Snut14

Hvilken lim er bedst til at lime laksegl på en kuvert

10 indlæg i dette emne

Jeg skal til det sidste, og det vil sige at jeg skal have limet alle vores laksegl på vores kuverter, men hvilken lim er bedst??

Vi har den hvide alm flydende lim

en alm panduro limstift

en ekstra stærk alm limstift fra panduro

også den stærke gennemsigtige lim som man også kan bruge til træ

men hvilken en har I erfaringer med er bedst??

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, jamen hvorfor forsegler du ikke bare kuverten med lakken? :bearhug:

Et lille hint, hvis der er problemer med lakken - det har jeg selv haft - er at brække et lille stykke af, lægge det i en ske, som må smides ud bagefter, smelt det og segl på, og vupti. :loveshower:

Redigeret af Luddi1975
0

Del dette indlæg

Jeg lavede de første på bagepapir det var fint for så kunne de laves om og kunne nemt tages af papiret.

Jeg limede dem fast med sekundlim det duede ikke helt nogle var gået i stykker da de nåede frem.

De sidste lavede direkte på kuverten og de sad rigtig godt fast.

Mit råd lav nogle prøver så du ved hvor meget du skal bruge og hvordan du lige skal håndtere det

MVH AM

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres gode råd, jeg skyndte mig først ud og købte en limpistol, da jeg nok glemte at understrege at jeg allerede havde lavet alle 31 laksegl færdig, da jeg skrev mit spørgsmål. :)

Nå men jeg prøvede alligevel at smelte en af lakseglene om, så den blev lavet direkte på kuverten(vi havde heldigvis en masse kort, som vi alligevel skulle lave om, så jeg havde rigeligt at øve mig på)

Det duede bare ikke så godt, fordi lakseglet kommer til at sidde lige ovenpå træhjertet som vi har på kortet, plus at det bliver så varmt at det smelter lige igennem.

Så efter nogle forsøg, har jeg så brugt limpistol, det eneste jeg ikke kunne lide var at de kommer jo til at sidde lidt ud fra kuverten, m

en nu er det spændende og hører fra vores gæster om hvordan det er gået invitationen. :blush::bunny_4:

I får lige et billede af vores segl, det er en smule uskarpt øv øv

post-16221-1148854257.jpg

post-16221-1148854437.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer