Kalland

September brude (2.september)

95 indlæg i dette emne

Synes lige det kunne være sjovt at samle alle brudene for september mnd... Især dem fra den 2 september der jo er min dato... Kunne også være sjovt at vide hvor man hver især skulle giftes og hvor man bor... måske er der en i nærheden man lige kunne mødes med og snakke sammen med *SS*

Så har jeg lige lavet en liste... Sig lige til hvis I vil have noget på eller føler jer glemt *SS*

2. September :cheerleader3: :

Kalland: Asminderød Kirke, kl. 15:00, Fredensborg. Bor i Bagsværd. Planlægningstråd og Hjemmeside

sraat: Ugilt Kirke, Nordjylland

Betth: Draaby Kirke, Jægerspris

kari2607: Balle Kirke, kl. 13:30, Silkeborg. Hjemmeside

September06: Haurum Kirke, ved Hammel.

blomsterpige: Valsgård Kirke

Tanner: Horne kirke, ved Fåborg

Miss-E:

Tikkitavi: Treenighedskirken, kl 15:00, Esbjerg. Planlægningstråd

anjahn: Egen kirke, Als.

Forlovet: København.

KDS: Ballerup Kirke.

modellen77: I egen have, Durup

AYA: Århus

pape5: Middelfart Rådhus

8. September :bearhug: :

krebs: Glassalen på Fredensborg Store Kro, kl. 13:00 Fredensborg

9. September :bearhug: :

Fru Munk: Skelgårds kirken, Amager. Planlægningstråd

Jettehj: Christianskirken, Fredericia. Planlægningstråd

Signe Opstrup: Maribo Domkirke, kl. 14:00. Planlægningstråd

Tlh: Randers

Birthe2210: Mern kirke, kl.15:00.

Enigma: Grundtvigskirken

mhhon: Væggerløse Kirke, kl. 13:00.

ramona: Struer Kirke

mplind: Skelgårdskirken, Kl. 11.00, Amager. Bor på Amager.

Póq: Egå Kirke, kl 14.30. Planlægningstråd

Lou78: Sct. Mariæ Kirke, Helsingør.Planlægningstråd

nam: øster egede kirke, kl 16.

jeloni: Rind kirke, ved Herning.

julieo: Tjæreborg Kirke, ved Esbjerg, kl 14.30.

16. September -HAHA- :

Narni: Høje Tåstrup Kirke

Irishbride: Sct Patrick's Basilica, Montreal. Planlægningstråd

emgs: Nibe, nær Aalborg

panner: Nordby Kirke, Fanø.

loneand: Havdrup, midtsjælland, kl 13.00.

23. September :blush: :

sprutanna: bor ved Haslev. Planlægningstråd

Birkie5: Grønbæk Kirke, nord for Silkeborg. Planlægningstråd

Kim og Karina skal giftes!: Vedersø Kirke, kl. 15.00.

30. September :sm: :

Annemus: Engholm kirken, Allerød

hjul: Varde

0307louise

Evsen: Gjøl Kirke, kl. 15.00.

Knuz Trine *Der skal giftes i Asminderød kirke den 2. september, men bor i Bagsværd*

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også giftes den 2. september :cheerleader3:

Ja, det bliver jo så her i Nordjylland - nærmere specifikation, vil nok ikke sige nogen noget Ugilt Kirke - det er virkelig langt ud på landet :bearhug:

Godt at se, at jeg ikke er ene om at bede om godt vejr den dag - men de sidste to år har det været godt netop den weekend, så jeg krydser arme, ben m.m :blushsmiley:

Håber på at alle (også andre end septemberbrudene) få en fantastisk dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes fredag den 8. september 2006 på Fredensborg Store Kro i deres glassal, hvor vi bliver borgeligt viet kl. 13.00.

Jeg kommer fra København helt præcist Brønshøj, men min kæreste er oprindelig fra Fyn

Hilsen Krebsen

Ok... er opvokset i Brønshøj, nærmere betegnet tingbjerg, og vi overvejede at holde vores fest på kroen weekenden før, da vi skal vies i Asminderød, men vi dropepde ideen igen *SS*
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes fredag den 8. september 2006 på Fredensborg Store Kro i deres glassal, hvor vi bliver borgeligt viet kl. 13.00.

Jeg kommer fra København helt præcist Brønshøj, men min kæreste er oprindelig fra Fyn

Hilsen Krebsen

Ok... er opvokset i Brønshøj, nærmere betegnet tingbjerg, og vi overvejede at holde vores fest på kroen weekenden før, da vi skal vies i Asminderød, men vi dropepde ideen igen *SS*

Nej, hvor skægt. Jeg er også opvokset i Brønshøj helt præcist ved Brønshøj Torv. Hvilken kro i Tingbjerg er det? Jeg kender desværre ikke Tingbjerg så godt.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Hilsen Krebsen

Nej, hvor skægt. Jeg er også opvokset i Brønshøj helt præcist ved Brønshøj Torv. Hvilken kro i Tingbjerg er det? Jeg kender desværre ikke Tingbjerg så godt.

Hilsen Krebsen

Der er ingen kro i tingbjerg *GG* Fredensbor store kro... er jo lige ved siden af vi skal vies *SS*
0

Del dette indlæg

Hilsen Krebsen

Hilsen Krebsen

Der er ingen kro i tingbjerg *GG* Fredensbor store kro... er jo lige ved siden af vi skal vies *SS*

:bearhug::bearhug: NÅååå jeg ved sku da ikke, hvad deres kirke hedder i Fedensborg kone :cheerleader3: . jeg kender kun kroen og slottet -HAHA- . Det var da sørens at I ikke holder det der, så kunne du lige brife mig inden vores dag. Jamen hvor er I efter vielsen? Nu bliver jeg nysgerrig

Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal giftes den 2. september i Haurum Kirke (ved Hammel) i midtjylland.

Havde egentlig også tænkt på Balle Kirke (vi har firma i Silkeborg og vil gerne flytte dertil i løbet af det næste års tid........men vi skulle have en tilknytning, der var lidt mere personlig end at vores firma ligger i nærheden) :cheerleader3:

Bagefter skal vi ud at sejle på Silkeborg-søerne og ender på Hotel Julsø, hvor festen skal holdes.

Hvad med I andre - hvordan skal jeres fest foregå???

KH Jeanne

0

Del dette indlæg

Og vi skal giftes den 16. september i Sct Patrick's Basilica i Montreal (hvad mener I med at "så kan I ikke komme til globryllup????????????? :bearhug: )

Vi holder festen på Hotel Nelligan midt i den gamle bydel i Montreal. vi har tilrejsende gæster fra England, Irland og Danmark foruden den canadiske division gæster :bearhug: .

(nå, ja og så tager vi lige møllen forfra i Dublin den 7. oktober og i Århus Domkirke Skt Hans 2007)

Det ser ikke ud til at den 16. september er den mest populære dato.

:cheerleader3:

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer