Kalland

September brude (2.september)

95 indlæg i dette emne

Vi skal giftes d. 2 september i Horne kirke ved Fåborg- den eneste rundkirke på Fyn og den er bare så smuk.

Glæder mig helt usigeligt højt :bearhug:

Ja det er flot, kendte præsten er var der for nogle år tilbage, Finn....gode venner af mine forældre.

Smuk kirke

SIGNE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvaaaaaaaa.. er der stemning for at jeg lige laver en liste i starten af tråden, sp kan man jo evt skrive hvis man har en planlægningstråd, så skal jeg da oz gerne skrive den på... Eller hva siger I????

0

Del dette indlæg

Jeg har ingen planlægningstråd :bearhug:

Jeg vil så gerne lave den der tæller som alle andre har, men aner ikke, hvordan man gør det. Nogen der kan hjælpe?

Hvilken liste taler du om?

Hilsen Krebsen

Tryk på min bryllupstæller, så kommer du til den side der kan lave dem og guide dig igennem det *SS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen planlægningstråd :(

Jeg vil så gerne lave den der tæller som alle andre har, men aner ikke, hvordan man gør det. Nogen der kan hjælpe?

Hvilken liste taler du om?

Hilsen Krebsen

Tryk på min bryllupstæller, så kommer du til den side der kan lave dem og guide dig igennem det *SS*

Når jeg trykker på din tæller så får jeg en masse bla. hyperlink gem billed osv. osv. Hvad skal jeg trykke på?

Og endnu engang liste hvilken liste? Bliver helt nysgerrig. :(

:bearhug: fra Krebsen

0

Del dette indlæg

Hej ja jeg hopper også lige med på vognen, skal giftes d 9 sep kl 15 i mern kirke , synes at tiden bare flyver afsted, det er ikke ret længe siden der var laaaaaang tid til den store dag, og nu er der kun lidt over 3 mdr tilbage :( . helt vildt. :(

:bearhug: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tryk reply.. Så kopierer du denne her linie

Postet billede

og så trykker du på kontrolpanel oppe til højre... Så ude til venstre er der en der hedder ret signatur.. den trykker du på... så kommer du på en side hvor du kan sætte linien ind igen og så siger du opdater signatur...

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes 16. september.

I Høje Taastrup Kirke og festen skal holdes på Sørup Herregård.

Hej

Hvor er det bare spændende vi skal også holde det på Sørup Herregård :( Vi har ret store forventninger til stedet :( Har I været til prøvespisning? Vi skal næste fredag :bearhug: Glæder mig helt vildt.

Har I haft en snak med dem om det hele endnu?

0

Del dette indlæg

Så har jeg lavet en liste med datoer og navne på dem der skal giftes den dag, evt hvor og link til hjemmeside og planlægningstråd hvis man vil ha det... Husk at lægge en lille hilsen i hinandens gæstebøger *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) det er bare super dejligt med listen - tænk så gik jeg har og troede casper og jeg havde valgt en enestående dag at blive gift på som vi havde helt for os selv - og så er vi faktisk mange der skal giftes på denne dejlige dag i lille Danmark - :thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif det er da lidt sjovt at tænke på :bearhug:
0

Del dette indlæg

Hej,

Skal vies i Maribo Domkirke den 9. september kl. 14.00 - I er velkommen til globryllup :bearhug:

Jeg kommer fra Falster og mine forældre og yngste lillesøster bor nu på 10. år i Maribo. Min kommende mand er fra Agerskov i Sønderjylland.

Knus,

SIGNE :)

Hej Signe

Det ville være sjovt at komme til globryllup hos dig, da jeg kan huske dig fra gymnasiet. MEN vi har sørme valgt at skulle giftes samme dag!!!

Jeg kommer fra Marialyst på falster og min kommende mand kommer fra Nykøbing F. Vi skal giftes i Væggerløse kirke kl 13.00 den 9. september

Hilsen Marianne

0

Del dette indlæg

Nu har jeg også lavet links til planlægningstråd og hjemmesider, men kun fra dem af jer da har det i jeres signatur eller som har givet mig det *SS*

I kan finde tråde på FØRSTE side i mit FØRSTE indlæg *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

..... Og så så man lige Kalland der havde glemt lille mig, der jo også skal giftes d. 2. september i Treenighedskirken i Esbjerg kl. 15:00

Jeg vil også på listen Trine :super:

:):bearhug::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif :blink:

0

Del dette indlæg

..... Og så så man lige Kalland der havde glemt lille mig, der jo også skal giftes d. 2. september i Treenighedskirken i Esbjerg kl. 15:00

Jeg vil også på listen Trine :super:

:):bearhug::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif :blink:

JAmen søde, det skal du da komme *SS* Har slet ikke glemt dig, har bare kun skrevet dem på der har bedt om det, for det er jo ikke sikkert alle vil på min liste *SS*

Men haster lige med at smide dig på.. Synes nu det er sjovt at vi skal vies på samme tid *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Så er listen opdateret igen, men nye der ville på og med tidspunkter for dem der har skrevet det... bare sig til hvis I vil ha en hjemmeside eller et klokkeslæt på *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer