Guest Lavendel

7 dages "suppekur"

35 indlæg i dette emne

Hej

Jeg vil starte på 7 dages suppekuren i morgen. I morgen vil jeg lave suppe for flere dage.

Og første dag kan jeg spise alt jeg vil af frukt men ikke bananer.

Jeg vil først gå på vegten i morgen tidlig. Jeg tror jeg nu veier 70 kg. Og håber på at jeg i alle fall vil tabe 3 kg på de dage.

Jeg skal rette til min kjole 30 juni, så jeg satser på å gennemføre denne kuren 2 gange.

Er det nogen som vil være med? Oppstart i morgen :shooter:

Lavendel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... Held og lykke siger jeg bare :shooter:

Nogle af vores venner prøvede suppekuren for nogle uger siden, og de gav op efter 2½ dag. De blev i DEN grad trætte af suppen...

Men jeg ønsker dig al mulig held og lykke med foretagenet!! :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke....

Jeg har også selv prøvet den et par gange og var glad for den fordi den er simpel at følge...

Jeg kunne desværre bare ikke fordrage suppen, så jeg har kun holdt 4-5 dage.... Håber du klarer den bedre....

:cheerleader3:

Susanne

0

Del dette indlæg

Held og lykke... er det hvidkålssuppen?

Har været på den en enkelt gang, men måtte holde efter dag 5 da jeg var ved at dø af sult - jeg spiste suppe morgen middag aften, og på alle mulige andre tidspunkter... og drak masser af vand. Og spiste grådigt af de forskellige ting man måtte få ekstra de forskellige dage. Men efter 5 dage med suppe var jeg for det første så træt af den (selvom den jo ellers smager rigtig godt), og så var jeg så sulten at jeg ikke kunne koncentrere mig. Så jeg måtte give op :cheerleader3:

To af mine kolleger går på den engang i mellem, de er vildt glade for den og fuldfører hver gang, så det er måske bare mig som ingen vilje har

Jeg krydser fingre for at du kommer igennem den.

Knus

Simone

0

Del dette indlæg

Hej

Suppe opskrift:

1 hvikålshoved eller sommersalat

2 løg

2 grønne peber

1 bladselleri

1 grøntsagsboullion-terning pr 1/2 liter vann

2 ds hakket tomat

1 teskedfuld knus chili

Snitt det fint og kok i ca 10 min. Grønnsagene skal være dekket af vand. Skru ned og la grønnsagene simre i ca 30 - 35 min

Suppen skal spises da du føler sult. Du må spise så meget du vil. Suppen forøger ikke ditt kalorie indtag. Faktisk vil du tabe dig mere, jo mere suppe du spiser. Gerne 3 gange dagli.

Dag 1. Alle slags frugt(ikke bananer) så meget du vil.

Dag 2. Alle slags grøntsager(ikke majs og bønner) og en stor bagt kartoffel med smør.

Dag 3. Frug og grøntsager med samme undtagelse som dag 1 og 2. Ingen kartoffel.

Dag 4. Bananer op til 8 stk. 2 1/4 dl skummet melk

Dag 5. Bøf med tomater. Bøffen kan tilberedes som du ønsker og du må spise så meget du vil. Du skal drikke ett stort glass vann pr. tomat.

Dag 6. Bøf med grøntsager- med samme undtagelse som dag 2.

Dag 7 Brune ris og grøntsager samt usødet frugt juice

Du må drikke alt det diæt sodavand og kaffe/te uden sukker du vil. Og hjusk ingen salt på maden. 2-3 liter vand hver dag.

Hvis slanke kuren skal virke, så er det ikke tillatt at udskifte noggle af de ovennøvnte ingredienser.

Tab op til 17 punk og føl dig godt tilpas på kun 7 dag. En af hemmelighederene bag virkningen af denne 7 dages kur er , at maden du spiser kreæver flere kalorier til forbrænding end du indtager. så¨spis så meget du vil.7 dages kuren kan bruges så tit du har lyst og behov. Den vil rense dit system for urenheder og få dig til at føle dig så godt tilpas om du ikke troede var mulig.

Jeg holdt heller ikke alle 7 dage da jeg forsøgte første gang. Tror jeg holdt i 4-5 dage. Men jeg tabte 3 kg. Så nu prøver jeg igjen.

Ønsker de af dere som vil være med lykke til.

:cheerleader3:

Redigeret af Lavendel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey!

Tak for kuren... Har hørt en masse blandede meninger om den, blandt andet at den er usund, men er nu ligeglad, for det virker også som udrensningskur, og er det kun den ene uge er det på ingen måde usundt at leve af suppe og grøntsager, forudsat at den kan give mætheds fornemmelse, og det kan den desværre ikke for alle!

Nu har jeg fødselsdag i morgen, så lidt ærgelig dag at starte, det må vente til næste uge, hvor jeg alligevel ingenting kan spise, da vi skal aflevere eksamen!

Hygge og held og lykke!

0

Del dette indlæg

Held og Lykke med kuren.

Jeg var selv på en lignende kur for et par uger siden, og tabte 3,5 kg. den første uge og 2 kg næste uge. Jeg havde da lidt kriser undervejs - specielt, når kæresten bare kan æde løs uden det kan ses... Jeg klarede det dog, og er vildt stolt over min egen selvdisciplin.

Mht. suppen, så brugte jeg en anden opskrift, som jeg tror har mere fylde og bedre smag. Prøv at se i min planlægning, hvis du er interesseret.

KH Birdie

0

Del dette indlæg

Hej

Tak for opskriften. Har lige printet den ud. Dejlig med litt gulerøtter i. Og så vil jeg se om jeg finner den tomatsuppe i butikken.

Skal nu snart ud for å shoppe frugt og grønnsager :-)

Jeg har ikke vært nede på 68 kg på aldrig så længe. Den bliver meget dejlig hvis vegten kan vise det da denne uge er gået :-). Det er 2,5 kg.

Kh

Lavendel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lavede kun ½ portion ad gangen, da min suppegryde ikke kunne rumme mere. Din suppe bliver nok lidt stærk, hvis du har puttet alle krydderierne og suppeblandingen i, men du kan evt. spæde op med vand, hver gang du varmer den op.

Jeg tror det vigtigste er at få mange let fordøjelige grøntsager (kogte) (sætter forbrændingen op).

Og JA, man må spise suppe til man revner!!!

0

Del dette indlæg

Hej

Dagen har gået greit. Har spist 2 epler. En kurv med jordbær. Nogen druer. Suppen har jeg fått 3 gange. Og nu vil jeg spise ett par plommer.

Jeg vil si jeg glæder mig helt vilt til kartofel med smør i morgen.

Og Ja, jeg har tænkt ofte på brød mad.

Men det har hjulpet å beskeftige sig med noget.

Så må vi se hva vægten viser i morgen

Hilsen en sulten Lavendel :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer.

Var på vegten i dag tidlig. 68 kg!!! :yay:

Trodde ikke det var mulig. Vegten var på 70,5 i går.

Det er nok en del vand som har røget, men likevel, det er meget længe siden vægten har vært på 68 kg. Så måske det er noget å "leve videre på", i alle fall i for i dag. Vi får ta det lidt ad gangen.

Til frokost har jeg fått en tomat. Så blir det litt forskjellig med grønt og frugt.

kan i alle fall mærke det på tøjet allerede.

Kh

Lavendel :carrot:

0

Del dette indlæg

Hej

Var på vægten i dag. Den viste mellom 67,5 og 68 kg. Og jeg er fornøyd med det. Nu har jeg fået min kick start.

Jeg hopper af kuren mer eller mindre i dag.

Kuren har lært mig til å sette pris på mindre.

Har i dag fået ett knekkebrød til morgenmad og så vil jeg spise frukt og grønsager frem til frokost hvor jeg vil invilge mig selv en rugbrødskive med noget magert.

Jeg vil styre unda majoneser, fede oster og stegt mad. Kager og slick spiser jeg så og si alrig.

Så vil jeg heller forsøge å gå ned 1/2 - 1 kg i ugen. Havner jeg på 65 kg til den 30 juni, så vil jeg være hoppende glad.

Jeg havde nok ikke rygrad til å fuldføre. Men jeg tabte jo i alle fall 2,5 -3 kg på nogen få dage, selv om meget er vand, så er det nok noget fedt også.

Knus fra Lavendel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er flot gået Lavendel!

Hvis du får lysten kan du jo bare hoppe på den igen en anden gang! Jeg sidder her og ærger mig over at jeg ikke er kommet igang endnu!

Men tror det må vente endnu en uge! Jeg kan ikke koncentrere mig om at skrive eksamen, sidde på en skole og skulle være sød og rar, og så ikke kunne få noget "Rigtig" mad!

Det må blive i næste uge! Men så glæder jeg mig også til at se resultatet! Tror jeg vil opfatte det som en udrenselseskur i stedet for en slankekur! For det er egentlig det jeg trænger til, og det begrunder også lidt mere at det faktisk nok bare er et væsketab!

Men næste uge må blive den uge, hvor jeg starter med løbetræningen (har fået nye løbesko) og så prøver med suppekuren! Mig som HADER suppe! Nå ja, men jeg elsker også frugt og grønt og det kan jeg nemt leve af! Så må jeg også bare klemme en masse suppe ned!

:)

0

Del dette indlæg

Hej!

Godt gået - har selv været på den et par gange - og jeg hader simpelthen smagen af den suppe :bunny_4:

For at det ikke skal være løgn, lavede jeg en ordentlig portion for ca. en måned siden...... den ligger godt og frosset i min fryser - og ender nok med at blive smidt ud inden så længe..... :blush:

Held og Lykke med det!!!

:)

0

Del dette indlæg

Hej!

Det der med at springe af kuren - Jeg vil bare sige at man jo nemt tager det på igen; man skal "fejre" man har tabt sig og sdan - så jeg ville se nøje på hvad jeg spiste og min motion - og så læg det lidt om; det er trods alt kun 2-3 kg, så det burde kunnee gøres ved fast motion, og måske lidt mindre fedt.. Brug f.eks. rapsolie (Allara) istedet for magarine, og spis flere grøntsager!

Ja, jeg HADER kure, for de virker alligevel ikke! Måske rigshospitalets kur, som sætter ens forbrænding i vejret, men den er så kanon hård har jeg hørt?!

Anna

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

rigshospitaletskur er hård men ikke bedre end de andre. Når du atter begynder at spise normalt, tager du på. Sådan gik det ihvertfald for mig. Jeg tror ikke rigtig på de der lyn kure, med mindre vægttabet kun skal vare de dage man er på kur :cheerleader3:

Mener for i øvrigt slet ikke det er rigshospitalet der står bag denne kur, den er blevet frarådet af flere læger :bearhug:

Knus november-bruden

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer