Annett

Oktober brude

27 indlæg i dette emne

Hejsa

D. 1 oktober er det et år siden vi blev gift - og det var bare perfekt!!

Alle farver er så smukke på det tidspunkt, og varmen er til at holde ud i kjole og jakkesæt ()()

Jeg er vild med de brændte farver og derfor var i buket også i disse farver.

Jeg kan da lige sætte et billede ind af et af vore udendørsbilleder.

Og ja...hvorfor være som alle andre og vælge et sommer eller forårsbryllup (y)

Jette

post-9711-1152472132.jpg

post-9711-1152472171.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Jeg skal også giftes i Oktober - d. 7. Min tilkommende og jeg har været kærester i 16 år dagen forinden, og 16 er vores lykketal, da vi begge fylder d. 16. med 8 måneders mellemrum, så for os kan det simpelthen ikke være anderledes. Det er ligeledes midt i mellem månederne hvor vi begge er fyldt 30 eller fylder 30 år. Jeg gider heller ikke at stå i en stor kjole i 30 graders varme! Og hvad er smukkere end gyldne farver i trætoppene. Vi skal giftes kl. 14.00 i Randers, så desværre får vi ikke den fulde hygge-efekt af sterinlysene i kirken, men pyt.

Vi har sendt vores indbydelser ud, og mangler kun at høre fra meget få personer, så det er dejligt. Jeg fandt noget håndlavet italiensk papir med våbenmærke til invitationerne. Det papir går igen til folderne der kommer til at ligge ved hver gæst. Vores farver kommer til at være råhvid/creme, vinrød og guld, dugene bliver vinrøde, det er flot med en stærk farve om efteråret, synes jeg.

Tillykke til alle brude der læser mails i bryllupsforummet. Jeg har virkelig hentet nyttige oplysninger fra jeres erfaringer - tak for det!

Hilsen Karina :bearhug:

Redigeret af boxer
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer