Moldam

Skoldenæsholm el. Dragsholm slot

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mener du Næsbyholm slot? For så kan jeg anbefale stedet rigtig meget. Det er et meget meget smukt sted især vielsesrammerne er meget smukke i en meget smuk park/have og en fripræst har de også. Vi vil uden tvivl holdt vores bryllup der i stedet for Fredensborg Store kro, men de har ikke værelser nok til alle 48 pers. Derfor fravalgte vi Næsbyholm slot.

Angå. Dragsholm slot. Der har jeg kun været og se stedet, og vi var ikke begejstret. Stedet er meget ramponeret

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke været på Dragsholm Slot, men jeg kan huske at TV Danmark engang lavede en serie, der hed 'Bryllupper', hvor man fulgte et par, der holdt festen der, og så vidt jeg husker så var de meget glade for det.

Ellers kan jeg varmt anbefale Skjoldenæs Holm. Jeg har selv været der i en weekend ifbm. et firmaarrangement og de var virkelig professionelle og maden var fantastisk.

Og så er det også nogle flotte omgivelser.....

0

Del dette indlæg

Vi bor temmelig tæt på Skjoldenæsholm, og hvis det ikke var fordi at Jespers søster for 5 år siden holdt sit bryllup der, så havde vi også holdt vores der.

- jeg vil bare ikke holde et bryllup hvor folk kan sammenligne! :blushsmiley:

Men jeg har kun gode ting at sige om Skjoldenæsholm - beliggenhed er kanon smuk, god betjening, fin mad osv osv osv....

:) Lise

0

Del dette indlæg

Jeg har kun erfaringer fra Dragsholm, hvor vi har været med arbejde et par gange. Som de fleste andre "store" og anerkendte slotte, så er det fascinerende omgivelser og fyldt med masser af spændende historier. Vi har så vidt jeg ved aldrig haft problemer af nogen art med personalet, så en varm anbefaling herfra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har boet ikke så langt fra Dragsholm slot og været der flere gange. Ikke i restauranten, så dens kvalitet kender jeg ikke, men bare rundt på og omkring slottet. Det er et rigtig hyggeligt sted :bunny_4: Meget åbent landskab omkring det og et fint lille slot indendørs. Hvis I kan få en af de ansatte til at vise børnene rundt, har de både spøgelseshistorier, fangekælder med horrible historier om at ligge i koldt vand med brækkede ben og vistnok også noget med indemurede kvinder i teatersalen (meget lille og smal) ovenpå.

Der er også en kirke bygget ind i selve Dragsholm slot. Den er hverken stor eller prangende, men pynt den ordentligt og den vil være en super-romantisk bryllupskirke :)

Det er bestemt ikke min opfattelse at stedet er ramponeret, som en anden skrev. Det er gammelt, men det er noget andet. Hvis alting skinner, kommer det nemt til at ligne Disneyland.

-Søren

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer