Guest Palermo Design

Se min kjole...

30 indlæg i dette emne

post-18458-1148394844.jpgpost-18458-1148394793.jpg

Jeg lever af at lave brudekjoler til andre, og kan slet ikke finde ud af hvad jeg selv skal have på?

Jeg har ellers lavet kjolen, men synes nu den er for pyntet. Jeg skal giftes om mindre end 2 måneder så jeg skal snart i gang hvis jeg skal lave en ny!!

Jeg synes selv kjoler er blevet rigtig flot men er det ikke for meget med slør smykker og opsat hår til så pyntet en kjole? Jeg ville sikkert selv anbefale andre at slå sig løs og ikke være bange for at stråle på dagen..- det er bare svært at se sig selv i den mundering

I får lige et par billeder undskyld de ligger ned er ikke god til computere.............. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg synes din kjole er fantastisk smuk, og var det ikke fordi jeg har købt min egen, så tror jeg jeg ville købe din på stedet - den er :):bearhug:

Synes sagtens du kan have både smykker og slør på til den - måske ikke nogle alt for prangende, men enkle smykker og slør udne pynt, eller med meget llidt ville være rigtig elegant. Håret kan godt være opsat i en enkelt og klassisk frisyre.

håber det hjalp lidt HUUG

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige vent dem for dig så er det lidt nemmere at se... JEg synes den er helt vildt smuk og jeg synes bare du skal kaste dig ud i det... Tror bestemt ikke det bliver for meget *SS*

Knuz Trine

post-16460-1148396041.jpg

post-16460-1148396068.jpg

0

Del dette indlæg

Meget smuk kjole!

Jeg er enig i at hvis du bare har en enkel halskæde og en enkel frisure, så kommer du bestemt ikke til at være 'for meget'.

:bearhug: Hvor må det være skønt at sy så godt, at man selv kan designe sin drømmekjole!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvem siger man skal have en halskæde - nogle smukke øringe og hår opsat og en enkel slør og så vil den være perfekt. Synes det er en drøm af en kjole og slet ikke overpyntet - men det er jo kun dig der kan bestemme om det er kjolen eller ej.

Men jeg voter :bearhug:HUUG

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAAUUUW

Den er meget smuk og super elegant men samtidig fuld af super flotte og lækre detaljer!!!

Jeg er bare helt vild med den!!!!

Og sammen med et par flotte øreringe og smukt opsat hår bliver du bare super smuk!!!!

Knus Nanna.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

WOW

Jeg er fuldstændig solgt!

Skulle ha set din kjole for længst, så ville jeg gerne ha hjulpet dig af med den.

Jeg holder med de andre. Hold hår og smykker simpelt, så er det bare perfekt.

Manner hvor jeg misunder dig for dine sy/design evner. Det er helt vildt.

0

Del dette indlæg

Hold kæ.. hvor er du dygtig!!!!!! Den er vildt flot og du skal ikke lave en ny!! Det vil være helt vildt synd!

Jeg synes ikke den ser for pyntet ud, men hvis du synes det er for meget med smykker og slør, så kan du måske undlade sløret og få ekstra perler eller lignende i håret..?!?

Kjolen er i hvert fald fantastisk og jeg vil tro du kan slippe afsted med hvad som helst i din øvrige udsmykning HUUG:bearhug::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lever af at lave brudekjoler til andre, og kan slet ikke finde ud af hvad jeg selv skal have på?

*LOL* Du er faktisk ikke den første skrædder jeg hører sige netop dette...

Jeg har ellers lavet kjolen, men synes nu den er for pyntet. Jeg skal giftes om mindre end 2 måneder så jeg skal snart i gang hvis jeg skal lave en ny!!

Jeg synes egentlig ikke at den er "pyntet" - den har karakter, men det er noget andet. Det kommer også lidt an på hvordan du ser ud og hvordan dine farver på hud, hår og øjne er. Hvis du er mørk med gylden hud, vil den nok virke mere enkel end hvis du er lidt mere bleg i farverne, hvor den vil få et mere dramatisk udtryk. Hvordan ser kjolen ud bagfra? fortsætter draperingen?

Jeg synes selv kjoler er blevet rigtig flot men er det ikke for meget med slør smykker og opsat hår til så pyntet en kjole? Jeg ville sikkert selv anbefale andre at slå sig løs og ikke være bange for at stråle på dagen..- det er bare svært at se sig selv i den mundering

Nej. Jeg synes ikke opsat hår er for meget - snarere at det kan give et mere "stramt" og enkelt udtryk til en kjole. Mht. smykkerne så kommer det meget an på hvad du har i tankerne her. Jeg ville ikke betænke mig et sekund, med at bære smykker til den kjole.

Egentlig synes jeg at du skal lytte til dit eget råd og slå dig løs. Det er jo en drøm af en kjole (og jeg er kræsen - har nok prøvet 30 brudekjoler i Kbh. før jeg fandt den rigtige skrædder, der kan lave det som jeg drømmer om). Det er et fantastisk smukt assymetrisk snit du har valgt, med en masse drama og spil i linjer og farver - men stadig holdt enkelt og elegant. Den synes jeg godt du kan være stolt af!

Med venlig hilsen

Louise

0

Del dette indlæg

Den kjole er jo bare HELT FANTASTISK SMUK!!!!!!!!!!!!!!! Hvem der bare kunne lave sådan noget selv :biggrin: Du må endelig ikke lave noget om på den, det ville være en dødssynd :biggrin: Og man kan saftens have "pynt"på til kjolen, for den er jo egentlig ret enkel alligevel, det er den smukke overdel der lige giver det sidste :biggrin:

:bearhug::)HUUG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Den er fantastisk smuk .. er vild med den måde overdelen er på .... jeg skal også sy min kjole selv ... man ku vel ik købe et mønster på den HUUG

:)

Lene

Hold da op, den er bare så flot den kjole, nej jeg synes bestemt heller ikke den er for pyntet, den er meget enkel med blonden på overdelen og draperingen på nederdelen. Den vil bare blive endnu mere elegant med enkelt opsat hår, slør og en enkel halskæde. Så spring ud i det, er sikker du bliver vildt smuk! :bearhug:

Jeg skal også selv sy min kjole, og har ledt mange steder efter inspiration, og den overdel er bare lige mig! så hvis du sælger mønsteret på den eller noget lignende så er jeg bare helt klar! :loveshower: For den er bare gudesmuk! :carrot: Hvis ikke det var fordi der var så langt til København fra nordjylland, kunne jeg da godt overveje om man måske skulle få den syet hos dig istedet...! :biggrin:

mvh Sigrid

Redigeret af Zide
0

Del dette indlæg

Jeg synes også, at den er vildt flot, og man kan næsten ikke blive FOR pyntet. Men det er jo dit valg, og du skal føle dig godt tilpas. Hvis du bare ikke kan se dig selv i den, hvad så med at prøve, at lade satin stolle helt skjule tyl-delen??? Bare et forslag, men kan altså godt lide den som den er...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer