arno

Ej altså!

12 indlæg i dette emne

Det er ellers slet ikke noget som jeg gider skænke så meget som et eneste øjeblik, sådan noget med mode og topmodeller, men jeg er sgi godt nok faldet i et hul!!

Erhm... Det er lige gået op for mig at jeg rent faktisk har fulgt nogenlunde helt med i Top Model 3 (TV3), og nu ligger jeg så lige og ser starten på Top Model 4... -HAHA- - men du får mig ikke NOGENSINDE til at sige det højt, for det ER sgi da virkelig noget mærkeligt noget at se?

Er der andre som er "faldet i" lige som jeg, eller er jeg bare den eneste som føler mig draget af det dumme program?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså... Har lige "tudet" lidt over den første udvælgelse... Det KAN da ikke være rigtigt at man kan reagere sådan på et totalt åndssvagt program om MODELLER??? (siger en str 52/54) :bearhug:

Ved dog allerede hvem jeg helst ser tilbage i finalen, og har allerede udset mig mine favoritter, og skal LIIIIIGE ind og se hvornår næste program egentlig kommer...

KORS! -HAHA-

0

Del dette indlæg

-HAHA-:balloons: Jeg kan ikke lade være med at smile over dit indlæg. Jeg er selv "hoppet" på vogen med Top Model. Det er normalt ikke mig at se sådan noget. Jeg er selv en str 56-58, så det ligger lidt langt væk fra mig.

Men jeg har dog også lige set starten af den nye sæson. Så du er bestemt ikke alene. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

-HAHA- Ej - det ER virkelig noget værre noget at bruge tid på at se, men puha hvor blev jeg bare afhængig af Top Model 3!! Men jeg lagde slet ikke mærke til det, før nr 4 startede... Så genkendte jeg dommerpanelet, og savnede pludselig alle de gamle deltagere (Yaya, Eva osv).

Var der nogen som sagde AFHÆNGIGHED...?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Må indrømme at jeg også er ret "afhængig" af det. Det ærgrede mig vildt at det på et tidspunkt kørte på det tidspunkt hvor jeg skulle i skole :bearhug:

Men har de ikke vist Top Model 4 en gang før? Tror faktisk det sidste jeg så noget fra var fra Top Model 5 eller var det 6???

0

Del dette indlæg

Hmm, det er vidst lige i det her forum at det er ok at sige at jeg er grebet af Paradice Hotel feberen :bask: :bask: :bask: For Fand** Lone H, siger jeg til mig selv, men må indrømme at det SKAL jeg bare se...

:bearhug: Lone

Har det på samme måde ....... tidspunktet passer nemlig med, at jeg giver den lille den sidste flaske inden sengetid :balloons::balloons:

-HAHA-

Charlotte

0

Del dette indlæg

Ja, jeg kender det godt!!

Har fulgt med i Top Model lige siden 1. sæsson, så det godt nok dengang det blev sendt hver mandag eller tirsdag i primetime.

Og NU er jeg så grebet af Paradise Hotel - og den slags fjernesyn går imod alt hvad jeg ellers står for. Jeg synes det er SÅ plat at jeg næsten skammer mig over at følge med i det...

Men jeg KAN altså ikke lade være!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer