Jettehj

9. september brude

66 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mine forberedelser er i stå pt......ikke noget jeg har travlt med nu.

- kjolen skal jeg først prøve igen i begyndelsen af august

- min mor strikker pt sjal

- skal smage rødvinen i denne uge

- restaurant er ok

- gommens tøj ok (har allerede smoking som han vil bruge)

- jeg har sko etc.

- frisør er bestilt

- musik er OK

- bordkort i gang

- mange af de ting vi mangler er noget der skal gøres i ugen op til. Vi skal ikke have fotograf, bil, gaveposer og andre dippe-dut ting :bearhug: , bordplan laver jeg efter SU'en er ovre....

.....hmmmmm er slet ikke stresset dejligt. Eller har jeg mon glemt noget vigtigt?? :blush:

SIGNE :loveflag:

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre, at andre også er tvivl om, hvor langt man skal være på nuværende tidspunkt.

Vi har indtil videre styr på følgende:

* Kristians tøj og sko er købt og hænger bare og venter på den store dag.

* Min kjole er bestil og skulle gerne komme til DK i uge 27 eller 28, og så skal den jo rettes til. Men det klare de i butikken :loveflag:

* Mine sko er købt, undertøj og sådan mangler

* Der er bestilt tid til frisør og make up

* Musikken er bestilt

* Maden skal lige vælges, men lokalerne er ok

* Blomster og andet pynt mangler vi endnu

* Fotograf er bestilt

* Pt er vi ved at vælge kage

* Ægteskabserklæring skal sendes ind, men venter lidt endnu, da jeg har hørt at der skal komme nye regler igen mht navne.

* Ringene er valgt, men skal lige bestilles.

* Bordplan og bordkort mangler, SU den 15/8

Jeg tror egentligt vi er godt nok med. Stresser i hvert fald ikke nednu, men det kommer nu nok alligevel.

Vil da også gerne høre hvor langt andre er

0

Del dette indlæg

Jamen her går det da bare helt stille og roligt. :bearhug:

* Kjole-slør-sko-undertøj-strømper er købt

* smykker er klar.

* nyt-gammelt-lånt og blåt er der styr på

* Make up og hår er bestilt

* Bordpynt og servietter er der nogenlunde styr på

* kro- kok -mad og drikke er der styr på

* fotograf er der styr på

* brudepigekjoler er der styr på

* serveringspersonale er der styr på

* musikken er bestilt

* kørsel fra kirke er der styr på (vores egen bil)

* overnatning er der styr på

* Ringene har vi men de mangler gravering

ægteskabserklæring sendes efter 1 juli :bearhug:

* Bordkort er sammen med servietterne så dem er der styr på

* Mangler at lave bordhæfter

* jeg er ved at skrive en tale, som langt fra er færdig, ved ikke om jeg tør???

* Alt tonnys tøj m.m er der IKKE styr på, han har gooood tid synes han :blush:

vi har næsten hørt fra alle der er inviteret og indtil videre ingen afbud.

Tror at det lige var det jeg kunne komme i tanke om lige nu tøser.

Kan godt stresse lidt, men mest når jeg sådan sidder i mine egne tanker og pludselig kommer i tanke om noget jeg synes jeg har glemt, puha.

Synes ellers vi har styr på stort set det hele.

:loveflag: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må også hellere lige komme med en update på det hele.

• *
brudekjole og sko klar

tøsernes tøj

kirke, tid

musik

fotograf en veninde skal uddannes fotograf og hun vil kun have 250 kr :loveflag:

Mad

Alt til borddækning

serveringspersonale

ringe

Ja det var vidst det hele, vi mangler mange ting vi må hellere snart få snakket blomster det skal være enkelt men flot har i nogen ideer??

:bearhug: Jette

0

Del dette indlæg

ja hvor langt er vi smil puha........

dette er hvad der er helt på plads:

fest stedet

kirken

min kjole er købt

brudepigekjoler er købt

gom og forlover´s tøj er købt og er ved at blive syet

fotograf

karat

bil

blomster ( dekoratøren har været med nede og se kirke og herregården idag)

ringende er ved at blive lavet hos guldsmeden

smykker til mig er også igang hos guldsmeden

noget blåt har jeg, og noget gammelt

bordkort er lavet

ægteskabserklæringen ligger på kommunen de laver den så først færdig efter d 1/7

musik er igang vi skulle gerne vide hvad der sker inden for de næste pr dage

toast master

firsør og make up

overnatning til familien, de skal sove sammen med os på slottet

mangler:

undertøj og sko til os alle, brud,gom,brudepiger en voksen og et barn og forlover

kage

noget lånt

ønskeliste

det er vist det :banned: ..... så jeg håber ikke vi har glemt noget men ellers kan det jo nåes endnu :loveflag:

0

Del dette indlæg

Hejsa!!

Vi er også ved at være godt med til d. 9. september.

Kjolen er købt - mangler at blive rettet til.

Alt tilbehør til kjolen er i orden.

Brudebuket, knaphulsblomst og brudepigebuketter er bestilt.

Transport til og fra kirke er bestilt

Fotograf er bestilt

Musik er bestilt

Hotel, mad og overnatning er aftalt og bestilt.

Brudepigekjoler er købt

Bryllupskage er bestilt

Menukort og bordkort er i produktion (laver dem selv)

Sanghæfte skal bare pusses af

Tøj til Lars er IKKE købt - der er jo god tid.

Ringe er IKKE købt

Salmehæfte og salmer til kirken er ikke bestemt

Brudesvendens tøj er ikke planlagt

Så tror jeg at jeg har det hele med...... :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink::bearhug: JJJAAAAAA

Vores egen tråd!

Jeg mangler en masse små ting, der enten er i gang eller osse lige ved at være færdige!

Det vigtigste jeg skal have på plads må være recptionen, men det finder jeg forhåbenlig ud af i dag!

Hvornår skal I snakke med præsten?

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen.

Dejligt med vores egen tråd. :blink:

jeg går og døjer med ideer til bordkort. Syntes at det tog laaaaaang tid at finde på og lave invitationen, så det er hvad der fylder lige nu.

Samtidig har jeg lidt fokus på mulige salmer så jeg også kan komme igang med salmehæftet.

Vi skal først snakke med præsten ca 14 dage før brylluppet, men når vi har fundet vores salmer sender jeg hende en mail og spørger om de er ok så også det kan komme på plads.

Det er lige hvad jeg kan overskue.

Laver ikke lige en mangler liste, for så er jeg sikker på at jeg får stress :bearhug:

:bearhug: Marianne

0

Del dette indlæg

Vi skal tale med præsten d. 18 august, der er lidt uvished om hvem der skal vie os, vores egen præst skal måske have overlov, og så bliver det nok en dame der kommer, men det er lidt øv ikke at vide noget, for jeg ville jo gerne overraske tonny med en lille sang i kirken, men ved ikke hvad præsterne mener om det... :bearhug: Har ellers fundet en der gerne vil synge :bearhug:

:blink: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg være med i jeres tråd? Jeg skal nemlig giftes fredag den 8. september, da I er de nærmeste min dato, så vil det være rart, at komme med her.

Er det okay?

Hilsen Krebsen

Velkommen til vores egen lille tråd, og selvfølgelig må du være med :bearhug:

:blink: Birthe

0

Del dette indlæg

Her går det også stille og roligt. Har ikke fået lavet noget de seneste mdr pga meget arbejde, men har til gengæld god tid i juli.

Mangler

- Bordkort

- Blomster mv

- Kirkehæfter

- Købe dessertvin

- Kage

og helt sikkert en masse andet.

Vi tager det stille og roligt. Vi ønsker et uformelt bryllup, og har derfor heller ikke så meget stres omkring det. Vi holder festen på Horsens Vandrerhjem, som er vores begges arbejdsplads, samt mine forældres hjem, så allerede der er der grobund for en uformel men hyggelig fest. Desuden kan alle gæster overnatte UDEN at det koster os en krone.

Men jeg synes nu det er lidt vildt at der ikke er længere til nu.... Tiden flyver!!

Pøj pøj til alle jer andre.

0

Del dette indlæg

så er præsten bestilt :bearhug: Ringede til ham for ca 1½ mdr siden og han skulle på kursus den 9. september men jeg skulle ringe sidst i juni har jeg så gjort idag, og sørme om han ikke kan alligevel, han har fået rykket mødet/ kursus for vores skyld er bare så glad. Det betyder meget for os at det er ham der skal vie os. Han har konfirmeret mig døbt begge vores piger også er han bare en fantastisk pastor/præst

:blink: Jette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

* Ægteskabserklæring skal sendes ind, men venter lidt endnu, da jeg har hørt at der skal komme nye regler igen mht navne.

Jeg ved godt at det lige er lidt udenfor emnet, men hvad er det for noget med nye navneregler igen?? :bearhug:

Glæder mig til at høre mere om det... :yay:

Knus...

:blink:

0

Del dette indlæg

Jeg ved godt at det lige er lidt udenfor emnet, men hvad er det for noget med nye navneregler igen?? :bearhug:

Knus...

:blink:

Se i tråden der hedder noget med "nyt pas, kørekort m m ???" Der er de nye regler omtalt

0

Del dette indlæg

Tak fordi jeg må være med i jeres tråd. :blink:

Fredensborg Store Kro

Vielse i glassalen fredag den 8. september 2006 kl. 13.00

Vi har følgende:

Brudekjole og alt tilbehør på plads. Ny prøve samt oplægning den 30. juni

Brudebuket samt buketter til de små er på plads

Kæresten har bestilt gallauniformen, men mangler flot mørkt tøj til selve aften. Dette bliver købt i begyndelsen af august

Vielsesringe er bestilt de kommer hjem den 1. juli

Kærestens morgengave er købt håndlavet manchetknapper

Maria Holm er bestilt. Hun skal synge calla The Rose. En overraskelse til min kommende mand. Hun kommer lige efter min tale

På Fredensborg Store Kro blomsterpynt til selve vielsen er på plads

Receptionen er på plads

Fotografen Peter Dahlerup fra Fredensborg er på plads. Han kommer til vielsen, officielle billeder, receptionen, middagen samt brudevals og kageskæring

Videomanden Casper fra Eyelight Productions er på plads

Harmonikaspiller Dario Ferry er bestilt både til ind og ud march under vielsen samt under receptionen. Han skal synge og spille franske viser

Alle værelser er på plads. Mangler blot at skrive til Store Kro, hvem skal være i standard værelser, de lux værelser og suiterne

Selve middagen har vi fået talt om i går den 21. juni. Vi har prøvemiddag i august. Da vi er uenig både med forret, hovedret og dessert. Fordi det hele lyder så lækkert, så er vi i tvivl, hvad der smager bedst. Derfor prøvemiddagen samt smagning af vine

Blomsterdekoration til de runder borde er på plads

Prøveattesten afleveret den 21. juni til Fredensborg kommune

Musikeren Anders Wedel til diner samt hans trio Ten Four er bestilt

Make-up hos Yvonne er på plads

Frisør Carina Barfod er på plads

Transport til Fredensborg af brudepigerne og mig er på plads

Toastmaster og forlover er på plads

Barnepige til vores datter er på plads. Vi er endelig kommet til enighed. Hun er kun med til vielsen og receptionen. Derefter tager hun hjem med pædagogen som passer hende til dagligt i vuggestuen. Pædagogen tager hjem til os og sover, så datteren er i sine vante omgivelser. Hun kommer igen med vores datter næste dag til brunch. Hurra, så får jeg endelig min aften i fred og ro. :carrot: :carrot: :carrot:

Mangler:

Pigekjolerne. Er aftalt i begyndelsen af august hos Lilly samt kærestens aften dress

Samtalen med enten borgmesteren eller en repræsentant fra Fredensborg kommune i august mangler

Bryllupskagen mangler at få de sidste detaljer på plads. Skal kontakte dem i Fredensborg inden jeg gå på ferie den 5. juli

Toastmaster klokke mangler

Sidste samtale med musikkerne og Casper i august

Sidste opsummering med Fredensborg Store Kro i slutningen af august

Generalprøve med brudepigerne den 13. august

Mon jeg mangler noget? Skriv endelig hvis jeg har overset et eller andet

Venligst Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt at det lige er lidt udenfor emnet, men hvad er det for noget med nye navneregler igen?? :biggrin:

Knus...

:bearhug:

Har lige set at der er lavet en ny tråd om emnet igår. ¨Sådan som jeg læser det, så skal man først indsende ægteskabserlæringen efter den 1/7, hvis man altså gerne vil have sin mands navn den dag man bliver gift. Reglerne er er nemlig sådan nu at man ikke automatisk kan ændre efternevn den dag man bliver gift. Man skal istedet ændre navnet inden brylluppet eller umiddelbart efter.

Håber at jeg har forklaret det tydeligt nok... det er nemlig lidt forvirrende

0

Del dette indlæg

Jeps er bestemt kommet videre:

- var inde og prøve min kjole i går for første gang siden jeg købte den i marts måned. Det var bare super godt. Den sad perfekt øverst (over bryst og den øverste del af ryggen) men skal rette til over den nederste del af ryggen/maven. Jeg er bred for oven og mere smal om taljen. Derudover skal længden rettes til - men ellers perfekt!!!

- næsten alle gæster har svaret, mangler kun 4

- skal desværre se om jeg kan finde nye sko. Dem jeg har nu er blevet gullige selvom de har ligge i æsken og overhovedet ikke været brugt elle i sollys

- skal have fundet ud af om de nye vine er gode (dem har mine forældre smagt og de sender os lige navnet så ser vi om ikke vi kan finde dem her i Bruxelles)

- skal have lavet bordplan lige så snart vi ved om de sidste 4 kommer

- skal have lært brudevalsen (efter den 6. august)

Det er vist det pt.

SIGNE :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nå brides to be, hvordan går det med planlægningen?

Her er brudepigekjolerne næsten syet færdigt, og de bliver så flotte. lyselilla satin inderst og lavendelfarvet chiffon ude over med lidt sølv nister på overdelen, de får også en lille hvid cape for en sikkerheds skyld, deres sko købte vi igår, og strømpebukser og undertøj har oldemor klaret :hug:

risposerne og servietterne har olderne også klaret og jeg fandt lige de helt rigtige til blomsterdekorationerne igår, skal bare lige have malet dem sådan lidt krakeleret.

Vi mangler at høre fra 6 pers så jeg er så småt gået igang med bordplanen.

Vi skal tale med præsten inden for kort tid og jeg skal op og tale med hende der skal synge i kirken imorgen :balloons: . Min polter er veloverstået og jeg kan nu koncentrer mig 110% om brylluppet :loveboard:, ja det var vist det jeg har gang i lige nu.

:bearhug: Birthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer