KarinaT

POLLER POLLER POLLER...

34 indlæg i dette emne

Ja i går var der jo POLLER i luften...

Vi var så lidt forberedt på at det ville komme i går da der er et par stykker der ikke har snakket ordentlig sammen og andre der talte over sig...men det er jo hvad der sker...

Så kl 10.00 i går formiddags kom min lærer hen til mig og sagde at vores afdelingsleder gerne ville snakke med mig...jeg tænkte straks at det var noget med kvotepladsen osv så jeg gik sådan lidt underligt til mode ned til hans kontor...men udenfor i sofagruppen stod min søster, mine 2 veninder og min kusine. "Hvaaa, vil du med på polterarbend?" Så sagde jeg bare "Ja jeg tænkte det nok...så jeg har forresten taget engangskameraer med!" Der så de lidt sjove ud i hovederne. ()()

Men jeg fik pakket mine ting (mens jeg kunne se at min lærer sad og grinede fjoget nede bag hans computerskærm - han havde åbenbart vidst det i et par dage) og så afsted. Hvor vi skulle hen havde jeg jo ikke nogen anelse om, så jeg måtte jo bare følge troligt med.

Vi parkerede bilen nede i parkeringshuset i Herning Centrum og gik op i gågaden for jeg skulle finde en blomsterhandler....neeeeej tænkte jeg bare - jeg gider ikke ud og sælge blomster og kys og hvad ved jeg. Men nå, de kunne så berolige mig med at det bare var en boghandler jeg skulle finde. Der skulle jeg købe 3 board markers, og så kunne jeg jo gå lidt og tænke over hvad de skulle bruges til (Planen blev så ændret lidt så de blev aldrig brugt)

Vi gik lidt videre og kom ned på Café Fry hvor de havde bestilt stor brunch. Til det skulle vi da lige have en gul gajol at starte på...og så var stilen lissom lagt :biggrin: Jeg bestilte så en halv liter kildevand til maden - som i øvrigt smagte rigtig godt og mættede rimelig meget. Det hele skulle da lige skylles ned med en drink :respekt:

Videre gik det så mod Grindsted hvor vi skulle i Netto og købe en ordentlig stak Breezers. Da sprutten (og øllene som jeg havde fået på turen) løb lige igennem mig skulle jeg altså på toilet. Vi gik derfor ned til min venindes mor som arbejde i en stofforretning nede på torvet. Da jeg var færdig og kom ind i butikken igen sad venindens mor allerede ved symaskinen og var ved at sy et slør til mig. Det skal lige siges at de havde været rigtig søde ved mig så det var den eneste form for udklædning (næsten da) Jeg havde et hvidt stofpandebånd på i forvejen så med et par sikkerhedsnåle sad sløret fint ()()

Vi kørte videre og endte på en gård ude i Hejnsvig og så vidste jeg godt hvad klokken havde slået. CD-indspilning :hug: ...og mig som ikke kan synge...

Efter 5 min kom den anden gruppe også med Christian...

Vi skulle så synge "Summer Nights" fra Grease og det var bare hyle skægt...ja tårerne trillede i hvert fald ned af mine kinder fordi jeg grinte så meget...men det var noget af en oplevelse...og resultatet belv ikke SÅ dårligt som jeg regnede med. Men helt godt var det nu heller ikke ()()

Derefter var det tid til at køre med sådan nogle fjernstyrede miniracers som var #¤%&?%¤! svære at styre...men så fik jeg lov til at gå bagefter bilen og så gik det lidt nemmere :biggrin: Øksekast og bueskydning var næste punkt på programmet og det gik da også sådan nogenlunde...Ved øksekast havde jeg 4 fuldtræffere ud af 6 så det var da okay...bueskydning snakker vi så ikke om. :biggrin:

Nu var klokken også ved at være seks så det var tid til noget at spise. Vi kørte derfor hjem på mine forældres gård (hele stalden er bygget om til gildesal) hvor vi tilbragte resten af aftenen. Udover den rigtig gode mad var der selvfølgelig et par underholdende indslag. Det første var at vi blev sat på en stol med ryggen mod hinanden og så skulle vi se hvor godt vi kendte hinanden. Vi blev hver stillet 10 spørgsmål om hinanden og resultatet blev at jeg fik 70% rigtig og Christian 40% (:bearhug: der er vist lige noget vi ska have lavet om på der)

Efter lidt flere drinks mm kom min veninde ind i salen og hentede mig. Vi gik ud på badeværelset og så sagde hun at jeg skulle smide tøjet :bearhug: nej, jamen hvorfor det? Det viste sig så at jeg skulle have en balkjole på for det var en del af næste indslag. Christian skulle have slips på og så kunne vi godt stille os ud på gulvet for nu skulle vi øve brudevals. Og ind kom min venindes forældre som skulle være vores instruktørere (De er lidt skrappe til at danse) Det var lidt svært i starten da kjolen var 10 cm for lang så jeg tonsede bare rundt. Lige indtil min venindes mor hev lidt op i kjolen og stoppede den ned i trussekanten på mig :bearhug: Det gik da også bedre til sidst hvor vi faktisk fik lært trinnene nogenlunde :loveshower:

Men det var en rigtig hyggelig dag og aften...ikke noget vildt og våget men stille og rolig hele vejen igennem. Så da klokken var 3 gik vi i seng - godt udmattede efter en dejlig dag... :loveshower:

Har desværre ingen billeder endnu, men ska nok sætte nogen ind så snart jeg får nogen :)

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggeligt, jeg bliver helt glad..

Jeg har selv lige fået en mail, fra en hemmelig afsender, hvor jeg skulle skrive hvem jeg gerne ville have med til min poller. Det er en hotmail der er lavet med mit kælenavn..Jeg troede de var mine veninder jeg var sammen med i går der havde sendt den, men tidspunktet er mens jeg var sammen med dem..Nu er jeg allerede godt gammeldags nysgerrig, og der er jo stadig over 3 måneder til vi skal giftes..iiiihhhhh :hug:

0

Del dette indlæg

Ja det var også bare en rigtig dejlig dag...

Jeg glæder mig også selv til at se billederne for der var vist et par pletskud imellem...og skal nok lægge dem ind med det samme når jeg får dem :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en god Jydsk poller -HAHA- Hvor sjovt at du skulle kaste med økse og så med slør- som jeg går ud fra Ester havde syet - am i right??

Glæder mig til at se billeder, er sikker på der er et par hoveder imellem jeg kan kende :biggrin:

Jep det var Esther der Havde gang i symaskinen...og det var også hende og Jørgen der skulle insturere os i brudevalsen senere på aftenen :hug: og bagefter skulle vi selvfølgelig danse den selv for at vise hvad vi havde lært...og traditionen tro blev mit slør også revet i stykker :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en god Jydsk poller -HAHA- Hvor sjovt at du skulle kaste med økse og så med slør- som jeg går ud fra Ester havde syet - am i right??

Glæder mig til at se billeder, er sikker på der er et par hoveder imellem jeg kan kende :biggrin:

Jep det var Esther der Havde gang i symaskinen...og det var også hende og Jørgen der skulle insturere os i brudevalsen senere på aftenen :hug: og bagefter skulle vi selvfølgelig danse den selv for at vise hvad vi havde lært...og traditionen tro blev mit slør også revet i stykker :angry:

Ej hvor sjovt de rev dit slør i stykker . og ja det skulle ikke undre mig at de kan finde ud af at danse, syntes jeg kan mindes min mor og far har snakket om selvsamme dansepar :biggrin:

0

Del dette indlæg

Lyder som en god Jydsk poller :biggrin: Hvor sjovt at du skulle kaste med økse og så med slør- som jeg går ud fra Ester havde syet - am i right??

Glæder mig til at se billeder, er sikker på der er et par hoveder imellem jeg kan kende :(

Ej hvor sjovt de rev dit slør i stykker . og ja det skulle ikke undre mig at de kan finde ud af at danse, syntes jeg kan mindes min mor og far har snakket om selvsamme dansepar :bearhug:

Ja jeg må godt nok blive meget lykkelig sådan som jeg skal have revet slør -HAHA-

De var rigtig dygtige...og især til at lære fra sig...så nu skal vi bare huske at øve engang imellem så vi ikke glemmer det...vi fik også tilbudt at vi bare kunne ringe så gav de glædelig en time mere :biggrin:

0

Del dette indlæg

tilykke med en dejlig poller - vi var jo nogle stykker dre blev poltet i lørdags, dejlig at høre i også havde en fantastisk dag. Tilykke med en velykket, sjovt Polter.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tilykke med en dejlig poller - vi var jo nogle stykker dre blev poltet i lørdags, dejlig at høre i også havde en fantastisk dag. Tilykke med en velykket, sjovt Polter.

:hug: Sandra

Mange tak søde...glæder mig allerede til at høre om jeres...

:angry:

0

Del dette indlæg

:carrot: WU HOOOOOOOOOOOOOOOOO :carrot: Lyder til at have været en fantastisk dag :hug: FED start på den næste store dag ;)

Kan du tro det var...

Skulle gerne kunne fodre jer med en masse billeder på torsdag :yay:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg langt om længe fået fat i et par billeder...de er desværre ikke så gode, men håber i får lidt ud af dem alligevel...

Her er vi inde og indspille "Summer Nights" fra Grease...

post-11386-1147353142.jpg

Ude at køre med mini racers...

post-11386-1147353196.jpg

0

Del dette indlæg

Derefter var det tid til øksekast...

post-11386-1147353266.jpg

Der er endnu ikke nogle billeder af mig der kaster med økse, men skal nok lægge nogle ind så snart jeg kan komme i nærheden af nogle...

0

Del dette indlæg

Så skulle vi skyde med bue og pil...Det er min venindes kæreste der står i forgrunden og mig lige bagved...det blæste lidt, så for ikke at blive distraheret af sløret måtte det en tur under jakken...

post-11386-1147353526.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer