Guest lykkemikkelse

Krystalspray

10 indlæg i dette emne

Hmm, lidt pinligt at spørge, men er der nogen der ved om man kan købe krystalspray i håndkøb. Har kun fundet det på nettet og synes dælme det er dyrt og så skal der forsendelse oveni.

Krystalspray er en flaske med nogle specielle krystaller man hælder vand på og ryster og sprøjter sig under armene og det forhindrer sved og ikke mindt lugten. Kender desværre mig selv alt for godt og ved at min nervøsitet og en kæmpe kjole på en varm sommerdag får mig til at hyper-svede.

Please hjælp - jeg skal have skaffet noget inden brylluppet.

:shooter:

Lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, lidt pinligt at spørge, men er der nogen der ved om man kan købe krystalspray i håndkøb. Har kun fundet det på nettet og synes dælme det er dyrt og så skal der forsendelse oveni.

Hvor dyrt er for dyrt ???

Her kan du bl.a. købe det på nettet:

klikke klik

Og ifølge dette link fås det bl.a. i Matas og i nogle Superbest. Se linket og se forhandlerliste:

klikke klik i menuen til venstre vælger du "kontakt os - salg" for at få en forhandlerliste frem

Redigeret af AnnetteFalk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved at i BILKA har de en deo krystal, som man skal vædde med vand, inden man gnider den op under armen som en alm. roll on... som er virkelig go mod sved lugt og også urenheder faktisk.... Og den koster KUN ca. 60 kr.... og den holder i laaaang tid !

Held og lykke...

Knus

:shooter:

0

Del dette indlæg

Ja, den kan købes i MATAS. Jeg har prøvet den og jeg syntes faktisk ikke den var super duper god. Jeg bruger nu en Deodorant Anti-Transpirant roll-on fra Vichy som er super god. Den har en langtidsvirkende effekt og kan fås til sart hud. Man kan købe den på apoteket. Jeg kan ikke huske hvad den koster, men den er ikke dyr.

Mange hilsner

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer