xenobia

Er der nogen fra Ballerup?

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jaaaaa mig... Er ikke fra Ballerup, men har boet i Smørum siden jeg var 11, flyttede så til bagsværd for to år siden sammen med kæresten, men er i Ballerups næsten dagligt da jeg jo går på Seminariet der... Så er fra omegnen og er tit i Ballerup *SS*

knuz Trine

0

Del dette indlæg

Min mand og jeg bor i Bagsværd.Men min mand er født og opvokset i Ballerup og boede der osse inden jeg KIDNAPPEDE ham til Bagsværd.Mine svigerforældre og svigerinde bor stadig i Ballerup.Jeg vil gerne indrømme,at jeg/vi osse godt kunne tænke os,at flytte til Ballerup.Men , men , men det er IK så nemt,at komme ind hvis ikke man har job i kommunen -HAHA-.

:biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand og jeg bor i Bagsværd.Men min mand er født og opvokset i Ballerup og boede der osse inden jeg KIDNAPPEDE ham til Bagsværd.Mine svigerforældre og svigerinde bor stadig i Ballerup.Jeg vil gerne indrømme,at jeg/vi osse godt kunne tænke os,at flytte til Ballerup.Men , men , men det er IK så nemt,at komme ind hvis ikke man har job i kommunen :bunny_4:.

:biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif :super:

DU/I blir bare her moster tulda .... :bunny_4:-HAHA-:bunny_4::):bunny_4:

0

Del dette indlæg

Jeg er også fra Ballerup. Lidt endnu....

Flytter når vores dumme bygherre kan smøle sig færdigt med vores hus. Det skulle være færdig 1. juni og lige nu frygter jeg at det først bliver 1.8.

Egentligt ikke noget problem, hvis det ikke var fordi vi skal ud af lejligheden den 30. juni. :biggrin:

Lene

0

Del dette indlæg

Min mand og jeg bor i Bagsværd.Men min mand er født og opvokset i Ballerup og boede der osse inden jeg KIDNAPPEDE ham til Bagsværd.Mine svigerforældre og svigerinde bor stadig i Ballerup.Jeg vil gerne indrømme,at jeg/vi osse godt kunne tænke os,at flytte til Ballerup.Men , men , men det er IK så nemt,at komme ind hvis ikke man har job i kommunen :).

Kigger de på sådan noget ? Det er da rystende. -HAHA-

Jeg forstår jer egentlig godt. Ballerup er en fed kommune med mange kulturelle tilbud m.v.

Jeg er selv opvokset i Herlev som ligger lige ved siden af Ballerup. Selv bor vi også relativt tæt på Ballerup (skal bare lige igennem Ganløse og Måløv først), men bortset fra at vi af og til spiller i Ballerup - bl.a. en del firmafester - er det ikke fordi man kommer der så tit.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand og jeg bor i Bagsværd.Men min mand er født og opvokset i Ballerup og boede der osse inden jeg KIDNAPPEDE ham til Bagsværd.Mine svigerforældre og svigerinde bor stadig i Ballerup.Jeg vil gerne indrømme,at jeg/vi osse godt kunne tænke os,at flytte til Ballerup.Men , men , men det er IK så nemt,at komme ind hvis ikke man har job i kommunen :).

Kigger de på sådan noget ? Det er da rystende. -HAHA-

Jeg forstår jer egentlig godt. Ballerup er en fed kommune med mange kulturelle tilbud m.v.

Jeg er selv opvokset i Herlev som ligger lige ved siden af Ballerup. Selv bor vi også relativt tæt på Ballerup (skal bare lige igennem Ganløse og Måløv først), men bortset fra at vi af og til spiller i Ballerup - bl.a. en del firmafester - er det ikke fordi man kommer der så tit.

Jeps Bent de kigger på den slags.Du skal ha en eller anden relation dertil iform af job osv osv.Så det er næsten umuligt,desværre :bunny_4: .Og du har ret Ballerup virker som en spændende kommune *Og jah , sorry den vi bor i nu er s** ik noget at råbe hurra for :whistle: *.

0

Del dette indlæg

Jeg melder mig under fanerne - eller næsten - Stenløse. :biggrin: Er egentlig opvokset i Dåstrup, ved Viby Sj. Har boet nogle år i Kokkedal - men er nu endt i et dejligt lækkert hus i Stenløse.

Skal giftes i Stenløse kirke 27. maj 2007. Hvor vi holder festen er jeg ikke helt klar over endnu. Har kigget på Regatta-Pavillonen. Men også Hillerød Slotskro. Begge steder ledige.

Er nu også begyndt at vende snuden mod Roskilde. Måske Himmelev eller Veddelev. Men jeg kender ikke rigtig noget der. Prinsen i Rokilde, ja. Men den er lidt for fornem for mit billede af en hyggelig fest.

Hvor skal I holde det ? Jeg har brugt de sidste par dage på at snuse rund på sitet. Hold da op en jungle. Jeg kan god se at jeg skal bruge lidt mere tid herinde.

Kan egnetlig heller ikke rigtig finde ud af at sætte min profil ordenlig op. Bliver ved med af få nogle påmindelser om data jeg ikke har noteret - men jeg kan ikke finde hvor jeg skal skrive dem. Måske er jeg også lidt modløs fordi klokken er halv to om natten.... Og ALLE virker som om de har totalt styr på deres bryllup to år i forvejen.

KH

Stine

0

Del dette indlæg

Jeg melder mig under fanerne - eller næsten - Stenløse. ()() Er egentlig opvokset i Dåstrup, ved Viby Sj. Har boet nogle år i Kokkedal - men er nu endt i et dejligt lækkert hus i Stenløse.

Skal giftes i Stenløse kirke 27. maj 2007. Hvor vi holder festen er jeg ikke helt klar over endnu. Har kigget på Regatta-Pavillonen. Men også Hillerød Slotskro. Begge steder ledige.

Er nu også begyndt at vende snuden mod Roskilde. Måske Himmelev eller Veddelev. Men jeg kender ikke rigtig noget der. Prinsen i Rokilde, ja. Men den er lidt for fornem for mit billede af en hyggelig fest.

Hvor skal I holde det ? Jeg har brugt de sidste par dage på at snuse rund på sitet. Hold da op en jungle. Jeg kan god se at jeg skal bruge lidt mere tid herinde.

Kan egnetlig heller ikke rigtig finde ud af at sætte min profil ordenlig op. Bliver ved med af få nogle påmindelser om data jeg ikke har noteret - men jeg kan ikke finde hvor jeg skal skrive dem. Måske er jeg også lidt modløs fordi klokken er halv to om natten.... Og ALLE virker som om de har totalt styr på deres bryllup to år i forvejen.

KH

Stine

Hej Stine.

Vi har valgt at holde vores bryllup helt i Næstved på noget der hedder Hotel Vinhuset. Det er et halt fantastisk sted, hvor vi selv kan få lov til at bestemme det hele og hvor vi ikke skal være ude på noget bestemt tidspunkt. Det var ret vigtigt for os + det at vi 100% selv kunne vælge menuen (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mulle27 fra Smørum... Hotel Søfryd i Jyllinge er et kanon sted har spist der et par gange og skat holde vores bryllup 12/8 2006 der er tjek på tingene go service mulighed for overnatning og meget rimelige priser.. Held og lykke -HAHA-

Jeg melder mig under fanerne - eller næsten - Stenløse. -HAHA- Er egentlig opvokset i Dåstrup, ved Viby Sj. Har boet nogle år i Kokkedal - men er nu endt i et dejligt lækkert hus i Stenløse.

KH

Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer