Fjunte

Er ny herinde

6 indlæg i dette emne

Hej alle herinde på bryllupsklar.

I må altså ikke sige til nogen, at vi skal giftes, for det er godt nok top-hemmeligt endnu. :yllove:

Ja, som overskriften siger, så er jeg ny her på siden og ny i alt det her bryllups-halløj.

Kæresten og jeg er langt om længe blevet enige om, at vi har råd til at holde det bryllup, vi drømmer om i sommeren 2007.

Hvordan gør man rent praktisk, når man skal igang med sådanne forberedelser? Ja, vi skal have bestilt kirken, præsten og stedet, hvor festen skal holdes. Men hvad gør man først? Jeg kan jo godt se det smarte i, at man booker feststedet først og derefter præsten/kirken. For det er vel feststedet, der er størst mulighed for, at der er optaget - eller hva`?

Igen - hvad/hvordan gør man?

Redigeret af Fjunte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!!! Og skrive endelig til os herinde, vi er gode til at hjælpe hinanden :hug:

Kunne du ikke lave en liste over de feststeder hvor I godt kunne tænke jer at holde jeres bryllup og en tilsvarende liste over kirker hvor I gerne vil vies. Så ringe til feststederne og hør om der er ledigt på den dag I havde tænkt jer eller bare hvilke dage der er ledige (og husk at hør om hvor mange gæster de har plads til - hvis I nu inviterer mange) og så forhåbentligt passer noget af det så sammen. Gå endelig i gang nu så kirke, præst, feststed, musik o.lign. ikke pludselig er bookek/optaget, for det kan gå stærkt og pludselig er det man havde håbet på ikke muligt. Held og lykke :angry:

knus SIGNE

læs evt. diverse bryllupsplanlægningstråde, der får du et godt indtryk af hvad man skal overveje i forbindelse med planlægningen. Og bliv nu ikke fortvivlet - der er mange forskellige måder at gøre det på/holde sit bryllup på. Få inspiration men hold festen som I ønsker det!!!

0

Del dette indlæg

Hej og Velkommen til!

Der er så meget der skal nåes i forbindelse med et bryllup, så det kan være helt svært at overskue hvor man skal starte. Men det ovenstående forslag var rigtig godt!

Få orden på hvilke feststeder og kirker der kunne være mulige, og ring så til dem, og også gerne nu, sommer er jo højsæson for bryllup så der kan nemt være booket, også allerede nu.

Nå i så har kirke og fested på plads, så er der en smule lovmæssigt med ægteskabsærklæring osv. men det er først senere. Når i har styr på Dato og tid, ville jeg pga. der er et år til, og fordi det er sommer, sende et lille reserver datoen kort ud til folk så i ikke risikerer at de ikke kan komme pga. de har arrangeret ferie.

Held og lykke med det hele. Og skriv endelig, og gerne masser af billeder!

:hug:

0

Del dette indlæg

Vi gik også igang med finde feststedet først - og rigtig nok havde de kun 3 ledige datoer - så efter at have fået disse at vide - spurgte vi kirken og de var ledig alle tre dage så vi kunne vælge. Efter at have bekræftet feststed har vi med det sammen booket kirken. Derefter gik vi stil og rolig i gang med overvejelser om musik, fotograf, mad, gæsteliste, ... og der findes jo mange måder at gøre det på.

men de her huskelister har hjulpet en del.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for svarene.

Vi blev her i weekenden blev enige om, at nu skal det være (altså så alligevel først om et år).

Vi har allerede fundet 4-5 mulige feststeder, så dem vil jeg gå i gang med at ringe til, så vi kan få nogle datoer at vælge imellem.

At vi skal giftes skal holdes hemmeligt helt indtil omkring jul :hug: . Det bliver godt nok svært, men der er andre grunde, der spiller ind, men dem skal i nok få på et andet tidspunkt, når det bliver helt officielt.

0

Del dette indlæg

Velkommen til, haaber at du finder en masse hjaelp og ideer herinde. I har startet med det vigtigste, for alt bliver booket meget hurtigt i hoejsaesonen. Kan kun tillaegge mig, hvad de andre har sagt.

Held og lykke med det hele, glaeder mig til at foelge din plaenlaegning.

:hug: Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer