signe og stig

"Middelalderbryllup" 8/9-2007

209 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bryllupskagen

Så er bryllupskagen også kommet på plads.

Det bliver som vi havde håbet og regnet med en af Signes onkler der laver et dejligt stort overflødighedshorn.

Og så bliver det fyldt med chokoladeting med vores "topfigur" stående på fadet foran åbningen på hornet.

Det skal nok blive flot.

0

Del dette indlæg

Så er der kun 300 dage til den store dag :denmarkflag:.

og jeg havde marrit i nat. jeg var på vej op af kirke gulvet, og alle i kirken begyndte at grine håndeligt af mig, så jeg løb ud af kirken igen. og vågnede ved at jeg græd :balloons: . godt min kærste lå ved min side så han kunne trøste mig. det var virkelig en meget ubehalig drøm.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi endnu en lille ting på plads til vores bryllup.

en af Signes onkler, som er skuespiller har sagt ja til at være toastmaster ved vores bryllup. Det er vi begge overbevist om nok skal blive sjovt og godt.

Så nu skal vi lige have forfattet et lille indlæg til invitationerne med navn og telefonnummer til ham, så vi måske kan undgå at komme til at synge den samme sang tre gange, hvis i forstår? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jubiii!!!!

Vi er bare så jublende lykkelige lige for tiden.

Signes forældre fik i julegave 25.000 af hendes besteforældrer og af dem fik hendes bror 10.000 til et kørekort og vi har fået 10.000 øremærket til en rejse, som nok bliver vores bryllupsrejse. Så nu er vi sikre på at komme et eller andet sted hen en gang efter brylluppet. Der kan jo stadig nå at tikke flere penge ind på rejsekontoen inden den tid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det dejligt med penge til en rejse, gid vi får det også.

vi har problemer med og finde en tostmaster da vores fædre ikke vil nu vil vi prøv min onkle vis han skal med. men ellers ved jeg ikek hvem det skal være. ville ønske vi var lige så lagt som jer, da er så kort tid til og så meget og nå.

sorte ulv

0

Del dette indlæg

Salmerne

Så er salmerne også på plads...

Vi startede ud med en liste på 23 salmer og fik det kogt ned til fire vi i hvert fald vil synge og tre, som vi måske vil synge, alt efter hvor mange vi får lov at synge.

De fire vi vil synge er:

Septembers himmel er så blå

Du som gir os liv og gør os glade

I blev skabt som mand og kvinde

Sensommervise/Æbler lyser rødt fra træernes grene

Og de tre vi måske vil have er:

Det dufter lysegrønt af græs

Du som har tændt millioner af stjerne

se nu stiger solen af havets skød

Efter lange og indædte diskutioner, blev vi dog enige om at lave lidt om i valget af salmer og derfor er det følgende vi har valgt:

Se nu stiger solen af havets skød

Himmelbuens herre

Redigeret af signe og stig
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Salmerne

Så er salmerne også på plads... Næsten...

Vi fik lige lyst til at bruge lidt af weekenden på at lave lidt til brylluppet.

Vi startede ud med en liste på 23 salmer og fik det kogt ned til fire vi i hvert fald vil synge og tre, som vi måske vil synge, alt efter hvor mange vi får lov at synge.

De fire vi vil synge er:

Du som gir os liv og gør os glade

Sensommervise/Æbler lyser rødt fra træernes grene

Og de tre vi måske vil have er:

Det dufter lysegrønt af græs

Du som har tændt millioner af stjerne

se nu stiger solen af havets skød

dejligt at have fået det på plads men så er det bare om der skal laves om når man jo kun skal synge 4 :biggrin:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Gommens tøj

Da vi var i Horsens til Middelalderfestival fandt vi som sagt alle tiders dejlige dragt. Og nu har vi også fundet ud af at finde pengene til det, så vi har besluttet, at hvis jeg stadig kan passe tøjet til næste år, så er det det her jeg skal have på:

post-16573-1158328717.jpg post-16573-1158328730.jpg

Et lidt forsinket velkommen! Gør også selv lidt i middelalderhalløj, var faktisk også med på festival i horsens i august med den galene gøgler, som min kæreste har fået anpart i nu. D tager ud og laver fester og mad og sådan, så hvis i ikke har maden på styr endnu, så kan de måske give jer et tilbud???

Sikke noget flot tøj, kan godt forstå du gerne vil have det! og så bliver jeg lige nødt til at spørge, er det ikke snerlen du står sammen med på billedet? hun er bare så sød og dygtig, så hende kan i roligt købe tøj hos!

Held og lykke med festen, det ser rigtig godt ud allerede, rigtig gennemført med middelalder tema!

og pst... Signe din kjole er bare rigtig flot

0

Del dette indlæg

Gommens tøj

Da vi var i Horsens til Middelalderfestival fandt vi som sagt alle tiders dejlige dragt. Og nu har vi også fundet ud af at finde pengene til det, så vi har besluttet, at hvis jeg stadig kan passe tøjet til næste år, så er det det her jeg skal have på:

post-16573-1158328717.jpg post-16573-1158328730.jpg

Et lidt forsinket velkommen! Gør også selv lidt i middelalderhalløj, var faktisk også med på festival i horsens i august med den galene gøgler, som min kæreste har fået anpart i nu. D tager ud og laver fester og mad og sådan, så hvis i ikke har maden på styr endnu, så kan de måske give jer et tilbud???

Sikke noget flot tøj, kan godt forstå du gerne vil have det! og så bliver jeg lige nødt til at spørge, er det ikke snerlen du står sammen med på billedet? hun er bare så sød og dygtig, så hende kan i roligt købe tøj hos!

Held og lykke med festen, det ser rigtig godt ud allerede, rigtig gennemført med middelalder tema!

og pst... Signe din kjole er bare rigtig flot

Jo det er snerlen jeg står sammen med.

Og ja de er rigtig søde. Signe har faktisk selv købt en kjole af dem tidligere.

Vi har godt nok næsten besluttet os for maden, men det kunne da ikke skade at få et tilbud på mad alligevel. Tænk hvis det kan klares inden for budgettet uden vi selv skulle stå med det hele.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver enormt spændende med håret.. hvad skal du have? en linkede til denne side, det er da lidt i samme tidsalder som jeres?? http://www.dreamweaverbraiding.com/braid_e...les_ribbons.htm ( gå ned)

Anna

0

Del dette indlæg

Så er der mindre end et halvt år til den store dag. Så nu begynder det hele at gå stærkt.

Imorgen tager jeg ud og ser på det forsamlingshus hvor vi skal holde festen. Der er nemlig loppemarked, så det syntes vi da lige var en kærkommen lejlighed til at se på lokaliteterne.

Signe kan desværre ikke komme med derud, da hun skal til noget basar i Christianskirken sammen med nogle andre spejdere og sådan.

men jeg må jo bare få taget nogle billeder derude, så hun også kan se det lidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Signe og Stig,

Super god tråd I har fået lavet, og kanon tema!

Glæder mig til at følge med herinde.

Er vild med Jeres valg af salmer!

Vi har også valgt du som har tændt millioner af stjerner, som er en super god salme.

vi er FDFér her i familien :)

Knuz Micha

0

Del dette indlæg

Var ude at kigge i forsamlingshuset idag.

Det ser rimeligt ud. Lidt gammelt forsmalingshusagtigt, men det overlever vi da nok.

Der er i hvert fald plads nok til at man kan gå afsides, hvis man gerne vil det et øjeblik eller to undervejs.

Skal bare lige have ringet til dem for at høre størrelsen på bordene og de præcise mål på salen, så vi kan lave en bordplan.

0

Del dette indlæg

Så er der under 150 dage tilbage og Signe får meget snart sit lovede målebånd, så hun kan klippe dagene af.

Derudover har vi højst sandsynligt fået et af de helt store spørgsmål og problemer på plads.

Vi har fået kontakt til en kok, som kan komme og lave maden for os på dagen.

Så nu kan vi slappe lidt mere af.

Inden måneden er omme har vi også fået sendt alle invitationer ud, så vi lige så langsomt kan begynde at få på plads hvor mange vi bliver og vi kan begynde at lave bordplan, bordkort og sådan.

0

Del dette indlæg

Jeg har fuldstendig mistet kontrollen over bryllupet, vi har ikke inviteret kusiners og fætres kærster med og det er alle nu sure over.

Alle vil nu bare bestemme hvem der skal med til vores bryllup, jeg har mistes grebet.

og de to små brude piger der vil deres mor købe tøjet til dem. det er mit bryllup jeg vil bestemme.

Det skulle være så rat og dejligt at invitere folk til ens bryllup men det er det ikke. har lyst til bare at aflyse det hele.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer