sprutanna

Kender I en der tager ud til folk og

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Der er jo mange der tager ud, bl.a. Charlotte Elsted som skulle være rigtig god men som desværre også er ret booket.

Ellers er der noget der hedder www.hair4you.dk eller www.makeup4you.dk

Jeg har selv bestilt www.profmakeup.com. Det gjorde jeg for 1 måned siden og jeg skal giftes 16. september. Dengang var der allerede mange som var booket.

Profmakeup kommer fra Ballerup hvor jeg så skal ud og have en prøvemakeup og en hurtig prøveopsætning 3 uger inden. Det koster kr 2000 men det er så også inkl. alt. De kalder det en brudestyling fordi man snakker meget om hvad man skal have på, hun skal se brudekjolen evt. på billede og man snakker om hvad man skal lave på dagen. Evt. kan man også tage billeder med af noget hår man kan lide. Formålet er ihvertfald at det hele skal passe sammen.

Håber det kunne hjælpe.

:bearhug: Lone

0

Del dette indlæg

Hej

Der er jo mange der tager ud, bl.a. Charlotte Elsted som skulle være rigtig god men som desværre også er ret booket.

Jeg har selv bestilt www.profmakeup.com. Det gjorde jeg for 1 måned siden og jeg skal giftes 16. september. Dengang var der allerede mange som var booket.

Profmakeup kommer fra Ballerup hvor jeg så skal ud og have en prøvemakeup og en hurtig prøveopsætning 3 uger inden. Det koster kr 2000 men det er så også inkl. alt. De kalder det en brudestyling fordi man snakker meget om hvad man skal have på, hun skal se brudekjolen evt. på billede og man snakker om hvad man skal lave på dagen. Evt. kan man også tage billeder med af noget hår man kan lide. Formålet er ihvertfald at det hele skal passe sammen.

Håber det kunne hjælpe.

Jeg har også bestilt profmakeup og har allerede været til prøveopsætning hos hende og hun er super dygtig -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej

Håber det kunne hjælpe.

Jeg har også bestilt profmakeup og har allerede været til prøveopsætning hos hende og hun er super dygtig :balloons:

Det lyder godt - det er jeg glad for at høre. Man er jo lidt på herrens mark når man ikke kender nogen :balloons:

Glæder mig til at se dig på dagen - der kommer vel billeder op efter brylluppet?

-HAHA- Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer