Tine78

Borgerlig vielse

46 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg synes også disse kjoler passer godt til borgerlig vielse.. De er fra monsoon, og ikke voldsomt dyre.. Tjek www.monsoon.uk /mener det er sådan

Giiisp, hvor ER de her bare flotte...

Især de to øverste!

Det er ligesom om at for at en kjole er gudommeligt smuk behøver der ikke stå "brude" foran "kjole"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej!

Jeg synes også disse kjoler passer godt til borgerlig vielse.. De er fra monsoon, og ikke voldsomt dyre.. Tjek www.monsoon.uk /mener det er sådan

Det var ikke det link... Men prøv, www.monsoon.co.uk

0

Del dette indlæg

Det er simpelthen utroligt :hug:

Nu sidder jeg her og bliver i tvivl om det nu er den rigtige kjole jeg har købt, om jeg nu ikke skulle ha' slør på alligevel og tusind andre ting :balloons:

Jeg har været i tvivl før, og når jeg så kommer i kjolen, så forsvinder det som dug for solen :bearhug:

Jeg skal vist bare ud og prøve kjolen igen :bearhug:

Det er utroligt at jeg stadig kan blive sådan i tvivl....men sådan er det nok bare at være vordende brud :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt vild med den kjole som chme har sat ind i besvarelse #13(den hvide), men hvor er den fra??

Mhhon - Jeg leder! Har været på jagt på kilovis af hjemmesider under bridesmaid-dresses, så det tar nok liiiiige lidt tid at finde linket igen :balloons: Christina

0

Del dette indlæg

Nu sidder jeg her og bliver i tvivl om det nu er den rigtige kjole jeg har købt, om jeg nu ikke skulle ha' slør på alligevel og tusind andre ting :balloons:

Jeg har været i tvivl før, og når jeg så kommer i kjolen, så forsvinder det som dug for solen :bearhug:

Det er utroligt at jeg stadig kan blive sådan i tvivl....men sådan er det nok bare at være vordende brud :bearhug:

Tine - du ser skøn ud i kjolen. Du finder vist bare på påskud for at prøve den igen og igen :hug:

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare skønt at se alle kjolerne til borgelige vielser! Jeg kunne nu godt have fundet på at bære mange af dem i kirken også! :bearhug: Især Monsoon har lækre kjoler. Én af mine veninder blev gift på en strand i Mexico i en Monsoon-kjole! Hun var så smuk, så smuk!

Skønne kjoler I har fundet, piger!

Mht til sange så tænkte jeg på at lure lidt i højskolesangbogen. Det plejer at være nogle livsbekræftende og bryllupsegnede sange..

Christina

Vi fik lov til at synge "Du kom med alt dét der var dig" fra højskolesangbogen i kirken. Det var den eneste sang, hvor både jeg og Kristian var ved at fælde en tåre, så det er jeg SÅ glad for at vi fik lov til!

:balloons: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tine - du ser skøn ud i kjolen. Du finder vist bare på påskud for at prøve den igen og igen :hug:

Knus Christina

Du afslørede mig :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer