Guest nordbag

brudetaske

15 indlæg i dette emne

jeg mangler nu kun en brudetaske, men er i tvivl hvorvidt den virkelig er nødvendig eller ej. Hvad siger I erfarne brude?? Er den i vejen, eller var den god at have ved hånden ?

kunne alt det i skulle have med, ikke være opbevaret ved en anden gæst?

kunne det overhovedet være i tasken?

ses den mere som et smykke?

havde I den med op af kirkegulvet?

lige lidt hovedbrud fra mig :)

:bearhug: pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, jeg var så glad for min taske!! Jeg havde købt en strik taske i NOA NOA. Den kan jeg sagtens bruge bagefter. Den er dejlig rumlig, men ikke alt for stor til at blive betragtet som ikke-aftentaske.

Jeg havde den med i kirken, men den lå i våbenhuset.

I den lå alle de ting jeg ville få brug for i løbet af aftenen:

Parfume

Læbestift

Kamera og film

Neglefil

Fodspray

Talen til min mand

Dankortet

Desuden havde vi en lille papirspose med de lidt større ting:

Runes extra strømper

extra nayloner til mig

mit sjal

Nål og tråd

neglelak

taskeparaply

Redigeret af Librian
0

Del dette indlæg

jeg skal ikke have taske - selvom jeg nu godt kan se det smarte i det - men jeg gider ikke slæbe rundt på den. Jeg tror evt. jeg tager en af mine nuværende tasker til diverse småting, eller får min mor til lige at have en kleenex, lidt touch up make up etc hos hende.

Knus SIGNE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte en taske og brugte den også på dagen, men set i bakspejlet, så havde jeg slet ikke brug for den. Det jeg skulle bruge af make-up (til reparation) kunne snildt ha' ligget i den anden taske, som vi i forevejen havde med i festlokalet (indeholdende ekstra strømper til manden og mine reservenylonstrømper og -sko.

Heldigvis fik vi os et godt grin (ud af mange) på bryllupsdagen netop FORDI jeg havde en taske... Gemalen skulle lige holde den mens jeg fik en stola over skuldrene:

post-10810-1148458386.jpg

:bearhug:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

jeg mangler nu kun en brudetaske, men er i tvivl hvorvidt den virkelig er nødvendig eller ej. Hvad siger I erfarne brude?? Er den i vejen, eller var den god at have ved hånden ?

kunne alt det i skulle have med, ikke være opbevaret ved en anden gæst?

kunne det overhovedet være i tasken?

ses den mere som et smykke?

havde I den med op af kirkegulvet?

Jeg havde en taske - men i virkeligheden var det udelukkende pga "gruppe-pres" herinde fra :bearhug::) Man "skulle" jo have en taske - så derfor fik jeg min designer/syerske til at lave en til mig. Men jeg havde ABSOLUT ikke brug for den, og den var virkelig bare til besvær!

De ting jeg havde brug for i løbet af dagen (læbestift, lommetørklæder osv) havde en af mine veninder (min brudepige, selvom hun absolut IKKE ville kaldes det, og derfor heller ikke var det...), og det fungerede rigtig fint.

Skulle jeg giftes igen, ville jeg IKKE have en taske, men alliere mig med en god ven eller veninde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har lige købt en taske som jeg skal ha med... men da jeg sagde henne i forretningen, at den kunne mine smøger og mobiltelefon snildt ligge i.... protesterede de :bearhug: hvorfor mon :baa:

jeg skal ha penge og andre forskellige ting med, så den bliver nok meget rar at have med

0

Del dette indlæg

hmmmm jeg ved altså heller ikke om jeg skal have en taske med...

men beslutter jeg mig for at jeg skal har jeg fundet en sød en, der os kan bruges bagefter

jeg skal bare lige finde den igen... tror nok det var hos lilly

:bearhug: anja

0

Del dette indlæg

Nu følger der en taske med til min kjole. Den er i samme materiale og pynt som kjolen.

Derfor regner jeg med at skulle have den med........

MEN hvis jeg ikke havde fået den med, så regner jeg ikke med at jeg ville have købt en. Så ville jeg have fået andre til at bære de få ting jeg vil få brug for.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en taske, hvor jeg havde puttet lommetørklæde, make-up (hvilket jeg ikke fik brug for), læbepomade og nogle entrebilletter, som vi skulle bruge. Nogle af tingene var nødvendige, men i teorien kunne jeg havde lagt dem i gommens lommer. Så kunne han slæbe rundt på det istedet :bearhug:

Jeg synes ikke min taske var til besvær... den var en ekstra lille pynte ting... men nødvendig, nej, det var den nok ikke. Men jeg var glad for at have den med.

Min taske er faktisk med på mange af fotografens portrætbilleder af os, hvilket først ikke var planlagt.

Jeg havde ikke tasken med i kirken, der synes jeg dog, det ville have set forkert ud.

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer