ramona

dessertvin

9 indlæg i dette emne

ja overskriften siger jo det meste. vi skal have noget dessertvin til vores bryllup hvor desserten består af islagkage, men da der ikke er nogen af os der har forstand på det eller er særlig glad for vin ville vi gerne høre om i kan anbefale nogle gode (ikke sure) dessertvine som vi kan prøvesmage.

glæder os til jeres svar.

mvh ramona :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har 2 helt fantastiske dessertvine - en rød og en hvid.

De smager ikke surt, men dejlig sødt - og af mere;)

Den hvide - Ceste Piemonte Moscato

Den røde (lidt sødere) - Negro BirbeT

Jeg kan ikke huske prisen præcis, mener jeg mener den ligger på omkring 60 kr pr flaske.

Har lige et bud mere. Vi fik denne her i weekenden, netop til en isdessert - Muscat Moelleux, den var også virkelig god. Selvom man normalt ikke er til (dessert) tror jeg disse vil falde i de flestes smag.

Gog prøvesmagning:)

Anne

0

Del dette indlæg

hejsa vi skal have en dessertvin der hedder Moscatel freegoldden er også sød men frisk da vi skal have den til en Pære pocheret i solbær, kanel og anis, serveret med hjemmelavet vanilleis.

men man kan også vælge en musserende vin som en asti spumante. den er også frisk og konner ikke til at virke vammel. hvis der er meget varmt.

som dessertvin nemt kan komme til

håber det var lidt hjlæp

held og lykke med den store dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi er heller ikke nogle som har forstand på vin mm...

Men her for nylig har vi lige prøve smagt vin og dessertvin og jeg kan godt sige dig den er bare god... Vi havde ikke regnet med at vi skule have noget men den var så god at vi ombestemte os... Den dessert vin jeg snakker om hedder: Muscato D´asti - det er en let mousseret sød hvidvin som er egnet til dessert.

knus

elisa

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hvergang vi skal have dessertvin drikker vi Muscat Di Asti, så den skal vi naturligvis også have til brylluppet. Vi har endnu ikke mødt nogen, som ikke kunne lide den.

Håber at I finder én I kan lide.

:bearhug: Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer