Kalland

Nogen der vil med i biffen

50 indlæg i dette emne

Ok... ENDELIG er vi børnefri, og hvad skal Thomas så... Jooooo... Han skal da ud og dømme... så nu er jeg HELT alene hjemme... Så var det jo lige jeg tænkte at man måske kunne lokke en eller anden med i biffen... Er der nogen der er interesserede???? *SS*

Knuz Trine

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååååååååååååååååh kom nu... Forbarm jer over en "barnløs" stakkel :bearhug::(:(

Kan jo se der er nogen der læser min tråd.. er der slet ikke nogen der gider at bide på???? *GG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Kære Trine!

Hvis det ikke var fordi Michaels lillesøster kommer om snart for at planlægge deres mors fødselsdag på lørdag, så ville jeg hjertens gerne..............det er nemlig lææææææææææææænge siden jeg har været i biffen (nok 3 uger siden sidst - MINDST!!!!!) :baa:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Trine!

Hvis det ikke var fordi Michaels lillesøster kommer om snart for at planlægge deres mors fødselsdag på lørdag, så ville jeg hjertens gerne..............det er nemlig lææææææææææææænge siden jeg har været i biffen (nok 3 uger siden sidst - MINDST!!!!!) :baa:

Smid hende ud.... sig du er syg... klar det selv...t ag hende med.... Aaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der var jo ingen der kunne igår, så måske der er idag??? Står i samme situation at jeg skal være alene hjemme og det er vores sidste friaften.... Nogen der gider at lufte mig??? *GG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer