Sidy

Brude i str. 48

126 indlæg i dette emne

Annonce ♥

He he, sjovt at se sådan en gammel tråd er kommet op igen.. De bílleder jeg har lagt ind er fra kjoletilretningen. Nu har jeg snart været gift i 2 år, men smider da lige et billede ind fra selve dagen, det bliver man aldrig træt af at vise :bearhug:

:thumbsupsmileyanim: Lone

Hvor har du købt det pink skørt? Fed detalje! Og er der nogen, der ved, hvor man evt. kan finde et lyserødt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor har du købt det pink skørt? Fed detalje!

Takker på min venindes Frisk77 vegne :thumbsupsmileyanim:

Hun købte ikke et pink skørt, men fik syet det pinke tyll ind nederst hele vejen rundt, så man lige kunne ane det :thumbsupsmileyanim: Hvis du vil have flere detaljer, er hun på babyklar.dk under samme navn :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du købt det pink skørt? Fed detalje!

Takker på min venindes Frisk77 vegne :thumbsupsmileyanim:

Hun købte ikke et pink skørt, men fik syet det pinke tyll ind nederst hele vejen rundt, så man lige kunne ane det :cheerleader3: Hvis du vil have flere detaljer, er hun på babyklar.dk under samme navn :cheerleader3:

Mange tak for dit svar - nu har jeg skrevet til stedet, hvor jeg har købt kjolen...om de kan få fat i et lyserødt skørt...hvis ikke, vil jeg da lige prøve at kontakte Frisk 77...er også selv på Babyklar :-)

:thumbsupsmileyanim:

Henriette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil også lige være med......

da jeg begyndte at se efter brudekjole var jeg også sikker på at jeg skulle have ærmer så man ikke kunne se mine "mormorarme"

men da jeg prøvede denne kjole vidste jeg at det ikke betød noget........

jeg er en str 46 men er kun 163 høj..... i butikken syntes de at jeg lignede en str 42 i denne kjole.

jeg blev gift i sep 2007 og følte mig som en prinsesse den dag....

kjolen er forøvrigt til salg under køb og salg

post-27663-1207504949.jpg

post-27663-1207504999.jpg

Redigeret af loneovergaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor har du købt det pink skørt? Fed detalje!

Takker på min venindes Frisk77 vegne :)

Hun købte ikke et pink skørt, men fik syet det pinke tyll ind nederst hele vejen rundt, så man lige kunne ane det :cheerleader3: Hvis du vil have flere detaljer, er hun på babyklar.dk under samme navn :cheerleader3:

Mange tak for dit svar - nu har jeg skrevet til stedet, hvor jeg har købt kjolen...om de kan få fat i et lyserødt skørt...hvis ikke, vil jeg da lige prøve at kontakte Frisk 77...er også selv på Babyklar :-)

:cheerleader3:

Henriette

Jeg ku virkelig godt tænke mig at høre om det lykkes dig at finde et lyserødt skørt for DET ku jeg fan'me oss godt tænke mig! :cheerleader3: Ku' da være såååååååååååå fint altså! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du købt det pink skørt? Fed detalje!

Takker på min venindes Frisk77 vegne :)

Hun købte ikke et pink skørt, men fik syet det pinke tyll ind nederst hele vejen rundt, så man lige kunne ane det :cheerleader3: Hvis du vil have flere detaljer, er hun på babyklar.dk under samme navn :cheerleader3:

Mange tak for dit svar - nu har jeg skrevet til stedet, hvor jeg har købt kjolen...om de kan få fat i et lyserødt skørt...hvis ikke, vil jeg da lige prøve at kontakte Frisk 77...er også selv på Babyklar :-)

:cheerleader3:

Henriette

Jeg ku virkelig godt tænke mig at høre om det lykkes dig at finde et lyserødt skørt for DET ku jeg fan'me oss godt tænke mig! :cheerleader3: Ku' da være såååååååååååå fint altså! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Ja ik? Tænkte det ku være så fedt, når man skulle vise sit strømpebånd frem...at der så pludselig var noget lyserødt...det er der vist ingen, der forventer...skriv lige en PM, så jeg har dig i min inbox - håber nemlig snart at høre fra hende...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det her er ikke MIN kjole.... min skal nemlig syes specielt til mig... men denne her er en jeg stadig tænker på når jeg lukker øjnene om aftenen...

fed detalje med den ene strop, det synes jeg er flot, hvad er det for en kjole du har på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er ikke MIN kjole.... min skal nemlig syes specielt til mig... men denne her er en jeg stadig tænker på når jeg lukker øjnene om aftenen...

fed detalje med den ene strop, det synes jeg er flot, hvad er det for en kjole du har på

Hmmm... altså jeg prøvede den hos Panayotis i Vejle og modellen hedder ROTONDA :blush: Den var ovenikøbet på udsalg m. -40% ... altså må det være en af sidste års modeller.... Men fin dét var den nu altså!! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hiver lige min gamle ynglingstråd frem igen og håber, at der er nye, der får lyst til at lægge billeder af deres kjoler ind i tråden.

Hvis I ikke har kigget i denne tråd før, så har i noget at glæde jer til - en brud behøver ikke at være str. 36 for at være smuk.

Se f.eks. på side 5 - Mus01. Var jeg ikke allerede en gift frue, så var det kjolen for mig.

/goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa

jeg vil bare lige tilføje at Sincerity har masser af kjoler i alle størrelser, min kommende kjole er af det mærke og i en str. 48. Samt de har en del med ærmer, da det også var hvad jeg ville have

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeej hvor er det altså fedt at se alle disse SMUKKE plus-størrelser.

Jeg er selv en størrelse 46 og har indtil nu været meget bekymret over at skulle i kjolen på den store dag.

Men nu kan jeg se hvor smuk bruden er, om så hun er str. 36 eller 56. Det er sådan en lettelse for mig, og nu glæder jeg mig om muligt endnu mere til dagen.

Min kjole er en hel-kjole, hvor stoffet er draperet over maven. Det skjuler den rigtig godt!

Jubiiiii, nu er jeg bare SÅ glad igen!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min smukke kjole :cheerleader3: er en str. 46. Vedhæfter lige et billede. Er så glad for den :bearhug:

Oh my god en flot talje du får i den flotte kjole

Jeg vil give Vanni helt ret... kjolen er super smuk, og bare såå god til dig. Du ligner jo en drøm!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej smukke brude!

Gider I evt. at skrive, hvor I har købt jeres smukke kjoler, så jeg ved, hvor jeg skal lede? Det er vel ikke alle steder, de har store størrelser?

:cheerleader3:

Majken

Kig her

Os-2 i Ribe

eller

abc-brudekjoler i enten ribe, Ålborg og et sted på sjælland

men ellers har de fleste brudekjoleforretninger ogsp kjoler i større størrelser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer