19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sådan en i****!!!! :balloon:

Tag alligevel på skadestuen - om ikke andet så får man hver gang man har været der, tilsendt et stykke papir om, hvorfor og hvad det var sket. De kan jo muligvis konstatere, at dine muskler har lidt overlast på en eller anden måde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep - jeg er fuldstændig enig - TAG PÅ SKADESTUEN... Hvis så fremt det går så galt, at du måske om et par måneder stadig døjer med det - eller hvis det forsvinder nu, og kommer igen om nogle måneder - så HAR du noget dokumentation på, at du rent faktisk var ude i noget katastrofe-bremsning, og så kan du sikkert få erstatning. Uden dokumentation får du intet!!

Så søde misspuzzycatz - tag på skadestuen... Venter spændt på din beslutning!!!

Sender en masse :balloon::cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::):blink::):balloons: i din retning!!!

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Jeg vil sige at du skal tage på skadestuen.

Når du tager der indefra får du det der hedder en skadesanmeldesel. Det skal skadestuen skrive på dig. Det er din journal.

Jeg kan kun sige til dig at det er en god ide at tage der ind. Så har du dit på det tørre.

Jeg taler af erfaring. Jeg fik en skulderskade for 2½ år siden. Og de 2 gange jeg har været på skadestuen pga min skulder, hvor at jeg har fået den skadesanmeldelse, har reddet mig for mange spørgsmål. I det at jeg har de 2 stykker papir, kan jeg dokumentere at jeg virkelig er kommet til skade.

Så afsted med dig søde. Håber ikke at det er noget alvorligt. Men heller være sikker.

Du får lige en masse :denmarkflag: af mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der skete det at jeg faldt i søvn efter en stærk smertestillende og 2 pinex... og ja kæresten faldt os i søvn på sofaen.... Med hånden om mig... :denmarkflag: Så undskyld piger, jeg kom ikke på skadestuen... :biggrin:

Undskyld jeg lige bliver lidt hård, men... :

DET VAR FA.... DUMT!!

Du SKULLE være taget på skadestuen!! Nu er løbet kørt, og hvis der sker noget om nogle år, så i virkligheden skyldes ulykken - ja så er det bare ærgerligt, og du sidder med lorten!!!

Men, men... Du bestemmer jo selvfølgelig selv. JEG ville bare være taget på skadestuen for at få det dokumenteret med det samme. Så var det da ordnet.

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen tak for "skæld-uden"...

Så hårdt var det jo altså heller ikke ment, vel søde...? :biggrin:

Jeg har bare selv prøvet et par gange at være fanget af forsikringsselskabernes grumme spillerier, og ved hvor vigtigt det er at få tingene dokumenteret med det samme på skadestuen. Jeg har selv tænkt at "det da lige kunne vente lidt" - og har efterfølgende skulle leve med de dumme "smæk" som det har givet, ikke at have papirerne i orden :unsure:

Håber du forstår mit "udbrud" lidt mere nu... :super::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Plus forsikringen slet ikke ved om de KAN stille den anden kvinde ansvarlig for at jeg fik ondt i ryggen af en hård opbremsning..... :biggrin:

De kan måske ikke stille den anden kvinde ansvarlig for sagen - men så længe DE anerkender ulykken, så er du i hvert fald sikret på den ene side, hvis der skulle ske noget...

Krydser fingre for at de anerkender ulykken/skaden!! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej ven

Du får lige en masse af disse først...

:denmarkflag::biggrin::super::unsure::unsure::unsure:

Håber, at din læge kan tage dig imorgen... Det er træls at døje med ryggen, det gør jeg selv, mit sidder i lænden og op efter, pga jeg faldt en vinter dag som barn og har slået hoften skæv.......

Jeg har kendt to personer, der døjer med den samme ryg sygdom som dig.......

Det kan vist gøre temmelig ondt, har jeg hørt også gør det jo ikke bedre, at den åndsvage kvinde ikke kan finde ud, af at kører bil, så du skal stå på bremsen.......

Håber du får noget, ud af forsikringen

Ullac

0

Del dette indlæg

Kære søde Christina!

Sikke da en uheldig oplevelse! Håber virkelig for dig at det ikke er et piskesmæl! Det ville da være forfærdeligt!

De smerter du snakkede om lød bare præcis som dem jeg havde i starten!

Mht. skadestuen har det ingen synderlig relevans i forhold til piskesmæld og erstatning, i hvert fald ikke i mit tilfælde!

jeg ringede til skadestuen som kunne konstatere at de ikke kunne gøre noget, de ville ikke engang se på mig! Til gengæld skulle jeg gå til egen læge dagen efter hvis det stadig gjorde ondt!

I forbindelse med piskesmæld er det egen læges ord der vægter mest, da piskesmæld i nogle tilfælde først viser sig op til en uge efter uheldet! Men det kan jo variere fra forsikringsselskab til forsikringsselskab hvad de ønsker!

jeg håber du har det bedre, og krydser fingre for din eksamen! Husk jeg blot er en PM væk hvis du vil snakke!

Knus og kram :bearhug:

Redigeret af Katharina Stendys
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer