ryberg

Restaurant spørgsmål

13 indlæg i dette emne

Hej

Jeg og nogle venner ( 8 ialt ) er så heldige at vi skal til Robbie W koncert d.6.juli :biggrin:

Mht middaggen er vi lidt i vildrede... eftersom vi ikke rigtig kender nogen restauranter i Kbhø området og da vi er 8 personer så tør vi ikke satse på at vi bare kan få et bord på en tilfældig restaurant.

Kan i anbefale nogle restauranter..

Det må meget gerne være i nærheden af strøget eller deromkring, da vi skal hente de sidste 2 ved toget kl. 17.30

Det må meget gerne være noget a la steak house..

IKKE FISKERASTAURANTER!! :super:

og selvfølgelig behøver det ikke koster 500kr pr cuvert. :banned:

Glæder mig til at hører jeres anbefalinger

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Heidi

Redigeret af ryberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg ganske vist ikke københavner, MEN!

Her i Århus er der en restaurant, der hedder Valhalla, hvor der er mad og drikke efter ad libitum princippet og til rimelige priser. Der er lækker forretsbuffet (nogle med fisk, men også andet :bearhug: ) og forskellige stege til hovedret.

Og... Denne restaurant har åbnet en "filial" på rådhuspladsen i København, hvor jeg ganske vist ikke har været, men jeg ville ganske givet kigge forbi, hvis det var mig, der var så heldig at skulle til Robbie-koncert...suk :blush:

Her er linket til hjemmesiden!

God tur!

:loveflag: Tina

0

Del dette indlæg

Lyder :bearhug: fedt og hyggeligt med den ROBBIE tur *Linda der slet , slet , slet ik er bare LIDT misundelig :bearhug: :whistle: *.Mht restaurant så skrev du gerne noget med steak, så her er mit bud (tilstår dog,at jeg ikke selv har været der , men HAR hørt godt om stedet).Vil nok bestille bord hvis jeg var jer.Og så ligger det osse RET tæt på hovedbanegården...her er adressen mv:

A Hereford Beefstouw

Vesterbrogade 3, Tivoli, København V

33 12 74 41

Ellers kan jeg anbefale dig ,at kigge på http://www.aok.dk/

Rigtig , rigtig god tur og fornøjelse :bearhug: .

:loveflag::bearhug::blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I er til thaimad kan jeg anbefale spicylisious som ligger lige bag hovedbanegården på istedgade. Det er super lækkert mad til billige penge. har man været i Thailand får man helt kriller i maven når man smager maden - det er meget autentisk :carrot:

man skal bare bestille bord i god tid - der er altid booket.

Tænker lige om jeg kan anbefale andre.

0

Del dette indlæg

MAMA ROSA på strøget er absolut en af mine favoritter - det er en mexicansk/italiensk resturant - den ligger ved siden af Ecco over for Illum

Så er der Pintox som er en tapas resturant også yderst god

El Pintxos

Nansensgade 63

1366 København K

Tlf: 33 93 58 05

Fax: 33 32 61 30

Ellers prøv at søg på www.ibyen.dk der kan du få en liste over alle resturanter i DK

Redigeret af mosegaard
0

Del dette indlæg

Hvis I vil have en sublim 3-retters menu kan jeg klart anbefale LE PAVE på Gråbrødre torv. Den koster 245,- for forret, hovedret og dessert. Det er superlækkert, centralt beliggende og hyggeligt! Man kan også 'nøjes' med hovedret til ca. 160-180 kroner.

Le Pave

Gråbrødretorv 14

1154 København K

TLF: 33 13 47 45

FAX: 33 13 94 25

Men ellers så kig ganske rigtigt på www.aok.dk

:loveflag: Gitte

0

Del dette indlæg

Hvis dte også gerne må være lidt "hygge-romantisk", så kender jeg det ultimative sted. :blush:

Prøv at gå ind på Saga Queen, som er en sejlende restaurant, hvor man får en "udvidet havnerundfart" mens man spiser det lækreste mad.

Til jer på frierfødder, så er dette sted BESTEMT også oplagt :loveflag:

:bearhug: Lisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rio Bravo ligger faktisk lige overfor Tivoli så det vil jeg ikke lige kalde for Amager. :blush:

Det skulle jeg også til at sige... :loveflag:

Ellers ligger der en super lækker tapas restaurant på jernbanegade i nærheden af Hovedbanen og Vesterport - kan bare ikke lige huske, hvad den hedder... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kan anbefale en sublim italiensk restaurant, som serverer rigtig lækker italiensk mad, ikke pizza'er, lasagne og den slags.

Den hedder "Frascati" og ligger på Vesterbrogade, lige ved siden af hovedbanegården. Prislejet er meget rimeligt, og maden og serveringen er i top.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres råd og anbefalinger fra div restauranter i Kbh...

Vi er alle 8 nået til den konklusion at det er nemmest at spise i nærheden af Parken. Så vi har nu booket bord på Restaurant Stafetten på Gunnar ny Hansens vej 9

Nogen der kender denne restaurant ?

:blink: Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer