Lolu

så har vi haft sidste s.u.

9 indlæg i dette emne

i går var sidste s.u. for vores bryllup - en af vennerne ringede og sagde at de kom og at de havde den store med og lod tvillingerne på knap 1 år blive hjemme - de havde ellers meldt til uden børn, men det var ok - hun er jo inviteret - bare lidt øv at jeg har lavet gaveæsker til børnene og kan ikke huske 100% hvad jeg puttede i dem (lavede dem mens jeg kedede mig sygemeldt med hjernerystelse)og nu skal jeg lave en mere - men må jo bare åbne en af de andre.

Vi mangler svar fra 1 - så hende må vi rykke her en af dagene.

Vi synes faktisk det er lidt vildt, at de eneste der ikke kommer er vennernes tvillinger - vi sendte invitationer rundt i starten af april og ingen viste noget om det... Enten har vi været heldige at ingen havde booket ferie - ellers har vi bare nogle super gode venner og familie som sætter os før andet (og sådan skal det vel også være.. :) )

Redigeret af Lolu
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

Nej hvor er i heldige vi havde sidste svar frist den 10 maj og der mangler sadig 2 at svare.... :super:

Men vi har ikke gidet at ringe til dem vi går bare ud fra at de ikke kommer, og vhis de skulle dukke op for de afvide at de ikke kan komme med.....- bare ærgeligt :)

men det der dejligt for jer.....

:bearhug::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :blink:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Hvor dejligt, at alle folk kan komme! :carrot: :bearhug:

-men hvor er det surt, at folk ikke melder tilbage, når man bruger så megen tid og så mange kræfter på at planlægge en fed fest for dem... De burde skamme sig! :bask:

God fornøjelse med den videre planlægning...

Knus, Anna Britta :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Skønt at de næsten alle kommer. Vi har først SU den 1. juli, men der mangler kun 1 par at svare, vildt hurtigt folk har svaret tilbage. Vi har først sendt invitationerne for 3 uger siden, og der var heller ikke nogen der vidste noget. Alle, på nær dem der mangler at svarer kommer. Dejligt

Hilsen Bruden38

0

Del dette indlæg

J bruger sjældent sin egen mobiltelefon, da han har en betalt af firmaet :bearhug: Nu har han lige opdaget den var løbet tør for strøm og da han fik liv i den var der indtalt en besked på hans fødselsdag i onsdags d. 31., hende der manglede at svare havde indtalt at hun meget gerne ville komme (samt sagt tillykke med fødselsdagen osv) - så faktisk svarede alle inden sidste s.u.

Så Jubii - alle kommer (altså pånær de små tvillinger)

:)

0

Del dette indlæg

jeg vil lige dele en sjov oplevelse med jer ang. su -vi har først su. den 1 august - så det er ikke fordi det haster. men det vi oplevede var at inden der var gået 1 månede fra indbydelserne var sendt ud, havde stortset alle vores venner (undtager3 stk) svaret - hvor imod det meste af familien ikke har svaret endnu. Ja det får bare en til at tænke lidt.... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg håber ikke at folk melder afbud bare fordi de "kun" er inviteret med til reception - så er de ihvert fald nogle utaknemmelige........ :bask: :thanks::bearhug: ........

til min svigerindes bryllup havde de kun inviteret venner til reception og familien til festen - der var der nogle af vennerne som var blevet lidt stødte - håber ikke det er tilfældet hos dig :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer