Miska

Jubiiii

9 indlæg i dette emne

Ville bare lige dele min glæde, banken har lige sagt ja til at de ville med glæde låne os lidt penge til vores bryllup..... jubiii bank damen var så sødt, hun sage enda tillykke flere gange.... OG mig som er så bange for at ringe i banken... hihi.. men det gik så godt...

jubiiiiiiiiiiiiiiii

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Tillykke med det.............. Hvor er det bare dejligt for jer at I kunne det når det var det I ville..... Så er det bare fedt når banken er så behjælpelige... men om igen.... Det er jo et lån.... det tjener de på.... Kender godt det der med at være helt nervøs når man skal ringe og snakke om lån.... puuhaa....

Skønt for jer...

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Det var da lækkert for jer, tillykke med det. Jeg håber godt nok at vi når at spare pengene op selv. Men ellers må man jo ty til banken.

Håber i får jeres drømmebryllup så.

Hilsen Mette :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor dejligt. Det giver en ro at vide at der også nu er midler til at planlægge bryllup for jer. :bearhug:

Vi har selv prøvet at spare op, men har snakket med banken om hvis det bliver nødvendigt at låne lidt her og det ville de heldigvis gerne.

Heldigvis for det, så ikke hele planlægningtiden ville blive påvirket at jeg ville have dårlig samvittighed om det mindste hverdagsforbrug som ville betyde færre penge til brylluppet. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer