sarah86

langærmet brudekjole

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Oktober NÆSTE år?...... Hold da op, du er da tidligt på den :biggrin: Skal selv giftes i juli i år og kiggede på kjole i start maj i år. Nå, men sådan er man så foskellige.

Jeg købte min kjole i House of Brides Taastrup og der var der lidt forskellige med ærmer.

Min er selv med ærmer, men har desværre ikke noget billed af den.

Held og lykke med jagten.

Knuz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har fundet et pat stykker hos messalina på amager. men jeg ved ikke om der er noget. eller det er en anden stil, du havde tænkt dig.

Jeg syntes det er godt du er i god tid. med at finde din kjole, jeg faldt minet år før. og den blev først sat i produktion da jeg havde valgt den.. og det tog ca. 3 månder før den var syet. og så skulle den lægges op og ind....

Så pøj pøj med det.

post-18693-1150723380.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt denne kjole hos Snehvide Brudekjoler ved Vodskov nord for Ålborg. Der er broderi på ærmerne, synes ærmerne er med til at gøre den speciel.

Jeg synes den er endnu flottere i virkeligheden hvor alle detaljerne kan ses.

Du kan se et større billede på www.snehvidebrudekjoler.dk

post-17657-1150912267.jpg

Redigeret af 120806
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne her "kåbe" kan man tage på ud over sin kjole og er bare FOR FED!!!!! :)

Hvade jeg haft råd så havde jeg 120 % købt den.. Ved ikke hvad mærket er, men hun har den ihvertfald i brudekjolegården i Krarup www.brudekjolegården.dk

Jeg ville bare lige sige, at denne kåbe er super flot og jeg faldt pladask for den. Selvfølgelig skulle jeg jo også lige høre prisen.. De har 2 slags og de koster henholdsvis..

Hold fast piger.. 3900 kr. og 5200 kr.. :lol:

Det kan man altså få enormt meget kjole for..

Er stadig forelsket i den, men skal absolut ikke eje den til den pris..

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: hej! jeg skal holde mit bryllup til oktober næste år, så jeg skal til at begynde at se på brudekjoler. jeg ville gerne finde mig en brudekjole med lange ærmer, som ikke er for gennemsigtige, men har haft svært ved at finde nogle!! vil i hjælpe mig??

Hehe, ja, jeg synes jo ikke at det er et øjeblik for tidligt at kigge på kjoler...! :)

Men det synes jeg jo nok fordi jeg skal giftes til august næste år, og selv kigger!! Hehe :)

Så god kigning og held&lykke!

:) fra Mariahønen

0

Del dette indlæg

Denne her "kåbe" kan man tage på ud over sin kjole og er bare FOR FED!!!!! :)

Hvade jeg haft råd så havde jeg 120 % købt den.. Ved ikke hvad mærket er, men hun har den ihvertfald i brudekjolegården i Krarup www.brudekjolegården.dk

Jeg har prøvet kjolen og "kåben" i Bride Fashion i Virum, og jeg må sige, at kåben er MEGET flottere på billedet. I virkeligheden er den krid-hvid, lavet i noget alt for tyndt pjask - den er bare på ingen måde lækker og eksklusiv, som på billedet.
0

Del dette indlæg

Her er et par stykker, som Panayotis har:

Hej sarah86

Jeg ved ikke hvorfor du vil have en kjole med ærmer. Jeg gik også efter en kjole med ærmer, fordi jeg er en stor pige, og synes ikke mine arme er særlig pæne. Jeg har købt kjolen du ser til venstre fra Panayotis, og den er VIRKELIG lækker, og den syner rigtig slankende under brystet.

Jeg synes de fleste store piger, gør den fejl, at de vælger en kjole der dækker dem for meget - come on - brede stropper har aldrig været smukke, og der er ingen der har lyst til at ligne en stor hvid marengs.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes de fleste store piger, gør den fejl, at de vælger en kjole der dækker dem for meget - come on - brede stropper har aldrig været smukke, og der er ingen der har lyst til at ligne en stor hvid marengs.

Måske fordi de har meget de skal have dækket?

Og ja - jeg må gerne komme med en sådan bemærkning - I'm one of THEM :)

Ret ofte hænger tingene sammen. Skal du op i en større størrelse (trods det at brudekjoler kan laves i alle størrelser) så er den ofte lidt mere frueagtig. Lidt mere tildækket end ellers. Og vi falder for det! Selvom vi burde gøre oprør mod sådanne antikverede holdninger.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg har ikke nogen fotos. men jeg får syet min kjole t sted, og indtil videre er planen, at jeg får sat ærmer på i stil med Mary´s ærmer. Altså 3/4 ærmer i silke med sådan et spidset snit ude ved albuen.

Kh Xzenia

0

Del dette indlæg

jeg er ikke en stor pige, men jeg er muslim, og vil gerne finde en kjole som dækker så meget som muligt uden at det bliver for overdrevet. jeg går ikke ud på gaden uden at have en langærmet bluse og en lang nederdel eller lange bukser på. derfor ville det føles meget underligt pludselig at tage en helt bar kjole på :)

0

Del dette indlæg

jeg er ikke en stor pige, men jeg er muslim, og vil gerne finde en kjole som dækker så meget som muligt uden at det bliver for overdrevet. jeg går ikke ud på gaden uden at have en langærmet bluse og en lang nederdel eller lange bukser på. derfor ville det føles meget underligt pludselig at tage en helt bar kjole på :balloons:

Prøv at kig på La Sposa kjolerne: www.splasposa.com

Og San Patrick www.sanpatrick.com

Der er en del med ærmer.

Ellers så prøve at søg lidt på ebay.

Det er mange kjoler.

Og så er der Yp Dress, de kan vist lave kjolen lige som man vil have den.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer