Kalland

September brude (2.september)

95 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er der en ny opdatering...

Angående planlægningen, så er vi ved at være der synes jeg... Der er stadig mange småting der mangler, men det kommer nu løbende mens jeg har ferie... Men alle de store beslutninger er taget, så synes godt at jeg kan blive gift... Skal bare lige handle og lave alle de irriterende ting der tager tid... :bearhug: Men glæææææææææææææææder mig efterhånden for nu er der jo under 2 mnd'er igen *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der kommet en ny opdatering... Nu er der ikke længe til mere... Puha hvor :butterfly: :butterfly: :butterfly: her de er begyndt at baske... Er helt vildt nervøs og farer op for den mindste ting... stakkels Thomas, tror han glæder sig til det er overstået *GG*

Er I ved at være klar tøzer???

Er der forresten nogle af jer til den 23. september der har bestilt kage fra Kagebiksen???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tænk der er snart kun 1 mdr til men vi er heldigvis godt med... uuuhhhh det blir godt. skal giftes d2 september i Egen kirke på als

knus fra anja

Jamen du stod skal allerede på Anja *SS*

knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hmmm, jeg føler mig glemt (eller gemt). -HAHA- Jeg skal giftes 16. september kl. 13 i Havdrup, Midtsjælland.

-HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cowsleep.gif Lone

JAmen søde, du er da slet ikek glemt... har bare fra starten sagt at folk selv må sige til hvis de vil på... 1 fordi ellers kan jeg jo lede og lede og blive ved med at finde fol og for det andet, fordi det jo ikke er sikekrt at folk vil på min lille liste *SS* Der er mange af de andre dage i september der har lavet deres egentråd, jeg har bare lavet en lille hyggelig fælles en *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha jeg fik helt kilder i maven da jeg så mit navn på listen..

Tiden nærmer sig med hastige skridt og jeg glæder mig sååå meget -HAHA-

Jeg kan jo fortælle lidt om mig selv, pr. 1. august bor jeg officielt i Glostrup hvor jeg har købt lejlighed med min kære forlovede, den overtager vi på tirsdag (glææææder mig sådan) http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif

Vores bryllup er noget utraditionelt i forhold til danske (jeg og min forlovede er oprindeligt fra Tyrkiet men begge født og opvokset her). Vi er for nylig blevet viet på rådhuset, så vi er gift "på papirer" og festen skal så holdes den 2. september.

Det bliver en fest med ca 600 mennesker (ja i læste rigtigt -HAHA- ) og det er familie, venner og bekendte fra begge sider.

Så sådan er det, vi har nået det meste. Vi mangler kun lige at betale limo'en, bestille blomster til vores bord og min brudebuket. Festen bliver holdt i Kbh sv i et dertil indrettet festlokale.

Jeg glæder mig sååå meget..

Det var lige lidt om hvad jeg er for en og hvilken fest vi skal holde -HAHA-

Knus fra Miss-E

0

Del dette indlæg

Hmmm, jeg føler mig glemt (eller gemt). :kiss: Jeg skal giftes 16. september kl. 13 i Havdrup, Midtsjælland.

-HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cowsleep.gif Lone

JAmen søde, du er da slet ikek glemt... har bare fra starten sagt at folk selv må sige til hvis de vil på... 1 fordi ellers kan jeg jo lede og lede og blive ved med at finde fol og for det andet, fordi det jo ikke er sikekrt at folk vil på min lille liste *SS* Der er mange af de andre dage i september der har lavet deres egentråd, jeg har bare lavet en lille hyggelig fælles en *SS*

Knuz Trine

Det er da også bare helt i orden :bearhug: , selvfølgelig skal man selv sige til.

-HAHA-

-HAHA- Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vil også gerne på listen! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

Vi skal giftes den 30. spetember kl. 15.00 i Gjøl Kirke.

Jeg er selv døbt og konfirmeret i Gjøl Kirke, vores søn er døbt i Gjøl Kirke og min mor ligger på Gjøl Kirkegård. Min kommende kommer fra Svenstrup, og han har overhovedet ikke relation til kirken i Svenstrup. Og så bor vi også på Gjøl, så det kan da absolut kun være Gjøl Kirke. Vi "medbringer" selv præsten, for Tony - den kommende - er i familie med en præst fra Bjergby, men præsten på Gjøl ville gerne "udlåne" kirken. Det er vi meget spændte på. Håber at ceremonien bliver mere personlig, når nu præsten kender Tony så godt.

Vi skal holde festen på Restaurant Nordstjernen i Blokhus og have taget billeder på stranden i Blokhus, så vi krydser fingre for at været vil holde den dag.

Håber I andre september-brude for en dag for livet.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:TILLYKKE :bearhug:

Til alle 2 september brudene, nu er der KUN 1 mnd ingen og tiden flyver afste... Håber I har lige så meget styr på det som mig, for ellers får i travlt :griner:-:blink::) Synes der er 10.000 ender jeg endnu ikek har fået fat på, men skal nok nå det, og når jeg det ikke så går det jo nok også... skal nok få en god dag ud af det alligevel *SS*

Knuz til jer alle fra Trine

:bearhug::blush::biggrin:

0

Del dette indlæg

Så er det vidst på tide at vi lige kommer op i lyset igen... Hvodan klare I det alle sammen...??? Er I ved at have det hele på plads... JEg er så godt som klar, mangler lige nogle chokolader, men ellers så kan jeg godt blive gift... HAvde et mareridt i nar hvor jeg drømte at vi blev gift den forkerte weekend... Det kunne sq være kønt hva *GG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer