Sidy

Brude i str. 48

126 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

hejsa

jeg er også en storpige, men fandt en kjole, som jeg er super glad for. Den var meget behagelig, at have på og er købt hos Brudes shoppen i Odense. For mig var det sådan, at jeg bare vidste det var KJOLEN, da jeg kom i den.. Meget mærkeligt, men sådan var det bare!

Held og lykke med at finde drømmekjolen.

Linda

post-2871-1148244945.jpg

post-2871-1148244981.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej hej

Min kjole er str. 46 og så er den lagt ca. 2 cm ud over brystet. Derudover har vi siden billederne blev taget hevet stiverene ud som sad ved brystet,så nu er "kasserne" altså ikke længere helt oppe under hagen :cheerleader3:

:cheerleader3: Anja

Nøj, en kjole! :yllove:

Jeps den er SKØN :carrot: :carrot:

Jeg stod i forretningen og havde prøvet MANGE forskellige og blev ved med at gemme den væk for den ville jeg under ingen omstændigheder have...det var på ingen måde det jeg havde haft i tankerne.

Jeg kom så i den alligevel og var bare solgt med det samme :bearhug:

Jeg kastede mig så ud i en større jagt på den,da det er en ældre model og dermed er der ikke rigtig nogen der har den hjemme. (plus at der hvor jeg havde prøvet den havde de givet mig et forkert nr. så jeg ikke kunne få andre til at tage kjolen hjem,men det lykkes trods alt.)

Jeg kom i kontakt med brudegården i Gørding og der har jeg virkelig fået en superb behandling! Hun har været SÅ sød til at hjælpe,vejlede osv. og ja,hun bestilte kjolen hjem til mig og efter mange ugers ventetid var kjolen hjemme :)

Jeg bestilte den bevist 2 nr. for lille fordi at hvis jeg skulle have den større end str. 46 blev der lagt 20% oveni prisen og NEJ TAK,det vil jeg ikke...så hjem kom den i str. 46 og den kan snilt lægges ud og ind.

Nu er den store nedtælling gået igang og jeg glæder mig som en sindsyg til om 26 dage hvor jeg igen skal i kjole og da er det for alvor og ikke bare prøvning :)

Knus Anja

0

Del dette indlæg

Hej!

Mht det på dine arme... Jeg kan altså næsten ikke se det på billederne.. Det er vigtig at DU føler dig smuk på dagen i den kjole du har valgt, men jeg synes altså nemt at du kan have bare arme..!

Du kan måske tage lidt sol op til - måske gør det det bedre? Der findes også "foundation," som ikke er foundation til at dække sådan noget; man kan jo dække tatoveringer "nu om dage" ;)

Anna

0

Del dette indlæg

Jeg er en stor pige (str. 50)

jeg havde bare arme på bryllupsdagen og ser ikke stor ud :bearhug:

Ja undskyld men du er da ikke en str. 50????... Du ser noget mindre ud!!... Utrolig smuk er du også.. :(

Anja

Takker for de pæne ord. Selvtilliden er lige steget 180% :(

Jeg er en "skæv" str. da jeg bruger str. 50-52 i bukser og str. 48-50 i overdel.

Kjolen passede mig i str. 50 og overdelen blev syet en lillebitte smule ind i siden.

0

Del dette indlæg

Jeg er en stor pige (str. 50)

jeg havde bare arme på bryllupsdagen og ser ikke stor ud :)

Ja undskyld men du er da ikke en str. 50????... Du ser noget mindre ud!!... Utrolig smuk er du også.. :bearhug:

Anja

Takker for de pæne ord. Selvtilliden er lige steget 180% :thanks:

Jeg er en "skæv" str. da jeg bruger str. 50-52 i bukser og str. 48-50 i overdel.

Kjolen passede mig i str. 50 og overdelen blev syet en lillebitte smule ind i siden.

HOLD DA OP...det ligner du slet slet ikke..jeg bruger selv en str 48-50 i busker og jeg syntes nu godt nok at jeg ser større ud end dig..Håber virkelig at jeg finder sådan en skøn kjole som slanker Så meget..

JEg ville ikke tænke på at du er en + size hvis du ikke selv havde skrevet det.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thanks: Det er da helt VILDT - jeg tror slet ikke på, I er så store, som I skriver - I ligner jo allesammen nogle, der er max str. 42 http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ohmy.gif

Jeg kan bedst lide de kjoler, der fremhæver taljen - og ikke nødvendigvis skjuler for meget krop :)

Kan nu godt forstå, trådstarter foretrækker en kjole med ærmer, men der er da også mange gode muligheder :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja, overskriften siger vist alt... :balloons:

Har en ide om at det nok ikke skal være corsage eller 2 delt.

Og så vil jeg gerne have lidt der dækker bare lidt af overarmene. :blushsmiley:

Jeg har Keratosis Pilaris på armene, og det er jeg ikke så stolt af.

Edit:

Jeg synes ikke selv at jeg kan være en ærmløs kjole benkendt.

Keratosis Pilaris:

Postet billedePostet billedePostet billede

Ikke at jeg nogensinde har vidst der var et navn for det, men sådanne arme har jeg også haft i årevis. Jeg fandt ud af at to ting hjalp. Exfoilering og sol. Så forsvinder de ligesom af sig selv eller bliver hvert fald svære at se.

0

Del dette indlæg

Ja, overskriften siger vist alt... :balloons:

Edit:

Keratosis Pilaris:

Ikke at jeg nogensinde har vidst der var et navn for det, men sådanne arme har jeg også haft i årevis. Jeg fandt ud af at to ting hjalp. Exfoilering og sol. Så forsvinder de ligesom af sig selv eller bliver hvert fald svære at se.

Det svar må jeg være med på!

Jeg har osse sådan "ting" på overarme og lår! Og helt klart at exfoiletering og sol er supert, sammen med C-vitaminer og masser af vand!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu vi er ved plus size, er der så nogen der ved hvor man kan få en flot stropløs corsage i størrelse 52.... - der vel og mærke kan holde maven ind jo :bearhug:

Jeg har kigget på nogle amerikanske sider, men det er jo en jungle at finde ud af deres størrelser :(

Mange hilsner

Lena

0

Del dette indlæg

Ja, overskriften siger vist alt... :bearhug:

Edit:

Keratosis Pilaris:

Jeg døjer selv med Psoriasis på en stor del af min krop og HADER det virkleligt så kan godt forstå hvor du har det med dine arme. Jeg valgte selv at have enn kjole på med lange ærmer så man ikke rigtig kunne se det.. Det handler jo om at have det godt og føle sig smuk på sin bryllupsdag..

Men på mig der hjælper det med en masse sol (uden at blive fir skoldet) så mon ikke det også gør det på dig..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer