Guest LouiseSwee

Festkjole til Rådhusbryllup?

4 indlæg i dette emne

Jeg skal til et rådhusbryllup her den 20. og er i tvivl om hvor fin man skal være.. Jeg har kigget på denne kjole, tror I den er fin nok? Eller er den FOR fin?? Jeg synes det er svært.. Hvad synes I?

Vi skal spise hjemme hos dem efter vi har været på Rådhuset.

post-18292-1146835301.jpg

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til et rådhusbryllup her den 20. og er i tvivl om hvor fin man skal være.. Jeg har kigget på denne kjole, tror I den er fin nok? Eller er den FOR fin?? Jeg synes det er svært.. Hvad synes I?

Vi skal spise hjemme hos dem efter vi har været på Rådhuset.

Jeg synes det kommer helt an på hvad bruden selv har på - da jeg uanset om det er et rådhus-bryllup eller kirkebryllup mener at man ikke bør "over-shine" bruden på hendes store dag.

Jeg jeg ville helt sikkert stikke en lille føler ud og tjekke om hun er i langt/kort, glimmer /ikke glimmer osv.

Når det er sagt - WOW en smuk kjole, hvem der bare havde figuren til at bære den....

badutski

0

Del dette indlæg

Jeg synes det kommer helt an på hvad bruden selv har på - da jeg uanset om det er et rådhus-bryllup eller kirkebryllup mener at man ikke bør "over-shine" bruden på hendes store dag.

Jeg jeg ville helt sikkert stikke en lille føler ud og tjekke om hun er i langt/kort, glimmer /ikke glimmer osv.

Når det er sagt - WOW en smuk kjole, hvem der bare havde figuren til at bære den....

badutski

Ja, jeg må nok hellere lige høre bruden om hvilket tøj de selv har på...

Men man kan jo godt købe kjolen alligevel... :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer