signe og stig

"Middelalderbryllup" 8/9-2007

209 indlæg i dette emne

post-16573-1148161429.jpg

Hej

Der er bare for lang tid til at vi skal giftes. :shooter:

Men vi har ikke kunne lade være med at gå igang med mange af forberedelserne allerede nu.

Vi har lavet et udkast til invitationer, og Signe har købt mønstret til sin brudekjole.

Stig har bestilt tid hos dem der skal sy hans tøj og forsamlingshuset, samt kirken er reserveret til den pågældende dato.

Som det kan ses på mange af vores ting, er vi inspireret af middelalderen, da vi begge to har en meget stor interesse for denne tidsperiode og begge er frivillige på Middelaldercentret ved Nykøbing F.

Vi har valgt at have en fælles planlægningstråd, så piger det er ikke her i finder billeder af brudens kjole, når hun begynder at få den syet. Stig har nemlig sagt at han ikke vil se den færdige model før i kirken, selvom jeg har så svært ved at lade vær med at vise ham det. Men han har dog fået lov til at se mønstret, så han ikke dukker op til brylluppet i en dragt, som slet ikke passede sammen med min.

Og fortvivl ikke piger, for Stig har lovet at holde sig langt væk fra brudekjolesnakken. Så når der kommer gang i syningen, eller hvad det nu bliver med kjolen, så lægger Signe billeder ind der.

Dette her er en oversigt over hvor langt vi er ået ind til nu:

Forlovelsen

Brudekjolen

Invitation til receptionen

Invitation til festen

Brudebuketten

Brudepiger

Fotografen

Gommens tøj

Kirken

Bryllupsbudgettet

Tilbehør til bruden

Musikken

Bilen

Hjemmesiden

Ringene

Bryllupsrejsen

Feststedet

Menukortet

Gæstebogen

Topfigur

Bryllupskagen

Salmerne

Bryllupsbægeret

Blomsterne

Servietterne

Musikken til vielsen

Redigeret af signe og stig
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forlovelsen

Dette den korte historie om hvordan Signe Mathilde Torp Thomsen og jeg, Stig Norman Larsen, mødte hinanden og blev forlovet. Signe er i skrivende stund (januar 2006) 22 år og under uddannelse som væksthusgartner og jeg selv er 25 og i arbejde som pædagogmedhjælper.

Det hele begyndte en dag i foråret 2003, hvor Signe sad på nettet og så på nogle profiler på dating.dk. Her faldt hun over min (Stigs) profil og syntes det lød interessant. Hun skrev et kort brev til mig og da jeg selv syntes hun lød interessant, skrev jeg tilbage.

Efter meget kort tid, fik jeg Signes mobilnummer, da hun på det tidspunkt arbejdede på en gård langt ude på landet i Nordjylland, nærmere bestemt i Måstrup.

Vi smsede en del sammen og blev enige om at mødes en weekend hun var i Århus.

Hun fortalte sine forældre at hun skulle af sted til noget grillaften med nogle fra sin uddannelse, men i virkeligheden tog hun ned for at møde mig.

Jeg var ret spændt på at møde hende, selvom jeg ikke forventede det store.

Vi gik en tur langs stranden og snakkede lidt og som vi havde aftalt, gik vi hjem til mig og spiste aftensmad, hvilket Signe stadig undrer sig lidt over at hun overhovedet turde gøre. Men jeg virkede vel sød og rar og hun overlevede da også aftenen.

Efter en god middag og mere god snak, fulgte jeg hende ned til bussen.

Vi fortsatte snakken, som nu også en gang imellem foregik via telefonen, nu ikke kun med smser.

I løbet af sommeren blev jeg indlagt på psykiatrisk hospital og Signe var en god støtte for mig og fik mig ofte til at smile når vi snakkede sammen.

Et par dage efter jeg var udskrevet i juli blev Signe og jeg enige om at vi skulle være kærester.

Det skete bare ikke lige som man kunne forvente sådan noget gør. Det skete via sms.

Hurtigst muligt efter tog jeg en 4 dage til Måstrup for at være sammen med Signe. Og hjemme i Århus gik der ikke lang tid inden jeg mødte hendes forældre, da hun boede hos dem når hun var hjemme i byen.

Det var dog ikke fryd og gammen, da Signe ikke var vandt til at have en kæreste. Men jeg holdt stadig meget af hende.

Det holdt dog kun til december, hvor Signe måtte indrømme for mig at hun følte for mig som en god ven og vi blev enige om at fortsætte som sådan.

Vi holdt dog jul sammen det år sammen med hendes familie i Mosbjerg.

Siden da har vi lavet mangt og meget sammen og Signe introducerede mig for både Middelaldercenteret og Spejderskibet Klitta. Og vi stod begge fast på at vi kun skulle være venner, da mange af Signes veninder mente det var forkert af os ikke at være sammen og prøvede at få os overtalt til at finde sammen igen.

Så tog jeg af sted på højskole og Signe fandt en ny kæreste, så alt så ud til at gå som vi mente det skulle gå.

Men mens jeg var af sted fik jeg en sms fra Signe, at nu var hun blevet single igen.

Vi skrev meget sammen igen, hvilket vi naturligt nok ikke havde gjort så meget af i den tid hun havde sin kæreste. Og det hele endte ud i at vi fandt sammen igen 10 dage efter jeg kom hjem fra højskolen den 1. juni 2005.

Der gik ikke lang tid inden vi begyndte at snakke om måske at få børn sammen og en dag da vi snakkede om det sagde Signe at, nu måtte jeg ikke blive bange, men når vi snakkede om at få børn, kunne hun ikke lade være med at tænke på at hun også ville giftes med mig. Jeg blev ikke bange, da jeg selv havde haft det på samme måde.

Først blev vi enige om at vi skulle i hvert fald ikke forloves før efter jul, da vi ville være sikre på at det holdt denne gang mellem os. Det holdt dog heller ikke helt, da Signe begyndte at spørge til hvornår jeg ville fri til hende og jeg besluttede mig for at det ikke skulle være før efter 1. december, da vi så havde været sammen i et halvt år.

Men men men… Vores første aftale holdt ikke og det viste sig også at jeg heller ikke kunne overholde den anden aftale, da Signe tog af sted i 17 dage til Irland.

Jeg blev klar over hvor meget jeg elskede hende og hvor meget jeg nød at være sammen med hende og at jeg virkelig af hele mit hjerte ønskede at dele resten af mit liv med hende. Så da Signe også på denne tur skrev hjem til mig og spurgte om jeg ikke snart friede til hende, blev jeg enig med mig selv om at det så måtte blive nu.

Jeg skrev til hende om hun var ligeglad med om jeg friede uden ring, hvilket hun sagde ikke gjorde noget. Hun var bare ikke helt ligeglad med om der var nogen tilstede når jeg gjorde det, hvilket gjorde det lidt besværligt for mig. Jeg havde nemlig tænkt mig at fri på dagen, hvor hun kom hjem og hendes mor ville komme med mig ned og hente Signe på banegården, hvorefter vi skulle op til Signe og spise aftensmad med resten af familien. Men det skulle nu ikke afholde mig fra at gøre det denne dag.

Så den 22. september 2005 gik jeg til blomsterhandleren og hentede den buket jeg havde bestilt et par dage i forvejen og gik tilbage til lejligheden og gemte den lidt af vejen, så Signe ikke opdagede den før jeg tog den frem.

Der fløj mange tanker gennem mit hoved om hvad jeg skulle sige til hende når jeg gik på knæ og jeg ville så gerne gøre det rigtig romantisk.

Men da jeg sad der vidste jeg slet ikke hvad jeg skulle sige og fik kun sagt at nu havde vi snakket om det så længe og hun havde spurgt mig så mange gange om hvornår jeg gjorde det, så nu skulle det være. Og selvfølgelig spurgte jeg: `Vil du gifte dig med mig?´ Og jeg fik da også et ja.

Nu gik snakken ikke længere om hvornår jeg ville fri, men hvornår vi kunne få ringe på.

Det fik vi en lille måneds tid efter, da vi gik på strøgtur og var inde i alle guldsmedene. Vi begyndte ved banegården og endte på Store Torv, hvor vi fandt en butik med rekonstruktioner af gamle oldtidssmykker. Her fandt vi nogle ringe, som vi begge kunne lide og så skulle vi bare vente på de kom fra gravøren med vores indgravering i. 14 dage senere fik jeg en opringning fra forretningen om at ringene var kommet og jeg gik ned og hentede dem. Signe kom hjem forbi den mandag, da hun ville have den på hurtigst muligt. Vi snakkede længe om hvornår brylluppet så skulle være og besluttede os i første omgang for foråret 2008.

Og som du kan se holdt det heller ikke. Signe kom i tanke om at hun skulle til afsluttende eksamen der også. Så vi måtte rykke det og endte ud med at lægge det i efteråret 2007. Nu kunne vi skrive brev til familien og vennerne og fortælle om de glædelige omstændigheder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationer

Selvom der er lang tid til vi vil sende invitationerne ud til brylluppet, så har vi altså ikke kunnet lade være med at lave dem, så de bare skal printes ud og gøres helt færdige med lidt saks og lim og andre småting.

Vi har allerede lavet et eksemplar af invitationen, både til festen og til receptionen. Og så syntes vi da ikke i skulle snydes for at se dem.

Her først det til receptionen:

post-16573-1148207483.jpg post-16573-1148207504.jpg

post-16573-1148207523.jpg

Indeni står der:

Til ________________________

Engang i svundne tiders dunkle aftener, da prinsesse Signe rejste rundt i Irland med sine kammerjomfruer, sad prins Stig hjemme i de kolde stuer i Danmark og fandt ud af at han aldrig mere ville skilles fra sin prinsesse Signe.

Derfor friede han til hende da hun kom hjem.

Nu er det snart tid til at de begge skal give hinanden deres endelige ja til at leve lykkeligt sammen til deres dages ende og fejre det med en stor fest.

Du/I inviteres med til dette eventyrlige bryllup loerdag den 8. september 2007 kl. 11.00

i Christianskirken, Aarhus.

Derefter vil der vaere reception i kirkens

krypt, hvor der vil blive serveret lidt til ganen og den sultne mave.

Receptionen vil vare et par timer ind til brudeparret forlader selskabet for at tage til fotografering.

Hvis du/i vil vide mere om brylluppet, saa kig forbi vores hjemmeside www.signeogstig.1go.dk

Dresskode: Paent festtøj

Oenskesedlen finder i paa vores hjemmeside

www.signeogstig.1go.dk

Oenskes den fremsendt pr brev, kontakt os.

S.U.: Senest den 8.8.2007 paa tlf. 86000000

På bagsiden står der:

Boerns citater om kaerlighed

Man bliver gift, fordi man er glad og foeler, at nu skal man vaere rigtig glad og en lykkelig familie.

Et godt aegteskab er, naar den ene laver kartofler, og den anden laver sovs

Hvis konen siger til manden, at han skal vaske op, og han goer det, vil de leve lykkeligt.

Jeg synes, det er flot at blive gift i en kirke. For der er mange praester, der samler på modelskibe og haenger dem op i loftet.

Praesten siger alt mulig med Gud, og saa siger han alt mulig med kaerlighed - og så spiser man.

Bruden er flottere end manden. Det er derfor, hun har sloer på. For ellers er der maaske nogen der tager hende, foer de bliver gift.

Et aegteskab er et sted, hvor man propper ting ind i, som man gerne vil beholde.

Naar man skal giftes, skal man huske at reservere plads oppe hos praesten.

Naar man frier, spørger man pigen: "Gider du ikke komme hjem til mig og blive der, lige så lang tid du vil?"

0

Del dette indlæg

Invitation til festen

Her er så invitationen til dem der skal med til festen om aftenen:

post-16573-1148208295.jpg post-16573-1148208280.jpg

post-16573-1148208307.jpg

Indeni står der:

Til ________________________

Engang i svundne tiders dunkle aftener, da prinsesse Signe rejste rundt i Irland med sine kammerjomfruer, sad prins Stig hjemme i de kolde stuer i Danmark og fandt ud af at han aldrig mere ville skilles fra sin prinsesse Signe.

Derfor friede han til hende da hun kom hjem.

Nu er det snart tid til at de begge skal give hinanden deres endelige ja til at leve lykkeligt sammen til deres dages ende og fejre det med en stor fest.

Du/I inviteres med til dette eventyrlige bryllup

lørdag den 8. september 2007 kl. 11.00

i Christianskirken, Aarhus.

Derefter vil der vaere reception i kirkens

krypt, hvortil alle er velkomne.

Klokken 16 er det ved at vaere tid til at blive transporteret ud til Skaering Forsamlingshus, hvor aftenens fest vil blive afholdt.

Hvis nogen mangler nogen at koere med derud, maa i lige melde tilbage til os, saa vi kan soerge for at alle kommer godt frem.

Om i kommer godt hjem maa i så selv finde ud af, da vi ikke kan give garantier mod procenternes virkning i drikkevarerne.

Dresskode: Middelalderligt, hvis muligt.

Ellers maend i jakkesaet og kvinder i kjole.

Oenskesedlen finder i paa vores hjemmeside

www.signeogstig.1go.dk

Ønskes den fremsendt pr brev, kontakt os.

S.U.: Senest den 8.8.2007 paa tlf. 86000000

På bagsiden står der:

Bordskikke i middelalderen

Man boer ikke le, tale eller synge med mad i munden.

Man boer ikke stoette albuerne på bordet

Man boer ikke dyppe fingrene i vinen. 

Man boer ikke rode for meget rundt i et fad, som man deler med andre og ej heller dyppe broedkrumme i det.

Det er ikke god bordskik at stange taender med kniven

Det er ikke god bordskik at puste paa maden

Det er ikke god bordskik at toerre sig om munden med dugen

Det er ikke god bordskik at gnave ben eller partere kødet med fingrene.

Og det var så det.

Vi regner med at sidde med det hele i de kolde vinteraftener og sende dem alle sammen ud i løbet af januar måned. Længere tid kan vi ikke vente. :shooter:

0

Del dette indlæg

Brudebuketten

Brudebuketten og den øvrige blomsterpynt kommer til at være lidt utraditionel, da Signe er væksthusgartner og derigennem har fundet nogle planter og blomster, som hun har forelsket sig så meget i at hun gerne vil have dem i sin brudebuket.

Det er Irlands klokke, Rød Rævehale, Nellike og efeu. Derudover, syntes jeg nogle modne aks af hvede ville være et godt suplement.

Rævehalen og efeuen vil skabe et naturligt fald i brudebuketten, mens kornet vil give en hvis rustik og præge billedet af det mere bndske middelalderlige vi har til vores bryllup.

post-16573-1148213202.jpg

Men du kan se hvad jeg endelig bestilte hos blomsterhandleren her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Velkommen til BK - det bliver spændende at følge jeres anderledes middelalder bryllup - invitationerne ligger i hvert fald flot op til det :cheerleader3:

Glæder mig også til at se hvordan kjolen bliver.

Dating.dk er en skøn ting ;)

0

Del dette indlæg

Brudepiger

Brudepiger, det skal der til. Og det bliverr Signes to kusiner fra vietnam og hendes bedste veninde som hun har kendt siden de var helt små. Det bliver en stor dag glæder os :cheerleader3:

Her er et par billeder af de små brudepiger i deres dress

post-16573-1188567867.jpg post-16573-1188567880.jpg

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Velkommen til :cheerleader3:

Kanon med middelaldertema, og brudekjolen ser ud til at følge stilen flot (glæder mig dog til at se Signe i den)

Er selv ret vild med vikingetiden og har diverse udstyr. (Mit uundværlige drikkehorn)

Glæder mig til at se mere :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Velkommen til :)

Kanon med middelaldertema, og brudekjolen ser ud til at følge stilen flot (glæder mig dog til at se Signe i den)

Er selv ret vild med vikingetiden og har diverse udstyr. (Mit uundværlige drikkehorn)

Glæder mig til at se mere HUUG

der går nok et års tid før jeg begynder på kjolen, glæder mig til at købe stof til den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotografen

Angåndene fotograf, så har der været en del forvirring, da hende vi havde aftale med sprang fra ca 1 måned før brylluppet.

men nu har vi lavet aftale med Signes "moster" og min bror om at de vil tage billeder af os. Så det skal nok blive godt alligevel.

0

Del dette indlæg

Kirken

Vi har desværre ikke fået vores førstevalg til kirken, da vi ikke havde mulighed for at låne nogle lokaler til receptionen efter brylluppet. Men vi er da alligevel tilfredse med at vi liver gift i Christianskirken i Århus.

Kirkens indretning falder ikke helt i tråd med vores tema til brylluppet, men vi hører til kirken, vi kan låne krypten uden beregning til reception og Signe er i forvejen spejder i kirken, så vi ved at vi kan få spejdernes faner ind i kirken til selve brylluppet, hvilket vi har oplevet at man ikke altid kan få lov til.

Vi har fået reserveret kirken til den 8. september 2007 kl 11.00 hvis nogen skulle finde på at komme forbi til globryllup. Bare for inspirationens skyld eller noget.

Og her til sidst et par små billeder af kirken udefra og indefra:

post-16573-1148883581.jpg

post-16573-1148883595.jpg

0

Del dette indlæg

1 år

Idag er det så præcis et år siden Signe og jeg begyndte at komme sammen igen. Som tiden dog flyver afsted.

Dagen blev brugt sammen med Signe mine svigerforældre i deres kolonihave her til aften.

Årsdagen fejre Signe og jeg imorgen med at skulle i byen at spise og ud at kigge på livet i byen til Verdensbilleder og så en biftur i løbet af weekenden.

Så en weekend i romantikens tegn. Og vi glæder os til det.

0

Del dette indlæg

1 år

Idag er det så præcis et år siden Signe og jeg begyndte at komme sammen igen. Som tiden dog flyver afsted.

Dagen blev brugt sammen med Signe mine svigerforældre i deres kolonihave her til aften.

Årsdagen fejre Signe og jeg imorgen med at skulle i byen at spise og ud at kigge på livet i byen til Verdensbilleder og så en biftur i løbet af weekenden.

Så en weekend i romantikens tegn. Og vi glæder os til det.

Tillykke med dagen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til BK!

I har godt nok styr på meget allerede! Det er fedt at se nogle der tør tage en lidt anderledes stil! :)

Glæder mig til at se mere! Dog må vi jo ikke se kjolen! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif Men så må vi jo se billederne fra brylluppet! :bearhug:

Held og lykke med det hele!

:thanks:

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til BK!

I har godt nok styr på meget allerede! Det er fedt at se nogle der tør tage en lidt anderledes stil! :)

Glæder mig til at se mere! Dog må vi jo ikke se kjolen! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif Men så må vi jo se billederne fra brylluppet! :bearhug:

Held og lykke med det hele!

:thanks:

Jo jo i skal nok komme til at se billeder af brudekjolen, det bliver bare ikke lige herinde i den her tråd.

Jeg har lovet min kære Signe, at jeg nok skal holde mig langt væk fra emnet med brudekjolesnak, da hun selvfølgelg gerne vil vise sig frem i sin brudekjole, ligesom så mange andre gør det. Det er jo trods alt mig selv der har sagt til hende, at jeg ikke vil se hende i kjolen før i kirken. Hun har ikke selv noget imod at jeg ville komme til at se hende i kjolen før.

0

Del dette indlæg

Bryllupsbudget

Puuuuha!!!

En af de rigtig tunge ting og noget af det der bare kan give grå hår i hovedbunden undervejs. Specielt med den budgetramme vi har os.

Vi står overfor en udfordring der hedder at vi skal have en reception for ca 120 mennesker og en fest for ca 73 mennesker og det skal gøres for ca 30000, hvis vi ikke lige vinder i lotto eller sådan noget.

Vi har fået 10000 kr af Signes forældre, 4000 af min mor, som dækker mit(gommens) tøj og så sparer vi selv 16000 op.

Vi havde dog ikke lige regnet med de 4000 fra min mor i første omgang, men blev ringet op af hene idag 4/6 2006 og fik at vide at hun gerne ville give pengene til mit tøj.

Det gav altså lige en del mere luft i budgettet. Nu er der 136 kr pr person til mad til festen, mod før 86 kr.

Budgettet ser foreløbigt sådan her ud og det bliver højst sandsynligt redigeret undervejs:

Brudens tøj: 2700

Brudepigernes tøj: 2000

Brudebuket: 1000

Brudepigebuketter: 300

Gommens tøj: 7500

Knaphulsblomster: 50

Blomster til kirken: 150

Ringe: 700

Kirkehæfter: 100

Mad: 11000

Fotografering: 200

Drikkelse:2300

Bryllupskage: 400

Bordpynt: 400

Blomsterdekorationer: 600

Musik: 1500

Festlokale: 2400

Porto: 300

Og det skulle gerne i alt give 33500

31/2007

Ja det var så drømmen om et bryllup for ingen penge.

Det har vi måttet sande at det ikke kunne lade sig gøre med alle de mennesker der til sidst blev inviteret med til receptionen specielt. Der regner vi med mellem 120 og 150 gæster. Til gengæld er vi ikke så mange til spisning om aftenen, som forventet. Der bliver vi 64, men det er stadig en god sjat.

Hvordan det endelige budget ser ud, ved vi ikke helt, men vi ender nok med at have brugt mellem 40.000 og 45.000 kroner.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Musikken

18/6 06 Så er det på plads det bliver min gamle arbejdsgiver i Tilst kirke, organist Marianne Nørholm Villadsen, som kommer og spiller til festen.

Vores store drøm var at hvis vi havde råd til det, så ville vi have haft en halv times underholdning af middelaldertruppen Truppo Trotto, som vi kender fra Middelaldercenteret, hvor de har optrådt en del somre.

Men men men, sådan bliver det nok ikke :biggrin:

Er dog ikke i tvivl om at det nok skal blive en god aften alligevel og vi nok skal være helt tilfredse med Mariannes klaverspil :denmarkflag:

Vi mangler blot at få det økonomiske på plads, men det har jeg aftalt med hende, at vi snakker om når vi nærmer os dagen og vi ved hvor mange penge vi har at gøre godt med.

Min bror Mads spiller efter middagen med sit lille 3 mands band, syntes 8 var lige mange nok. for så mange kunne de også komme.

31/8-07

Vi har siden sidst valgt at omlægge vores prioritering med hensyn til musikken.

I stedet for levende musik under middagen, har vi valgt at lade en cdafspiller klare den sag og så med middelaldermusik.

Efter middagen kommer Signes bror med et lille band og spiller lidt hyggelig musik inden vi skal danse brudevals. Glæder vi os til.

Og så har vi indlagt en overraskelse til gæsterne undervejs i middagen. Hvad det er kan vi ikke afsløre, da der er nogle af gæsterne der husere herinde og kigger med fra sidelinjen.

0

Del dette indlæg

Bilen

Vores drøm var at vi skulle have kørt i karet fra kirken til feststedet, men det ville også blive for dyrt for vores lille budget, så vi skal køre i Signes fars lille turkisgrønne Subaro.

Ikke lige drømmekareten, men stadig noget specielt. :denmarkflag:

Den ligner en lille rumbil eller en rumfærge der venter på at blive rejst op og affyret. :biggrin:

Se selv her:

post-16573-1151335811.jpg post-16573-1151335937.jpg

31/8-07

Det blev heller ikke denne bil vi kører i fra kirken, da den "døde" for nogle måneder siden.

Men kørt skal vi nok blive.

Hvordan og hvorledes det helt præcist kommer til at spænde an kommer an på hvordan vi får logistikken til at hænge sammen på selve dagen.

0

Del dette indlæg

Hjemmesiden

Som så mange andre har vi lavet vores egen hjemmeside i anledning af brylluppet.

Den har været oppe at køre i et stykke tid, men er selvfølgelig under evig forandring og opdatering. Derfor ligger den i øjeblikket på to forskellige steder på nettet i en næsten identisk version, da det ene sted har problemer med opdateringen når den anden er oppe at køre.

Lidt træls, men vi overlever.

Lige nu ligger den nyeste version her:

www.signeogstig.1go.dk

Den er lavet helt i flash, som jeg kender lidt til, men ikke til bunds.

Det giver den ene store fordel, at siden ikke fylder nær så meget, som hvis jeg havde lavet den helt i HTML. Nå nu må jeg vidst heller holde inden jeg nørder alt for meget :bearhug:

Kig ind forbi hvis i lyster.

0

Del dette indlæg

:bearhug::heart:

Hej hej

Man skal jo sige sin ærlige mening, og den kommer her, sikke et fedt og virkelig gennemført valg af "Tema" :kiss::kiss:

Det må jeg nok sige der er virklig den røde tråd. hele vejen igennem.

Drøn godt valg

:blush: Fra august bruden Lene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer