Guest Lykke

Kirkeprogrammer

9 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Jeg kunne godt tænke mig at lave kirkeprogrammer, men så pludselig slog det mig: hvor mange skal man egentlig lave?

Man ved jo, hvor mange gæster man har inviteret med til brylluppet, men hvis der nu kommer nogen til globryllup?

Jeg læste om en som skrev, at sådanne kirkeprogrammer egentlig var en dyr luksus, da man bruger dem så kort og papiret tit er dyrt, og egentlig har hun jo ret.....

Hvad gør I??

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det plejer at være kirketjeneren, som deler ud. Han/hun er i forvejen vandt til at dele salmebøger ud, så det plejer at komme helt naturligt. :)

Angående antal programmer vil jeg da anbefale, at du trykker lidt ekstra, i forhold til, hvor mange du har inviteret - så er du på den sikre side. Kirkesangeren og organisten kan godt finde på at tage et eksemplar, jeg gør i hvert fald. :) Det burde ikke vælte budgettet, at lave 10 ekstra eksemplarer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordelen ved at lave sådan et program er jo 1) at det er mere personligt, 2) man har mulighed for at skrive informationer til gæsterne (fx. "Venner og familie er velkomne til reception efter vielsen på blabla" etc.), og 3) Hvis man har valgt sange som ikke står i salmebogen, skal gæsterne jo have en anden mulighed for at læse teksten.

Vi trykte rigelige mængder hæfter - men jeg synes heller ikke man behøver at gøre vanvittig meget ud af dem. Vi havde bare lavet fotokopier og hæftet dem sammen, for vi ville ikke bruge så mange penge på det.

Mvh Mim

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer