lavede den i to-tre lag?

Og måske forskellige nuancer af perlerne?

Strammer jeg den nu? :balloons:

Nej :bearhug: det er altid rart med nogle gode ideer!!

Jeg tror den bliver for voldsom, hvis jeg laver den i flere lag, men jeg har overvejet at sætte 2 af de hjerter ind, som jeg har brugt på indbydelsen....og ja måske skal den være højere....

Tror ikke at perlerne skal være i flere nuancer, for så følger det ikke temaet!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer