Guest krebs

Jeg blev SÅ rørt

10 indlæg i dette emne

Kære Piger

Jeg skrev for nyligt, at jeg er lidt skuffet over, at ingen ringer men sender takkekort. Fordi jeg så gerne vil snakke og fortælle dem om brylluppet osv. :) Netop fordi, vi har holdt det hemmeligt for alle, hvor det skulle være for at overraske dem. Dem der ikke ved det, så er det på Fredensborg Store Kro fredag den 8. september kl. 13.00.

Det er helt korrekt måde at gøre det på. :( Det ved jeg. Jeg er slet ikke ked længere over, at ingen ringer. Tværtimod så har jeg overgivet mig med sjæl og krop over deres gestus. :heart:

Så fik jeg dette kort i dag, og jeg kunne næsten ikke læse teksten færdig, af bare glædestårer.

Prøv og læs den. Aldrig så smuk et kort har jeg modtaget før.

Kære xx og xx

I ugens løb der kom et brev på grund af kærlighed I til os skrev.

Med os I vil dele jeres bryllupsdag og vi vil meget gerne bevidne jeres JA.

Til Store Kro på Sjælland vi kommer, men først når det har været sommer.

Kærlig hilsen xx og xx

Er det ikke smukt skrevet?

Vil bare lige dele med jer min store glæde og taknemlighed over vores dejlige familiemedlemmer. Dette kort kom fra min kærestes kusine. Min kæreste kommer fra Fyn. Hvilket vil sige halvdelen af 48 pers. er derfra.

Knus fra en meget stolt Krebs :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Piger

Jeg skrev for nyligt, at jeg er lidt skuffet over, at ingen ringer men sender takkekort. Fordi jeg så gerne vil snakke og fortælle dem om brylluppet osv. :) Netop fordi, vi har holdt det hemmeligt for alle, hvor det skulle være for at overraske dem. Dem der ikke ved det, så er det på Fredensborg Store Kro fredag den 8. september kl. 13.00.

Det er helt korrekt måde at gøre det på. :blush: Det ved jeg. Jeg er slet ikke ked længere over, at ingen ringer. Tværtimod så har jeg overgivet mig med sjæl og krop over deres gestus. :heart:

Så fik jeg dette kort i dag, og jeg kunne næsten ikke læse teksten færdig, af bare glædestårer.

Prøv og læs den. Aldrig så smuk et kort har jeg modtaget før.

Kære xx og xx

I ugens løb der kom et brev på grund af kærlighed I til os skrev.

Med os I vil dele jeres bryllupsdag og vi vil meget gerne bevidne jeres JA.

Til Store Kro på Sjælland vi kommer, men først når det har været sommer.

Kærlig hilsen xx og xx

Er det ikke smukt skrevet?

Vil bare lige dele med jer min store glæde og taknemlighed over vores dejlige familiemedlemmer. Dette kort kom fra min kærestes kusine. Min kæreste kommer fra Fyn. Hvilket vil sige halvdelen af 48 pers. er derfra.

Knus fra en meget stolt Krebs :loveshower:

Først og fremmest så ville jeg blive rigtig lykkelig hvis alle skrev og sagde tak for vores indbydelse - når vi når så langt :cheerleader3: for så havde man jo noget at gemme.

Og så var det bare et rigtig smukt kort at modtage.... det vil i kigge på med glæde om 30 år.

:( Lisen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer