Miska

har lige et sprøgsmål

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

gaver, gaver, gaver...

Er jeg forkert på den eller var det ikke brudeparret der skulle få lidt gaver. :bearhug::bearhug:

Overvejer dog meget kraftigt at give vores toastmaster, hun kommer til at have meget svært ved den opgave men hun var rigtig stolt da jeg spurgte hende og jeg ved at hun nok skal klare den...

Tak for tippet!!!!

Hilsen Tina

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke med alle de gaver. Har også lige læst en tråd om gaver til forlover og brudepiger. Efter min mening fortjener toastmarsteren lige så meget en gave som de andre, da der jo også er forbundet en masse arbejde til denne tjans.

Men jeg må indrømme at min oprindelige tanke ikke har ligget på gaver, da opgaverne er uddelt efter hvad at det betyder meget for os.

Og hvor skal man så stoppe. Hvad med den onkel som tager lidt ekstra billeder for os i løbet af aftenen, vores forældre for deres hjælp og alle de andre der hjælper på hver deres måde. ;)

Nej jeg tror at efter brylluppet og bryllupsrejsen vil vi invitere alle vores hjælpere på en god middag som tak for hjælpen :bearhug: .

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke med alle de gaver. ....

......Og hvor skal man så stoppe. ......

Helt helt enig......og dog har vi valgt at give til dem der hjælper i køkkenet ved receptionen, men de er heller ikke vores nærmeste og skal jo ikke med til festen. Alle andre der hjælper os på dagen regner jeg med gør det af lyst og glade og stolte over at være blevet spurgt.

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også diskuteret gaver, fx har vi købt en lille klokke til toastmasteren. Men ja, så skal alle have gaver og det må da også være dejligt at hjælpe. Det kunne jo skrives på takkekortet, hvor meget det betød at få den hjælp. De er jo også udvalgt fordi det er mennesker som man holder meget af.

Men ja, jeg føler da også man budre vise sin taknemmelighed med gave... hmmm det vil jeg tænke lidt mere over..

/Nuller :bearhug:

0

Del dette indlæg

Normalt tror jeg ikke man giver ham/hende gaver, jeg tror som heller ikke de forventer det!... Så hvid I vil godte jer og give vedkommende en lille ting eller noget, tror jeg bare det er en "ekxtra blomst" oven i hatten... og vedkommende vil da helt sikkert blive glad og føle I har været tilfreds...

Anja

0

Del dette indlæg

Jeg mener at have hørt eller læst et sted, at man giver toastmasteren en gave som tak for hjælpen og alt det..

Vi har da helt klart tænkt os at give vores en gave, det er da det mindste vi kunne gøre. Det er min bror som skal være toastmaster og han skal holde styr på rigtig mange ting og jeg ville ikke kunne klare mig uden ham...

Så gave til toastmasteren... JA bestemt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som nogle skriver, vælges toastmasteren oftest efter det tætte forhold man har. Men udover at det kan opfattes som en ære at blive udvalgt, er jeg af den mening at der skal gives en gave. Vi snakker selv om at give vores toastmaster og hans kone en dejlig middag - vist nok med kombineret overnatning. Lidt luxus til de to sammen. Syntes også det lyder som en dejlig idé med en klokke der er graveret.

:loveshower: Ida

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer