speedy79

Fest i Vejle området men hvor ??????????????

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal selv holde vores bryllup på Quality Hotel Auatralia d. 19/8-06. Det glæder vi os meget til. Indtil videre har vi fået en rigtig god behandling, og vores gæster har mulighed for billig overnatning.

Ellers er der jo også Munkebjerg eller Børkop Vandmølle. Begge steder har jeg hørt godt om.

Held og lykke!

Hilsen Merete

0

Del dette indlæg

Min lillesøsters konfirmation blev holdt på Estakaden, nede på havnen, det var en rigtig dejligt sted, men også dyrt!...

Restaurant Estakaden, Havnen i Vejle

Så er der også Munkebjerg Hotel, det er også rigtig godt men også yderst bekosteligt!...

Hotel Munkebjerg

Som der bliver skrevet ovenover er der også Quality Hotel Australia, der har jeg dog ikke været siden 1980, hvor min storebrors konfirmation blev holdt, alle øverst oppe (hotellet er på ca. 12 etager!)

Quality Hotel Australia

Der er også Hotel Hedegaarden, dog også et dyrt sted...

Der er rigtig mange muligheder i Vejle, men dem jeg har skrevet, er dem jeg kender bedst, lige på nær Quality Hotel Australia, da det er mange år siden, jeg har været der!.

Men hvis du måske vil lidt uden for Vejle, så kan jeg klart anbefale Vonge Kro, det er SUPER godt mad, rigtig sød og venlig betjening og vild hyggeligt. I forbindelse med vores bryllup forhørte jeg mig efter priser, og jeg mener de skulle have ca. 550,- pr. kuvert alt incl. også vin ad libitum!.

Der er også Jelling Kro, der blev min konfirmation holdt, det er dog også en del år siden, men det var også rigtig godt! ;).

Men held og lykke...

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hørt at skyttehushaven også skulle være rigtig god. Især om sommeren, hvor gæsterne kan gå ud i haven.

Jeps - denne ville jeg også have nævnt :bearhug: og det ligger lige ud til vandet - det er SÅ lækkert!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:iloveyou: Vi skal holde det i en super lækker nybygget hytte ved Dons-søerne.

Det ligger 25 km fra Vejle, mod Kolding.

Det er super billigt, vi slipper med 1000 kr og det er rigtigt lækkert.

0

Del dette indlæg

Og må da også her lige reklamere for Jørgensens Hotel I Horsens

Smukke smukke lokaler

Dejlig atmosfære

Rigtig god betjening

Fantastisk mad

Børnevenlige

Og så må man medbringe bryllupskage, kage til kaffen, smide ris, de stiller lokaler til rådighed til gæsterne til omklædning, brudesuiten på 100 kvm er gratis, og man må feste til man segner...

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Så vil jeg da lige tale pænt for Munkebjerg Hotel, der skal vi nemlig selv holde festen :shooter:

Men der er da også Park Inn Hotel, nede ved idrættens hus. Min kæreste er kok dernede, udmærket mad og betjening.

Charlotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer