Tine78

Borgerlig vielse

46 indlæg i dette emne

I en anden tråd omkring borgerlige vielser blev det luftet om der skulle startes en tråd med kjoler til borgerlige vielser.

Det er hermed gjort :bearhug:

Og jeg lægger da gerne ud med at flashe min kjole.....

Tag Jer ikke af ansigtsudtrykket - jeg er glad :cheerleader3:

IM000926.JPG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er min! Den er slet ikke færdig: kanterne lægges selvfølgelig ind, så den bliver mere fin i det, der kommer en lidt rå/frynset belægning (hvid) på overdelen, og så kommer der ruskindssnore (læderfarvede) rundt om taljen, som bliver bundet under det ene bryst og falder hele vejen nedad kjolen. Men ELLERS så er det denne her:

post-16100-1149017477.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

ej hvad synes i om denne kjole???

Har lige fundet den hos Ellos.dk - skal vies hjemme i haven.

Synes bare den er skøn ... hvad synes i???

Jeg synes som sådan at det er en meget sød kjole...

Men den kunne på ingen måde gøre det for mig!!

Men det kommer jo an på hvad man vil.

JEG vil bare have noget helt specielt, som jeg aldrig nogensinde har haft før, eller kommer til igen :)

0

Del dette indlæg

JEG vil bare have noget helt specielt, som jeg aldrig nogensinde har haft før, eller kommer til igen :bearhug:

Den bliver bestemt noget specielt for mig - da jeg helt klart er en Buksepige - har ikke haft kjole på siden jeg blev konfirmeret for ehm.. tælle tælle 14 år siden GIPS

Og synes at den passer fint til et helt uformelt havebryllup :)

.. skal bare liiige ha tabt ca. 8-10 kg før jeg kan passe den tror jeg, har ikke prøvet den, men den er 2 str. mindre end hvad jeg plejer at gå med, men den var ikke lige i min størrelse i hvid :thanks:

Redigeret af Bondepigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEG vil bare have noget helt specielt, som jeg aldrig nogensinde har haft før, eller kommer til igen :thanks:

Den bliver bestemt noget specielt for mig - da jeg helt klart er en Buksepige - har ikke haft kjole på siden jeg blev konfirmeret for ehm.. tælle tælle 14 år siden GIPS

Og synes at den passer fint til et helt uformelt havebryllup :)

.. skal bare liiige ha tabt ca. 8-10 kg før jeg kan passe den tror jeg, har ikke prøvet den, men den er 2 str. mindre end hvad jeg plejer at gå med, men den var ikke lige i min størrelse i hvid :blink:

Jamen, så er det jo den rigtige for DIG :bearhug: Og det er da skønt!

Da vi startede med at planlægge byrllup, ville jeg have noget helt enkelt på - er nemlig heller ikke til kjoler og nederdele i hverdagen... Kun en sjælden gang til fest og sådan.

Men som dagen kom nærmere, og tanken om bryllup voksede i min bevidsthed - ja, så voksede min kjole også. Og jeg endte med en "rigtig" brudekjole.

Så jeg kan sagtens forstå dig - jeg er bare endt et andet sted... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

0

Del dette indlæg

ej hvad synes i om denne kjole???

Har lige fundet den hos Ellos.dk - skal vies hjemme i haven.

Synes bare den er skøn ... hvad synes i???

Den er da SUPER sød! Men flotte sko, og opsat hår er den da bare YNDIG!

0

Del dette indlæg

post-16889-1149336214.jpgjeg skal have den her på.... :)

men men men What to do med sko???? er der nogen forslag

Den kjole ville se gudeskøn ud med sølvsko til!!! - eller alternativt en lidt mørkere cappuchinofarvet sko - men sølv ville være bedst

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer