Simse17

Så er kjolen fundet...

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: Hold da op hvor er du bare super flot i KJOLEN!!! Jeg kan godt forstå at det var den du valgte! Måske havde du samme oplevelse som jeg, da jeg fandt KJOLEN; jeg var slet ikke i tvivl! Kunne bare mærke at det var den rigtige! :carrot: :carrot: :carrot:

Det er altså en fantastisk oplevelse. Og jeg kan sagtens følge dig i, at man har lyst til at dele den med kæresten.....men det må vi jo ikke :cheerleader3:

Der er slet ingen tvivl om at du har vælgt rigtigt!!! :):)

Glæder mig til at se flere billeder!

Knus fra Hyllemor. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Du ser helt vild smuk ud! Godt valgt...

Jeg prøvede også flere "hippe" kjoler (læs: krøllede/farvede) og de var også smukke og helt sikkert et godt valg til en gallafest eller lignende, men jeg følte mig først rigtig "brude-agtig", da jeg fik en ivory-farvet kjole på med perler og langt slæb. Der er bestemt intet galt i at vælge det "traditionelle" - bare man føler sig godt tilpas!

:)

0

Del dette indlæg

Tak for jeres søde kommentarer og dejlige komplimenter :blush:

Det var lidt sjovt, for egentlig var jeg slet ikke ude efter en kjole som er alt for "bryllupsagtig" - men Hyllemor, du har ret, da jeg først kom i den her, var der slet ingen tvivl, det skulle bare være den.

Og min kæreste som nærmest forventer at jeg kommer i stilen "not the bride" bliver vildt overrasket, glæder mig vildt meget til at se hans ansigtsudtryk.

Endnu engang mine varmeste anbefalinger til Alt til bruden i Dybvad!!! :)

Både min veninde og søster er dybt skuffede, fordi vi ikke skal ud og prøve flere kjoler :blink: men jeg er glad for at have det på plads... Nu mangler jeg bare alt det andet, sko, smykker, undertøj, frisure osv osv...

:bunny_4:

Knus

Simone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke emd fundet af kjolen. Skønt den er i hus og den er bare flot. :bearhug:

Jeg fandt også min kjole i Dybvad hos Alt til Bruden.Det var det første sted jeg var, og jeg var ikke i tvivl. Det er bare en super butik med service i topklasse. Og sælgeren er virkelig ærlig, det skal man kunne tåle, men til gengæld rammer han også bare plet! Han er dygtig.

Held og lykke fremover

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer