Guest karina - slagelse

Gæstebogs-forside med monogram

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vil da også lige vise Karinas gæstebogsforside til min kæreste og mig

Min kæreste var meget meget meget begejstret for den....

Tanker

fra

Nethe*der også har fundet en der gider printe den ud for os*

post-18-1070631877.jpg

Redigeret af cryingheart
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes VIRKELIG at det er flot at du gør det gratis! - og du er jo rigtig go' til det samtidig!

Vi skal også have en gæstebog, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan den skal være; altså om der er "plads" til sådan en flot forside...

/arno fool

0

Del dette indlæg

det har jeg gjort og det var så lidt jeg kunne også godt lide den skrift med hjerterne..

Hejsa.

Må vi andre ikke også se den skrift?? :)

Knus Miss-x xmas

hej mis-x linket til alle de der skrift typer er under monogrammer der er rigtig mange andre flotte skrifter også

0

Del dette indlæg

Hej Karina!

Hvordan vælger du hvilken forside I selv skal have med alle de flotte du har lavet med jeres navne? :)

Det er helt vildt så flotte de er. Selv min kommende sagde, om den du lavede til os, (og han har altså minus forstand på sådan noget) at den var utrolig flot. :specool:

Godt gået!! :tu:

Knus fra

Majbarn xmas

0

Del dette indlæg

Jeg er efterhånden også lidt i tvivl om hvilken vi skal vælge. Jeg overvejer lidt den md den lyserøde rose. Den passer nemlig til vores invitationer...men jeg tror at jeg lader steffen bestemme.

Hihi!

Ja de skal jo have lidt at sige - vi kan jo altid påvirke dem til det svar vi synes ;)

Majbarn

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej karina

Jeg ville blive super glad hvis du ville lave en gæstebogsforside til min kæreste og jeg.

Vi skal giftes i Holmens Kirke d. 17/7-04 kl.13.00 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Min kæreste hedder Stefan og jeg hedder Jane.

På forhånd tak

Jane.

Ps. Hvis du kunne lave et monogram til at sætte nedenunder ville det være stort!!!!

0

Del dette indlæg

Du er bare SÅ kreativ :specool:

Da jeg sad og kiggede dine flotte eksempler igennem, kom jeg til at tænke på det samme som Majbarn spurgte om, nemlig hvordan I vælger.... :) smile

Nå vi komme mod foråret, kan det være, jeg også melder mig, så jeg forhåbenlig har fået lidt mere styr på den røde tråd, der desværre er lidt flagerne i øjeblikket...

Juleknuser

Lykke : )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er bare SÅ kreativ  :specool:

Da jeg sad og kiggede dine flotte eksempler igennem, kom jeg til at tænke på det samme som Majbarn spurgte om, nemlig hvordan I vælger.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif smile

Nå vi komme mod foråret, kan det være, jeg også melder mig, så jeg forhåbenlig har fået lidt mere styr på den røde tråd, der desværre er lidt flagerne i øjeblikket...

Juleknuser

Vi har bestemt hvilken en vi vil bruge. Det BLIVER den med den lyserøde rose. Den synes Steffen også om

Den er jeg altså også bare SÅ vild med :wub:

Også passer den jo perfekt til Jeres indbydelser mm :)

Knuser

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Karina

Det er nogle meget flotte gæstebøger du foreslår, du er utrolig kreativ jeg har også været inde og beundre dine flotte indbydelser m. m :heppe: :heppe:

Hvordan finder du alle billederne af de forskellige kirker ? jeg skal giftes i Hørsholm Kirke og har været inde på deres hjemmeside men den er bare dødsyg og der kan jeg hverken finde en tegning eller et billed af kirken ???? :o

Jeg ved der er lavet en tegning i hånden over kirken da min søn blev døbt der for 1 år siden og der fik vi en lille fin kuvert med en tegning af kirken. (mener jeg) :lol:

Er der en fælles side på nettet ?? Hvor der er tegninger/billeder over alle kirker i Danmark??

Venlig hilsen Camilla P :jump:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer